Психологічний супровід професійного визначення здобувачів освіти з особливими потребами (М.Сосновська)
Психологічний супровід профільного навчання (К. Сухоручко)
ПРОФЕСІЙНІ АСПЕКТИ СУПРОВОДУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ПРАЦІВНИКАМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ (В. Демешкевич)
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ РОЗВИТКУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ (Л. Тимощук)
Забезпечення соціально-психологічного супроводу в реалізації допрофільного та профільного навчання в закладі (О. Шевченко)
Забезпечення соціально-психологічного супроводу реалізації допрофільного та профільного навчання в закладах освіти (Н. Пономаренко)
Соціально-психологічний супровід формування профільної компетентності у вихованців позашкільного закладу (М. Курбан)
Соціально-психологічний супровід професійного самовдосконалення особистості учня в реалізації допрофільного та профільного навчання в закладах освіти (А. Краузе)
Забезпечення соціально-психологічного супроводу в реалізації професійного самовизначення старшокласників в закладах освіти (Л. Ланчуковська)
Підтримка творчого самовияву дітей з інвалідністю як основа формування самостійної, конкурентоспроможної особистості (А. Гага)
Забезпечення соціально – психологічного супроводув реалізації до профільного та профільного навчання в спеціальному закладі освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (В. Гериш)
Образотворче мистецтво як основа формування та розвитку творчих здібностей учнів 5-7 класів (О. Гетман)
Наступність в роботі початкової та середньої ланки в реалізації до профільного навчання в роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями (А. Стародубцов)
Логопедична допомога як складова забезпечення соціально-психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в реалізації допрофільного та профільного навчання в закладах освіти та в умовах інклюзії (А .Собко)
Формування профільної компетентності вихованців в позакласній та позашкільній роботі закладів освіти (О.Краснюк)