Левшун А.М., НВО №25(Saturday, 20 January 2018 10:13)
Погоджуюсь з Вами, Оксано Миколаївно, що в умовах запровадження компетентнісного підходу до навчання учнів загальноосвітньої школи особливого значення набуває проблема створення такого освітнього
процесу, середовища, який би був зорієнтованої на реалізацію завдань підготовки випускника, здатного швидко і безболісно адаптуватися до різних життєвих ситуацій, бути готовим безперервно навчатись
упродовж всього життя і пристосовуватися до стрімких змін, вміти по потребі оперувати власними знаннями і вміннями, приймати відповідальні рішення, відчувати себе компетентним у різноманітних
життєвих ситуаціях. Історичний профіль в загальноосвітній школі дозволяє реалізувати всі вище поставленні задачі.
#2
Аброскіна Олена, НВО №25(Sunday, 21 January 2018 06:53)
Підтримую Вашу думку, п.Оксано! Гуманітарі предмети є потужною базою для формування вміння учнів правильно висловлювати власні думки, погляди на майбутнє, займати чітку життєву і громадянську
позицію.Дійсно, міжпредметні зв'язки на уроках літератури та історії відіграють велику роль, без знання історичних передумов на уроці літератури , наприклад я, не зможу пояснити ту чи іншу формуючу
думку автора твора. А Ви завжди під час пояснення умов та досягнень певної доби, робите посилання на найкращі здобутки світової та української літератури та культури. Дякую за статтю! Бажаю
успіхів!
#3
Борщевська Н.В., ЗШ І-ІІІ ст.№7 ім. О. С. Пушкіна(Sunday, 21 January 2018 10:00)
Вдячна автору статті за розкриття питання щодо історичного профілю та його значення для сучасної освіти.
Цілком згодна з Василенко О. М., що запровадження історичного профілю в загальноосвітніх закладах сприяє формуванню мислячої нації. Дійсно, саме навчання історичних дисциплін є основою формування
громадянина, що активно діятиме, буде патріотом держави і суспільства.
#4
Журавльова Світлана(Wednesday, 24 January 2018 08:14)
Згодна з автором статті , щодо необхідності взаємозв`язків між предметами . Методи , які Ви використовуєте , сприяють формуванню мислячої молоді. Бажаю Вам творчого натхнення !
#5
Краснюк О.Є. НВО №25(Saturday, 27 January 2018 12:16)
Дуже цікаво та інформативно! Дякую за корисний матеріал!
Write a comment
Левшун А.М., НВО №25 (Saturday, 20 January 2018 10:13)
Погоджуюсь з Вами, Оксано Миколаївно, що в умовах запровадження компетентнісного підходу до навчання учнів загальноосвітньої школи особливого значення набуває проблема створення такого освітнього процесу, середовища, який би був зорієнтованої на реалізацію завдань підготовки випускника, здатного швидко і безболісно адаптуватися до різних життєвих ситуацій, бути готовим безперервно навчатись упродовж всього життя і пристосовуватися до стрімких змін, вміти по потребі оперувати власними знаннями і вміннями, приймати відповідальні рішення, відчувати себе компетентним у різноманітних життєвих ситуаціях. Історичний профіль в загальноосвітній школі дозволяє реалізувати всі вище поставленні задачі.
Аброскіна Олена, НВО №25 (Sunday, 21 January 2018 06:53)
Підтримую Вашу думку, п.Оксано! Гуманітарі предмети є потужною базою для формування вміння учнів правильно висловлювати власні думки, погляди на майбутнє, займати чітку життєву і громадянську позицію.Дійсно, міжпредметні зв'язки на уроках літератури та історії відіграють велику роль, без знання історичних передумов на уроці літератури , наприклад я, не зможу пояснити ту чи іншу формуючу думку автора твора. А Ви завжди під час пояснення умов та досягнень певної доби, робите посилання на найкращі здобутки світової та української літератури та культури. Дякую за статтю! Бажаю успіхів!
Борщевська Н.В., ЗШ І-ІІІ ст.№7 ім. О. С. Пушкіна (Sunday, 21 January 2018 10:00)
Вдячна автору статті за розкриття питання щодо історичного профілю та його значення для сучасної освіти.
Цілком згодна з Василенко О. М., що запровадження історичного профілю в загальноосвітніх закладах сприяє формуванню мислячої нації. Дійсно, саме навчання історичних дисциплін є основою формування громадянина, що активно діятиме, буде патріотом держави і суспільства.
Журавльова Світлана (Wednesday, 24 January 2018 08:14)
Згодна з автором статті , щодо необхідності взаємозв`язків між предметами . Методи , які Ви використовуєте , сприяють формуванню мислячої молоді. Бажаю Вам творчого натхнення !
Краснюк О.Є. НВО №25 (Saturday, 27 January 2018 12:16)
Дуже цікаво та інформативно! Дякую за корисний матеріал!