Зінзура Г.М., НВО №8(Thursday, 18 January 2018 11:47)
В своїй статті автор розкриває актуальне питання реалізації допрофільного та профільного навчання на уроках хімії та біології.
Дійсно, впровадження профільного навчання забезпечує вдосконалення індивідуальних здібностей кожного учня та дає можливість в більш повній мірі реалізувати себе у майбутній професії.
Важко не погодитись з автором, що самостійна робота учнів з профільних предметів, а саме – підготовка рефератів, проектів, презентацій тощо дає змогу розвивати дослідницькі навички учнів, які
цікавляться природничими науками.
Дякую, Ірино Анатоліївно, за змістовну та цікаву статтю.
#3
Семез Людмила(Thursday, 18 January 2018)
У статті авторка висвітлює власне бачення, шляхи реалізації мети і завдань процесу індивідуального та диференційованого засвоєння знань, основоположними ідеями якого є навчання учнів 10-12-х класів
за інтересами, компетентностями, планами щодо самореалізації у контексті профільної освіти як однієї зі складових становлення Нової української школи у конкретному навчальному закладі, висвітлює, як
уже сьогодні адаптує учнів до якісного засвоєння змісту програми біолого-хімічного напрямку, що дозволяє випускнику підготувати себе до здобуття майбутньої професії. Дякую Макаренко І.А. за чітко
виокремлені пріоритети педагогічної діяльності здійснення допрофільного та профільного навчання.
#4
Говорова Наталія(Thursday, 18 January 2018 14:09)
Цікаво та змістовно, вміло розкрито особливості допрофільного та профільного навчання хімії та біології. Дякую автору за статтю!
#5
Версаль С.А.(Saturday, 20 January 2018 11:14)
Дякую за статтю. Цікаво, змістовно, актуально, а головне, що досить повчально і практично: є моменти, які можна використовувати не тільки на уроках біолого-хімічного напрямку. Натхнення Вам і
успіхів.
#6
Олена(Saturday, 20 January 2018 11:29)
Нові цілі шкільної освіти зумовлюють необхідність подальшої модернізації впровадження допрофільного та профільного навчання на уроках природничих дисциплі зокрема. Автор статті досить змістовно
розкриває дану проблему, а тому дана стаття буде цікавою і корисною як молодим спеціалістам так і досвідченим вчителям.
#7
Пижук Елена(Saturday, 20 January 2018 12:05)
Дуже цікава та змістовна стаття. Особливо дуже сподобився прийом навчання - візуалізація. Це дуже актуально в нашому сучасному світі,з нашими сучасними учнями,вони хочуть побачити все " реально",і
саме цей прийом дає змогу це зробити. Велике дякую за представлений мережевий сервіс як приклад.
#8
Юлия Король(Saturday, 20 January 2018 15:24)
Актуальна стаття для вчителя, що прагне рухатись у напрямку покращення якостi викладання у сучаснiй школi.
#9
Полова Ю.М.(Sunday, 21 January 2018 03:34)
Дійсно, використання комп’ютерних технологій в навчальному процесі відкриває нові, практично необмежені можливості для творчого розвитку як вчителя, так і учнів. Дякую автору за цікаву і змістовну
статтю.
#10
Оксана Стрюкова(Sunday, 21 January 2018 14:39)
Стаття має надзвичайно велике практичне значення. Запропоновані інтерактивні вправи є цікавим та спонукають до моделювання життєвих ситуацій, спільне розв'язання проблем. Ви врахували особливості при
роботі зі школярами, а це позитивно впливає на становлення особистості. Дякую за цікавий матеріал.Успіхів Вам та творчого натхнення!!!
#11
Орлова І.Г.(Wednesday, 09 January 2019 07:53)
Згодна з авторкою статті, що слід пам’ятати, що навчання для учнів має бути цікавим, а технології прості. Дякую, Ірино Анатоліївно, за змістовну та цікаву статтю.
Write a comment
Natasha (Thursday, 18 January 2018 11:44)
Дуже чудова стаття.
Зінзура Г.М., НВО №8 (Thursday, 18 January 2018 11:47)
В своїй статті автор розкриває актуальне питання реалізації допрофільного та профільного навчання на уроках хімії та біології.
Дійсно, впровадження профільного навчання забезпечує вдосконалення індивідуальних здібностей кожного учня та дає можливість в більш повній мірі реалізувати себе у майбутній професії.
Важко не погодитись з автором, що самостійна робота учнів з профільних предметів, а саме – підготовка рефератів, проектів, презентацій тощо дає змогу розвивати дослідницькі навички учнів, які цікавляться природничими науками.
Дякую, Ірино Анатоліївно, за змістовну та цікаву статтю.
Семез Людмила (Thursday, 18 January 2018)
У статті авторка висвітлює власне бачення, шляхи реалізації мети і завдань процесу індивідуального та диференційованого засвоєння знань, основоположними ідеями якого є навчання учнів 10-12-х класів за інтересами, компетентностями, планами щодо самореалізації у контексті профільної освіти як однієї зі складових становлення Нової української школи у конкретному навчальному закладі, висвітлює, як уже сьогодні адаптує учнів до якісного засвоєння змісту програми біолого-хімічного напрямку, що дозволяє випускнику підготувати себе до здобуття майбутньої професії. Дякую Макаренко І.А. за чітко виокремлені пріоритети педагогічної діяльності здійснення допрофільного та профільного навчання.
Говорова Наталія (Thursday, 18 January 2018 14:09)
Цікаво та змістовно, вміло розкрито особливості допрофільного та профільного навчання хімії та біології. Дякую автору за статтю!
Версаль С.А. (Saturday, 20 January 2018 11:14)
Дякую за статтю. Цікаво, змістовно, актуально, а головне, що досить повчально і практично: є моменти, які можна використовувати не тільки на уроках біолого-хімічного напрямку. Натхнення Вам і успіхів.
Олена (Saturday, 20 January 2018 11:29)
Нові цілі шкільної освіти зумовлюють необхідність подальшої модернізації впровадження допрофільного та профільного навчання на уроках природничих дисциплі зокрема. Автор статті досить змістовно розкриває дану проблему, а тому дана стаття буде цікавою і корисною як молодим спеціалістам так і досвідченим вчителям.
Пижук Елена (Saturday, 20 January 2018 12:05)
Дуже цікава та змістовна стаття. Особливо дуже сподобився прийом навчання - візуалізація. Це дуже актуально в нашому сучасному світі,з нашими сучасними учнями,вони хочуть побачити все " реально",і саме цей прийом дає змогу це зробити. Велике дякую за представлений мережевий сервіс як приклад.
Юлия Король (Saturday, 20 January 2018 15:24)
Актуальна стаття для вчителя, що прагне рухатись у напрямку покращення якостi викладання у сучаснiй школi.
Полова Ю.М. (Sunday, 21 January 2018 03:34)
Дійсно, використання комп’ютерних технологій в навчальному процесі відкриває нові, практично необмежені можливості для творчого розвитку як вчителя, так і учнів. Дякую автору за цікаву і змістовну статтю.
Оксана Стрюкова (Sunday, 21 January 2018 14:39)
Стаття має надзвичайно велике практичне значення. Запропоновані інтерактивні вправи є цікавим та спонукають до моделювання життєвих ситуацій, спільне розв'язання проблем. Ви врахували особливості при роботі зі школярами, а це позитивно впливає на становлення особистості. Дякую за цікавий матеріал.Успіхів Вам та творчого натхнення!!!
Орлова І.Г. (Wednesday, 09 January 2019 07:53)
Згодна з авторкою статті, що слід пам’ятати, що навчання для учнів має бути цікавим, а технології прості. Дякую, Ірино Анатоліївно, за змістовну та цікаву статтю.