Хоча я не фахівець з географії, але розпочинаємо вивчати даний предмет ще з початкової школи.Ознайомившись із статтею, я звернула увагу на багато сучасних прийомів, які можна використати і в молодшій
школі.Навчаючи дітей на початковому етапі, ми готуємо їх до середньої ,а надалі і старшої школи. Тому, знання дітей мають бути сталими, крепкими , незаученими. А запропоновані прийоми нам у цьому
допоиожуть.Успіхів та надхнення усім1
#2
Оксана Стрюкова(Sunday, 21 January 2018 14:26)
Автором розкрито шляхи формування профільної компетентності учнів старших класів. Представлений досвід є цікавим, демонструє креативність автора. На мою думку, запропоновані форми та методи роботи
заслуговують на увагу. Дякую за змістовний матеріал!
У статті Анастасія Іванівна розглянула основні завдання науки та підбірку інтернет ресурсів для підготовки до уроку географія, які допомагають вчителю формувати ключові і предметні компетентності
учнів. Дякую за цікавий матеріал!
#4
Ірина Лихошерстова НВО №33(Monday, 22 January 2018 14:03)
Слушною є думка колеги про те, що вчитель, готуючись до уроку, повинен переглянути багато інформації. Погоджуюсь, з вами, Анастасіє Іванівно, що інтернет ресурси та ІКТ дозволяють вчителю підібрати
цікавий, доступний, візуально оформлений матеріал. Вдячна вам за інформацію щодо правил застосування ментальних карт на уроках в початковій школі. Обов'язково скористаюсь.
#5
Ішова Вікторія(Monday, 22 January 2018 14:07)
Погоджуюсь з думкою колеги, що із застосуванням електронних освітніх ресурсів на уроках можна розширити кругозір учнів і підвищити їх інтерес до предмету. Учні на таких уроках працюють активніше,
самостійно аналізують, порівнюють, описують, виконують практичні роботи. При такій організації навчальної діяльності учні є співавторами та партнерами уроку. Так, використовуючи
особистісно-орієнтований підхід на уроці, допомагає виконанню конкретним учнем певного комплексу дій. Учень не пасивно відсиджує урок, а здобуває знання, користуючись інноваційними технологііями в
навчанні. Дякую за змістовну статтю!
#6
Анастасія Іванівна Чумак(Wednesday, 24 January 2018 10:31)
Write a comment
Жук О.А. (Tuesday, 16 January 2018 13:33)
Хоча я не фахівець з географії, але розпочинаємо вивчати даний предмет ще з початкової школи.Ознайомившись із статтею, я звернула увагу на багато сучасних прийомів, які можна використати і в молодшій школі.Навчаючи дітей на початковому етапі, ми готуємо їх до середньої ,а надалі і старшої школи. Тому, знання дітей мають бути сталими, крепкими , незаученими. А запропоновані прийоми нам у цьому допоиожуть.Успіхів та надхнення усім1
Оксана Стрюкова (Sunday, 21 January 2018 14:26)
Автором розкрито шляхи формування профільної компетентності учнів старших класів. Представлений досвід є цікавим, демонструє креативність автора. На мою думку, запропоновані форми та методи роботи заслуговують на увагу. Дякую за змістовний матеріал!
Прокопенко А.С., вчитель початкових класів, НВО №33 (Monday, 22 January 2018 13:38)
У статті Анастасія Іванівна розглянула основні завдання науки та підбірку інтернет ресурсів для підготовки до уроку географія, які допомагають вчителю формувати ключові і предметні компетентності учнів. Дякую за цікавий матеріал!
Ірина Лихошерстова НВО №33 (Monday, 22 January 2018 14:03)
Слушною є думка колеги про те, що вчитель, готуючись до уроку, повинен переглянути багато інформації. Погоджуюсь, з вами, Анастасіє Іванівно, що інтернет ресурси та ІКТ дозволяють вчителю підібрати цікавий, доступний, візуально оформлений матеріал. Вдячна вам за інформацію щодо правил застосування ментальних карт на уроках в початковій школі. Обов'язково скористаюсь.
Ішова Вікторія (Monday, 22 January 2018 14:07)
Погоджуюсь з думкою колеги, що із застосуванням електронних освітніх ресурсів на уроках можна розширити кругозір учнів і підвищити їх інтерес до предмету. Учні на таких уроках працюють активніше, самостійно аналізують, порівнюють, описують, виконують практичні роботи. При такій організації навчальної діяльності учні є співавторами та партнерами уроку. Так, використовуючи особистісно-орієнтований підхід на уроці, допомагає виконанню конкретним учнем певного комплексу дій. Учень не пасивно відсиджує урок, а здобуває знання, користуючись інноваційними технологііями в навчанні. Дякую за змістовну статтю!
Анастасія Іванівна Чумак (Wednesday, 24 January 2018 10:31)
Дякую, колеги, за підтримку.