Стаття містить змістовний та грунтовний матеріал для запровадження на практиці.
#2
О. Інна(Wednesday, 17 January 2018 07:38)
Теоритично питання "інклюзія" "інтеграція" ніби зрозумілі та легкі у визначенні поняття, які включені в освітній простір, а практично дійсно "Соціальна адаптація буде ефективною в інклюзивному класі
за умови повного прийняття дитини з усіма особливостями розвитку та активне залучення її до усіх можливих форм роботи та взаємодії, створення сприятливого психологічного клімату, побудови
навчально-виховного процесу на основі принципів та ідей особистісно орієнтованого навчання, творчого підходу педагога до процесу викладання предметів, залучення різних спеціалістів до роботи з
дітьми, активна співпраця з батьками та громадськістю".
Дякую автору за актуальність питання інлюзивного простору та розвитку творчих здібностей особливих дітей.
Погоджуюсь з автором статті стосовно того, що в кожному навчальному закладі необхідно створювати відповідні умови, в яких діти з особливими освітніми потребами зможуть проявити себе, реалізувати свої
здібності, навчитися спілкуватися в групі, розвинути творчий потенціал, здібності, що в майбутньому допоможе не лише здобути професію але й стати конкурентоспроможним членом суспільства .
#4
Коваленко Марина (практичний психолог ЗОШ №4)(Thursday, 18 January 2018 02:12)
Саме на пошук форм і методів роботи, спрямованих на самоствердження, активізацію життєвої позиції дітей та молоді з функціональними обмеженнями, ознайомлення таких дітей та молоді з різними видами
творчості повинна бути спрямована робота фахівців у закладах освіти. Оскільки, це може дати великий поштовх до розвитку саме тих необхідних умінь і навиків, які будуть слугувати професійному
самовизначенню учнів з особливими потребами.
Актуальна, корисна стаття!
#5
Павлова Тетяна(Friday, 19 January 2018 13:06)
Дякую Альоні Анатоліївні за актуальність висвітленого питання інклюзивного простору та розвитку творчих здібностей особливих дітей. Актуальна, корисна стаття на основі власного досвіду роботи.
#6
Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ(Monday, 22 January 2018 10:35)
Дійсно, розвиток творчих здібностей є важливим для дітей з особливими потребами, адже саме під час занять з використанням елементів творчості дитина може відкритися, встановити контакт з іншими
дітьми.
#7
Мельниченко Лариса, ЗШ І-ІІІ ст. 30(Monday, 22 January 2018 14:01)
Говорячи про розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами, не можна не враховувати особливості захворювання, яке має дитина (нозологію). Для того, щоб дійсно сприяти розвитку
таких дітей, з ними повинні працювати професіонали, компетентні фахівці, які знають всі тонкощі різноманітних захворювань. Стаття цікава та корисна!
#8
Шевченко Олена НВО №15(Monday, 22 January 2018 17:09)
Дійсно, підтримка творчого самовияву дітей з інвалідністю для формування, самостійності та конкурентноспроможності досить важливе та складне питання. Дуже об'ємдане та делікатне завдання стоїть перед
працівниками школи, зокрема перед соціально-психологічною службою. У статті добре та детально розкрите дане питання. Повністю погоджуюсь з думками автора.
#9
Долматова Діана, практичный психолог НВО «Мрія»(Monday, 22 January 2018 23:18)
На мою думку тема даной доповіді є дуже актуальною. Адже в нашому сьогоденні ,саме діти даної категорії очікують на нашу підтримку і допомогу. І найголовніше те, що в навчальних закладах звертають
увагу на дітей з особливими потребами.
#10
Світлана Іващенко(Tuesday, 23 January 2018 05:53)
Стосовно роботи з дітьми , які мають різні нозології, в статті все дуже чітко і правильно. Мене , наприклад, цікавлять звичайні учні класів, де навчаються діти з інвалідністю різного роду.
Переконана, що інклюзія в тому вигляді ,в якому вона впроваджується в нашій країні, руйнує і, врешті, зруйнує загальну середню освіту.
#11
Марина Сосновська(Tuesday, 23 January 2018 12:50)
Головним завданням інклюзивної освіти є забезпечення повноцінної інтеграції у суспільство дитини з інвалідністю. Наприклад, як показує досвід наших спортсменів-параолімпійців, такі діти абсолютно
здатні стати у майбутньому конкурентоспроможними особистостями. На мою думку, досягнути таких результатів може людина з інвалідністю, що має адекватну самооцінку, формування якої залежить від
ставлення до них оточення, починаючи саме з дитячих років, коли формується їх світогляд, бажання, прагнення та сподівання. Вагому роль в цьому має відігравати соціально-психологічний супровід, який
полягає не лише в роботі з дитиною, що має інвалідність, а й з учнями, з якими вона навчається! Світлано Миколаївно, суспільство повинне навчитись сприймати дітей з інвалідністю, як рівних собі, адже
з інвалідністю, чи без неї, в першу чергу, це ЛЮДИНА!
#12
Пономаренко Наталія(Wednesday, 24 January 2018 07:07)
Кожна дитина неповторна така, як є. І дуже добре, що є спеціалісти які підтримують і розвивають дану категорію учнів, адаптують до подальшого бурхливого, подеколи агресивного життя.
Write a comment
Юлія Гусєва (Wednesday, 17 January 2018 07:32)
Стаття містить змістовний та грунтовний матеріал для запровадження на практиці.
О. Інна (Wednesday, 17 January 2018 07:38)
Теоритично питання "інклюзія" "інтеграція" ніби зрозумілі та легкі у визначенні поняття, які включені в освітній простір, а практично дійсно "Соціальна адаптація буде ефективною в інклюзивному класі за умови повного прийняття дитини з усіма особливостями розвитку та активне залучення її до усіх можливих форм роботи та взаємодії, створення сприятливого психологічного клімату, побудови навчально-виховного процесу на основі принципів та ідей особистісно орієнтованого навчання, творчого підходу педагога до процесу викладання предметів, залучення різних спеціалістів до роботи з дітьми, активна співпраця з батьками та громадськістю".
Дякую автору за актуальність питання інлюзивного простору та розвитку творчих здібностей особливих дітей.
Плеханова Тетяна (практичний психолог "НВО № 8") (Wednesday, 17 January 2018 15:25)
Погоджуюсь з автором статті стосовно того, що в кожному навчальному закладі необхідно створювати відповідні умови, в яких діти з особливими освітніми потребами зможуть проявити себе, реалізувати свої здібності, навчитися спілкуватися в групі, розвинути творчий потенціал, здібності, що в майбутньому допоможе не лише здобути професію але й стати конкурентоспроможним членом суспільства .
Коваленко Марина (практичний психолог ЗОШ №4) (Thursday, 18 January 2018 02:12)
Саме на пошук форм і методів роботи, спрямованих на самоствердження, активізацію життєвої позиції дітей та молоді з функціональними обмеженнями, ознайомлення таких дітей та молоді з різними видами творчості повинна бути спрямована робота фахівців у закладах освіти. Оскільки, це може дати великий поштовх до розвитку саме тих необхідних умінь і навиків, які будуть слугувати професійному самовизначенню учнів з особливими потребами.
Актуальна, корисна стаття!
Павлова Тетяна (Friday, 19 January 2018 13:06)
Дякую Альоні Анатоліївні за актуальність висвітленого питання інклюзивного простору та розвитку творчих здібностей особливих дітей. Актуальна, корисна стаття на основі власного досвіду роботи.
Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ (Monday, 22 January 2018 10:35)
Дійсно, розвиток творчих здібностей є важливим для дітей з особливими потребами, адже саме під час занять з використанням елементів творчості дитина може відкритися, встановити контакт з іншими дітьми.
Мельниченко Лариса, ЗШ І-ІІІ ст. 30 (Monday, 22 January 2018 14:01)
Говорячи про розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами, не можна не враховувати особливості захворювання, яке має дитина (нозологію). Для того, щоб дійсно сприяти розвитку таких дітей, з ними повинні працювати професіонали, компетентні фахівці, які знають всі тонкощі різноманітних захворювань. Стаття цікава та корисна!
Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 17:09)
Дійсно, підтримка творчого самовияву дітей з інвалідністю для формування, самостійності та конкурентноспроможності досить важливе та складне питання. Дуже об'ємдане та делікатне завдання стоїть перед працівниками школи, зокрема перед соціально-психологічною службою. У статті добре та детально розкрите дане питання. Повністю погоджуюсь з думками автора.
Долматова Діана, практичный психолог НВО «Мрія» (Monday, 22 January 2018 23:18)
На мою думку тема даной доповіді є дуже актуальною. Адже в нашому сьогоденні ,саме діти даної категорії очікують на нашу підтримку і допомогу. І найголовніше те, що в навчальних закладах звертають увагу на дітей з особливими потребами.
Світлана Іващенко (Tuesday, 23 January 2018 05:53)
Стосовно роботи з дітьми , які мають різні нозології, в статті все дуже чітко і правильно. Мене , наприклад, цікавлять звичайні учні класів, де навчаються діти з інвалідністю різного роду. Переконана, що інклюзія в тому вигляді ,в якому вона впроваджується в нашій країні, руйнує і, врешті, зруйнує загальну середню освіту.
Марина Сосновська (Tuesday, 23 January 2018 12:50)
Головним завданням інклюзивної освіти є забезпечення повноцінної інтеграції у суспільство дитини з інвалідністю. Наприклад, як показує досвід наших спортсменів-параолімпійців, такі діти абсолютно здатні стати у майбутньому конкурентоспроможними особистостями. На мою думку, досягнути таких результатів може людина з інвалідністю, що має адекватну самооцінку, формування якої залежить від ставлення до них оточення, починаючи саме з дитячих років, коли формується їх світогляд, бажання, прагнення та сподівання. Вагому роль в цьому має відігравати соціально-психологічний супровід, який полягає не лише в роботі з дитиною, що має інвалідність, а й з учнями, з якими вона навчається! Світлано Миколаївно, суспільство повинне навчитись сприймати дітей з інвалідністю, як рівних собі, адже з інвалідністю, чи без неї, в першу чергу, це ЛЮДИНА!
Пономаренко Наталія (Wednesday, 24 January 2018 07:07)
Кожна дитина неповторна така, як є. І дуже добре, що є спеціалісти які підтримують і розвивають дану категорію учнів, адаптують до подальшого бурхливого, подеколи агресивного життя.