Наталія Ткаченко(Wednesday, 17 January 2018 02:44)
Дякую за статтю.Актуально,цікаво. Дуже добре, що звернена увага щодо створення умов, кваліфікацію педагогів для формування компетентностей у вихованців позашкільних закладів.
#2
Світлана Жеребенко(Wednesday, 17 January 2018 02:54)
Спасибі за висвітлення сучасної теми. Цікаво знати про компетентнісний підхід у позашкільній освіті.
#3
Лариса Наумович(Wednesday, 17 January 2018 04:52)
Нова школа потребує нових змін і в позашкільній освіті, бо саме в ній сприяють формуванню творчої, працелюбної особистості, що має відповідні навички та вміння, професійну майстерність. Я вдячна Вам
за сучасний погляд на питання в освіті. Розвиватиму життєві компетенції і у своїх вихованців.
В даній статті представлена система роботи по формуванню профільної компетентності вихованців в позакласній та позашкільній роботі закладів освіти, акцентовано увагу на меті профільного навчання.
Матеріал обгрунтований, цікавий, актуальний, заслуговує на увагу. Дякую автору.
#5
Бойко О.Ф. (ЗДВР ЗШ №2)(Thursday, 18 January 2018 03:58)
Сучасне позашкілля є саме тим освітньо-виховним простором, де діти мають змогу постійно реалізовувати набуті під час занять за інтересами знання. Зазначене зумовлює важливість поєднання зусиль щодо
обґрунтування необхідності збереження та розвитку позашкільної освіти в Україні як цінної педагогічної спадщини – унікальної соціально-педагогічної системи, спрямованої на формування духовно зрілої,
творчої, соціально активної та компетентної особистості . В умовах відродження національної системи освіти позашкільні заклади стають невід'ємним компонентом освітньої структури, який сприяє
всебічному, гармонійному розвитку особистості учня, його соціальній адаптації та самореалізації в суспільстві. Тому дякую автору за змістовну обгрунтованість всіх аспектів розвитку позашкільної
освіти та її необхідності в освітньому процесі.
#6
Сєрікова Оксана , керівник гуртка " Вишиванка" ДЦЮТ(Thursday, 18 January 2018 06:41)
Дякую , що Ви звернули увагу на структуру занять гуртків , яка забезпечує створення комфортного та творчого освітнього середовища , клімату підтримки та захисту , співпраці та співдружності . Тільки
в такій атмосфері формуються компетентності гуртківців .
#7
Олена Дмитрівна , педагог-організатор НВО(Thursday, 18 January 2018 06:51)
Дякую автору статті за висвітлену тему щодо профільного навчання в позакласній і позашкільній роботі , бо воно спрямоване на формування єдиної життєвої , світоглядної , наукової , культурної та
професійної компетентності учнів , що забезпечить їх подальше самовдосконалення та самореалізацію .
#8
І.В.Русул, заступник директора ШЕВ "В гостях у казки"(Thursday, 18 January 2018 10:07)
Стаття змістовна, актуальна, цікава. Має достатнє практичне підгруття. Написана на високому професійному рівні. Головне - має власне бачення реалізації даної проблеми.
#9
Ткаченко Г. І.(Friday, 19 January 2018 01:46)
Ваша стаття - поклик часу. Висвітлений Вами матеріал спонукає до праці . Дякую.
#10
Аліна Гончарук(Friday, 19 January 2018 02:06)
Ви точно визначили пріоритети щодо формування профільної компетентності вихованців , тому що профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб учнів , які виявляють підвищений інтерес до
окремих предметів , і для професійного самовизначення , успішної соціалізації , полегшення адаптації до самостійного життя . Дякую за цікавий матеріал.
#11
Федоров А.М.(Friday, 19 January 2018 02:51)
Ваша робота забезпечує вчасне інформування освітян про перспективи профільної освіти, спонукає її до творчої діяльності.
#12
Наталія Петрівна , класний керівник 10 класу НВО №3 , Новомиргород(Friday, 19 January 2018 05:55)
Сучасний підхід до розгляду питання. Саме в позакласній роботі формуються профільні компетентності школярів, а це і є перша сходинка нової освіти, головна мета якої - поширення наукового знання як
основної частини світової культури. Фундаментальні знання дозволяють формувати загальнонавчальні уміння, з якими учні стикаються в старшій школі. Я розділяю Вашу точку зору.
#13
Крамар О. С.,педагог -організатор НВО(Saturday, 20 January 2018 03:11)
Я погоджуюся із вашою думкою. Розроблена і активно функціонуюча система позаурочної виховної діяльності та методики і забезпечить формування компетентностей школярів.Стаття актуальна, відповідає
вимогом часу.
#14
Руденко Світлана(Saturday, 20 January 2018 04:26)
Дякую за корисний і цікавий матеріал. Позакласна робота - цілеспрямована підготовка учнів до подальшої навчальної або професійної діяльності.
#15
Олена Анатоліївна(Sunday, 21 January 2018 04:20)
Креативність педагогів позашкільної освіти Кропивницького викликає захоплення. Вони у керма сучасної школи. Дякую, що ціните їхню працю і висвітлили всі аспекти розвитку позашкільної освіти.
#16
Галина Олександрівна, класний керівник(Sunday, 21 January 2018 06:02)
Позаурочна освіта допомагає у вивченні окремих предметів і орієнтує учнів на підготовку до майбутньої професії, а задоволення індивідуальних інтересів, потреб і нахилів - шлях до успіху , планування
життєвих планів, успішного складання ЗНО . Тема, розкрита у статті, важлива. Бажаю Вам плідної праці.
#17
Стригун Л., керівник хореографічного гуртка(Tuesday, 23 January 2018 04:15)
Я повністю з Вами погоджуюся , бо однією з провідних ідей оновлення змісту освіти є формування профільної компетентності учня, а як результат - це самостійність школярів у роботі, повноцінне
опанування знаннями. Я про це говорю не тільки як педагог, а як мама, дитина якої навчається добре, а стимул цього, додаткові знання - це гурткова робота. Позашкільна освіта- гарна підготовка до
навчання в загальноосвітніх закладах. Дякую за цікавий і корисний матеріал.
#18
Висицька Р.С, керівник хорового гуртка "Степівчанка" КЗ "ЗШ І-ІІІ ст.№3 ім.Олени Журливої "(Tuesday, 23 January 2018 14:58)
Щиросердечно Вам дякую, шановна Тетяна Петрівна, за Вашу статтю. Вона дуже актуальна і сучасна. Набуваючи певні знання, вміння та навички в гуртковій роботі, учні орієнтуються на вибір професії в
майбутньому. Саме в позакласній роботі формуються профільні компетенції школярів, культура життєвого самовизначення, нових способів мислення і діяльності.
#19
Пахолівецька М.В., ЦМСПС(Wednesday, 24 January 2018 01:45)
Приєднуюсь до коментарів педагогів.
Стаття змістовна. Підтримую думку автора, що формування профільної компетентності вихованців в позакласній та позашкільній роботі закладів освіти відбувається в повсякденній клопіткій роботі, якій
передує неабияка підготовка; кожна творча робота побудована на дослідженні з певного питання, а метою проектування допомагає розвивати особистість як мислителя, науковця, творця. Дякую, Тетяно
Петрівно, за участь у конференції.
#20
Булкова Н.О., керівник драмгуртка(Wednesday, 24 January 2018 04:25)
На етапі модернізації сучасної освіти і виховання в Україні особливої гостроти й актуальності набувають питання підвищення й розвитку професійної компетентності вчителів ,бо бажаний результат буде
тоді , коли педагог усвідомлює перспективу свого професійного розвитку. Тетяно Петрівно , у статті охоплено важливі питання, необхідні для обговорення саме сьогодні. Дякую.
#21
Павленко В.А., керівник гуртка "Лідер"(Wednesday, 24 January 2018 05:06)
Я розділяю Вашу точку зору .Саме інтерес і успіх формує актиану життєву позицію наших вихованців, яким жити і працювати у європейській Україні. Стаття актуальна на сучасному етапі розвитку
суспільства. Дякую.
#22
Олена Олексіївна(Wednesday, 24 January 2018 13:24)
Дякую, Тетяно Петрівно, за цікавий матеріал. Ви звернули увагу на актуальність важливих положень в позакласній та позашкільній роботі закладів освіти. Наша спільна робота дасть гарний результат.
#23
Платон А.Є, НВО №25(Sunday, 28 January 2018 09:15)
Write a comment
Наталія Ткаченко (Wednesday, 17 January 2018 02:44)
Дякую за статтю.Актуально,цікаво. Дуже добре, що звернена увага щодо створення умов, кваліфікацію педагогів для формування компетентностей у вихованців позашкільних закладів.
Світлана Жеребенко (Wednesday, 17 January 2018 02:54)
Спасибі за висвітлення сучасної теми. Цікаво знати про компетентнісний підхід у позашкільній освіті.
Лариса Наумович (Wednesday, 17 January 2018 04:52)
Нова школа потребує нових змін і в позашкільній освіті, бо саме в ній сприяють формуванню творчої, працелюбної особистості, що має відповідні навички та вміння, професійну майстерність. Я вдячна Вам за сучасний погляд на питання в освіті. Розвиватиму життєві компетенції і у своїх вихованців.
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Wednesday, 17 January 2018 10:37)
В даній статті представлена система роботи по формуванню профільної компетентності вихованців в позакласній та позашкільній роботі закладів освіти, акцентовано увагу на меті профільного навчання. Матеріал обгрунтований, цікавий, актуальний, заслуговує на увагу. Дякую автору.
Бойко О.Ф. (ЗДВР ЗШ №2) (Thursday, 18 January 2018 03:58)
Сучасне позашкілля є саме тим освітньо-виховним простором, де діти мають змогу постійно реалізовувати набуті під час занять за інтересами знання. Зазначене зумовлює важливість поєднання зусиль щодо обґрунтування необхідності збереження та розвитку позашкільної освіти в Україні як цінної педагогічної спадщини – унікальної соціально-педагогічної системи, спрямованої на формування духовно зрілої, творчої, соціально активної та компетентної особистості . В умовах відродження національної системи освіти позашкільні заклади стають невід'ємним компонентом освітньої структури, який сприяє всебічному, гармонійному розвитку особистості учня, його соціальній адаптації та самореалізації в суспільстві. Тому дякую автору за змістовну обгрунтованість всіх аспектів розвитку позашкільної освіти та її необхідності в освітньому процесі.
Сєрікова Оксана , керівник гуртка " Вишиванка" ДЦЮТ (Thursday, 18 January 2018 06:41)
Дякую , що Ви звернули увагу на структуру занять гуртків , яка забезпечує створення комфортного та творчого освітнього середовища , клімату підтримки та захисту , співпраці та співдружності . Тільки в такій атмосфері формуються компетентності гуртківців .
Олена Дмитрівна , педагог-організатор НВО (Thursday, 18 January 2018 06:51)
Дякую автору статті за висвітлену тему щодо профільного навчання в позакласній і позашкільній роботі , бо воно спрямоване на формування єдиної життєвої , світоглядної , наукової , культурної та професійної компетентності учнів , що забезпечить їх подальше самовдосконалення та самореалізацію .
І.В.Русул, заступник директора ШЕВ "В гостях у казки" (Thursday, 18 January 2018 10:07)
Стаття змістовна, актуальна, цікава. Має достатнє практичне підгруття. Написана на високому професійному рівні. Головне - має власне бачення реалізації даної проблеми.
Ткаченко Г. І. (Friday, 19 January 2018 01:46)
Ваша стаття - поклик часу. Висвітлений Вами матеріал спонукає до праці . Дякую.
Аліна Гончарук (Friday, 19 January 2018 02:06)
Ви точно визначили пріоритети щодо формування профільної компетентності вихованців , тому що профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб учнів , які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів , і для професійного самовизначення , успішної соціалізації , полегшення адаптації до самостійного життя . Дякую за цікавий матеріал.
Федоров А.М. (Friday, 19 January 2018 02:51)
Ваша робота забезпечує вчасне інформування освітян про перспективи профільної освіти, спонукає її до творчої діяльності.
Наталія Петрівна , класний керівник 10 класу НВО №3 , Новомиргород (Friday, 19 January 2018 05:55)
Сучасний підхід до розгляду питання. Саме в позакласній роботі формуються профільні компетентності школярів, а це і є перша сходинка нової освіти, головна мета якої - поширення наукового знання як основної частини світової культури. Фундаментальні знання дозволяють формувати загальнонавчальні уміння, з якими учні стикаються в старшій школі. Я розділяю Вашу точку зору.
Крамар О. С.,педагог -організатор НВО (Saturday, 20 January 2018 03:11)
Я погоджуюся із вашою думкою. Розроблена і активно функціонуюча система позаурочної виховної діяльності та методики і забезпечить формування компетентностей школярів.Стаття актуальна, відповідає вимогом часу.
Руденко Світлана (Saturday, 20 January 2018 04:26)
Дякую за корисний і цікавий матеріал. Позакласна робота - цілеспрямована підготовка учнів до подальшої навчальної або професійної діяльності.
Олена Анатоліївна (Sunday, 21 January 2018 04:20)
Креативність педагогів позашкільної освіти Кропивницького викликає захоплення. Вони у керма сучасної школи. Дякую, що ціните їхню працю і висвітлили всі аспекти розвитку позашкільної освіти.
Галина Олександрівна, класний керівник (Sunday, 21 January 2018 06:02)
Позаурочна освіта допомагає у вивченні окремих предметів і орієнтує учнів на підготовку до майбутньої професії, а задоволення індивідуальних інтересів, потреб і нахилів - шлях до успіху , планування життєвих планів, успішного складання ЗНО . Тема, розкрита у статті, важлива. Бажаю Вам плідної праці.
Стригун Л., керівник хореографічного гуртка (Tuesday, 23 January 2018 04:15)
Я повністю з Вами погоджуюся , бо однією з провідних ідей оновлення змісту освіти є формування профільної компетентності учня, а як результат - це самостійність школярів у роботі, повноцінне опанування знаннями. Я про це говорю не тільки як педагог, а як мама, дитина якої навчається добре, а стимул цього, додаткові знання - це гурткова робота. Позашкільна освіта- гарна підготовка до навчання в загальноосвітніх закладах. Дякую за цікавий і корисний матеріал.
Висицька Р.С, керівник хорового гуртка "Степівчанка" КЗ "ЗШ І-ІІІ ст.№3 ім.Олени Журливої " (Tuesday, 23 January 2018 14:58)
Щиросердечно Вам дякую, шановна Тетяна Петрівна, за Вашу статтю. Вона дуже актуальна і сучасна. Набуваючи певні знання, вміння та навички в гуртковій роботі, учні орієнтуються на вибір професії в майбутньому. Саме в позакласній роботі формуються профільні компетенції школярів, культура життєвого самовизначення, нових способів мислення і діяльності.
Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Wednesday, 24 January 2018 01:45)
Приєднуюсь до коментарів педагогів.
Стаття змістовна. Підтримую думку автора, що формування профільної компетентності вихованців в позакласній та позашкільній роботі закладів освіти відбувається в повсякденній клопіткій роботі, якій передує неабияка підготовка; кожна творча робота побудована на дослідженні з певного питання, а метою проектування допомагає розвивати особистість як мислителя, науковця, творця. Дякую, Тетяно Петрівно, за участь у конференції.
Булкова Н.О., керівник драмгуртка (Wednesday, 24 January 2018 04:25)
На етапі модернізації сучасної освіти і виховання в Україні особливої гостроти й актуальності набувають питання підвищення й розвитку професійної компетентності вчителів ,бо бажаний результат буде тоді , коли педагог усвідомлює перспективу свого професійного розвитку. Тетяно Петрівно , у статті охоплено важливі питання, необхідні для обговорення саме сьогодні. Дякую.
Павленко В.А., керівник гуртка "Лідер" (Wednesday, 24 January 2018 05:06)
Я розділяю Вашу точку зору .Саме інтерес і успіх формує актиану життєву позицію наших вихованців, яким жити і працювати у європейській Україні. Стаття актуальна на сучасному етапі розвитку суспільства. Дякую.
Олена Олексіївна (Wednesday, 24 January 2018 13:24)
Дякую, Тетяно Петрівно, за цікавий матеріал. Ви звернули увагу на актуальність важливих положень в позакласній та позашкільній роботі закладів освіти. Наша спільна робота дасть гарний результат.
Платон А.Є, НВО №25 (Sunday, 28 January 2018 09:15)
Дякую за цікавий матеріал Бажаю творчих успіхів..