Зінзура Г.М., НВО №8(Thursday, 18 January 2018 11:34)
Дана стаття присвячена питанню реалізації допрофільного навчання при викладанні інформатики. В ній ґрунтовно описані деякі методи та способи реалізації допрофільного навчання з цього предмета. Автор
досить слушно звертає увагу на доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках та в позаурочній діяльності.
Дійсно, одними з основних напрямків удосконалення організації навчально-виховного процесу є впровадження нових педагогічних та інформаційних технологій, а також поєднання різних форм роботи.
Дякую, Анно Олегівно, за цікаву та змістовну статтю. Бажаю Вам творчого натхнення та подальших успіхів у професійній діяльності.
#2
Токарєва Е.А. вчитель математики(Friday, 19 January 2018 10:29)
Дякую за статтю, за посилання на ресурси LearningApps. org та Google Classroom, вважаю що навчання за їх допомогою, дійсно буде більш цікавим для дітей.
#3
Полова Ю.М.(Friday, 19 January 2018 10:36)
Стаття присвячена актуальній проблемі – реалізації допрофільного навчання при викладанні інформатики. Запропоновані автором підходи заслуговують на увагу. Дякую за цікаву інформацію та поширення
досвіду своєї роботи.
#4
Версаль С.А.(Saturday, 20 January 2018 11:02)
Дякую за те, що в даній статті звернули увагу на досить актуальні питання та озвучили свій підхід до них. Досить цікаво та змістовно, варто уваги. Наснаги Вам та подальшого професійного зростання.
Дякую за актуальність викладення питання допрофільної освіти та його перспективи в сучасній школі.
#6
Лаврова І.І.(Saturday, 20 January 2018 13:27)
Дана стаття цікава й тим, що питання реалізації допрофільного навчання при викладенні інформатики актуальні і для інших предметів. Автор звертає увагу на анкетування учнів для визначення інтересів,
потреб і нахилів під час організації курсів за вибором. Доречним є ознайомлення батьків з результатами анкетування ще в допрофільній школі, щоб допомогти своїй дитині зробити вірний вибір профілю
навчання в старшій школі, що є однією з умов успішної адаптації в 10 класі. Дякую за перелік всіх можливостей реалізації допрофільного навчання , тобто передпрофільної підготовки.
#7
Бережко Оксана Юріївна(Saturday, 20 January 2018 14:29)
У даній статті роглядається актуальне питання про допрофільне навчання у сенсі викладання інфрматики. Згодна, що така тема актуальна для всіх і пов'язана з викладанням майже всіх предметів, адже
знання з інформатики потрібні учням на кожному уроці і є основою і засобом навчання насьогодні. Дякую авторці за важливу та інформаційно цінну статтю.
#8
Харченко О.Г., вчитель інформатики НВО №8(Saturday, 20 January 2018 15:42)
Дякую за цікаву та змістовну статтю. Тема допрофільного навчання при викладанні інформатики дуже актуальна. Вважаю, поєднання різних форм роботи з використанням ІКТ на уроках і в позаурочний час
сприяє успішній реалізації допрофільного навчання.
#9
Пшенична Л.М.(Sunday, 21 January 2018 05:11)
Я вважаю, що стаття заслуговує на увагу, адже в ній представлено основні проблеми викладання інформатики в школі. Специфіка інформатики як науки полягає в тому, що вона забезпечує своїми методами,
засобами і технологіями інші галузі знань пізнавальної та практичної діяльності учнів. Тому питання реалізації допрофільного навчання при викладанні даного предмету, на даний час, дійсно актуальне .
#10
Олена Миколаївна(Wednesday, 24 January 2018 02:36)
"освітнім установам використовувати години варіативного компонента насамперед для організації передпрофільної підготовки".
Дуже правильна теза, можна сказати ключова.
"Варто урізноманітнювати уроки. Не можна обмежуватись лише ... виконанням програмних завдань, але і давати учням можливість для творчого пошуку, самореалізації " Теж погоджуюсь повністю, було б
цікаво обмінюватись конкретними прикладами таких завдань. Дякую автору.
#11
Ганжела Л.С.(Thursday, 25 January 2018 12:03)
Гарна стаття. Згідна з тим, що урізнюманітнювати уроки потрібно і в нагоді стануть різноманітні інтернет-ресурси. Бажаю успіхів в роботі.
Write a comment
Зінзура Г.М., НВО №8 (Thursday, 18 January 2018 11:34)
Дана стаття присвячена питанню реалізації допрофільного навчання при викладанні інформатики. В ній ґрунтовно описані деякі методи та способи реалізації допрофільного навчання з цього предмета. Автор досить слушно звертає увагу на доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках та в позаурочній діяльності.
Дійсно, одними з основних напрямків удосконалення організації навчально-виховного процесу є впровадження нових педагогічних та інформаційних технологій, а також поєднання різних форм роботи.
Дякую, Анно Олегівно, за цікаву та змістовну статтю. Бажаю Вам творчого натхнення та подальших успіхів у професійній діяльності.
Токарєва Е.А. вчитель математики (Friday, 19 January 2018 10:29)
Дякую за статтю, за посилання на ресурси LearningApps. org та Google Classroom, вважаю що навчання за їх допомогою, дійсно буде більш цікавим для дітей.
Полова Ю.М. (Friday, 19 January 2018 10:36)
Стаття присвячена актуальній проблемі – реалізації допрофільного навчання при викладанні інформатики. Запропоновані автором підходи заслуговують на увагу. Дякую за цікаву інформацію та поширення досвіду своєї роботи.
Версаль С.А. (Saturday, 20 January 2018 11:02)
Дякую за те, що в даній статті звернули увагу на досить актуальні питання та озвучили свій підхід до них. Досить цікаво та змістовно, варто уваги. Наснаги Вам та подальшого професійного зростання.
Шишкевич О.М (Saturday, 20 January 2018 12:22)
Дякую за актуальність викладення питання допрофільної освіти та його перспективи в сучасній школі.
Лаврова І.І. (Saturday, 20 January 2018 13:27)
Дана стаття цікава й тим, що питання реалізації допрофільного навчання при викладенні інформатики актуальні і для інших предметів. Автор звертає увагу на анкетування учнів для визначення інтересів, потреб і нахилів під час організації курсів за вибором. Доречним є ознайомлення батьків з результатами анкетування ще в допрофільній школі, щоб допомогти своїй дитині зробити вірний вибір профілю навчання в старшій школі, що є однією з умов успішної адаптації в 10 класі. Дякую за перелік всіх можливостей реалізації допрофільного навчання , тобто передпрофільної підготовки.
Бережко Оксана Юріївна (Saturday, 20 January 2018 14:29)
У даній статті роглядається актуальне питання про допрофільне навчання у сенсі викладання інфрматики. Згодна, що така тема актуальна для всіх і пов'язана з викладанням майже всіх предметів, адже знання з інформатики потрібні учням на кожному уроці і є основою і засобом навчання насьогодні. Дякую авторці за важливу та інформаційно цінну статтю.
Харченко О.Г., вчитель інформатики НВО №8 (Saturday, 20 January 2018 15:42)
Дякую за цікаву та змістовну статтю. Тема допрофільного навчання при викладанні інформатики дуже актуальна. Вважаю, поєднання різних форм роботи з використанням ІКТ на уроках і в позаурочний час сприяє успішній реалізації допрофільного навчання.
Пшенична Л.М. (Sunday, 21 January 2018 05:11)
Я вважаю, що стаття заслуговує на увагу, адже в ній представлено основні проблеми викладання інформатики в школі. Специфіка інформатики як науки полягає в тому, що вона забезпечує своїми методами, засобами і технологіями інші галузі знань пізнавальної та практичної діяльності учнів. Тому питання реалізації допрофільного навчання при викладанні даного предмету, на даний час, дійсно актуальне .
Олена Миколаївна (Wednesday, 24 January 2018 02:36)
"освітнім установам використовувати години варіативного компонента насамперед для організації передпрофільної підготовки".
Дуже правильна теза, можна сказати ключова.
"Варто урізноманітнювати уроки. Не можна обмежуватись лише ... виконанням програмних завдань, але і давати учням можливість для творчого пошуку, самореалізації " Теж погоджуюсь повністю, було б цікаво обмінюватись конкретними прикладами таких завдань. Дякую автору.
Ганжела Л.С. (Thursday, 25 January 2018 12:03)
Гарна стаття. Згідна з тим, що урізнюманітнювати уроки потрібно і в нагоді стануть різноманітні інтернет-ресурси. Бажаю успіхів в роботі.