Дана стаття презентує роботу вчителя трудового навчання в умовах реалізації профільного навчання у старших класах (профіль «Технології»), вказуючи на значення профільного трудового навчання в умовах
сучасної освіти. Дійсно, на уроках профільного трудового навчання створюються всі умови для того, щоб учень перебував у ролі дослідника, активного пошукача, оволодівав дослідницькими прийомами,
навичками самостійної творчої діяльності. Дякую, Олено Валеріївно, за змістовну статтю.
#2
Голик Олена, НВО №20(Wednesday, 24 January 2018 09:20)
Олена Валеріївна переконала, що профільне трудове навчання є комплексною проблемою. На основі досліджень про профорієнтаційну роботу в школі виокремила такі аспекти профільного трудового навчання:
економічний, соціальний, психологічний, медико-фізіологічний та педагогічний.
Дякую за цікаву статтю!
Write a comment
Оксана Стрюкова (Sunday, 21 January 2018 15:00)
Дана стаття презентує роботу вчителя трудового навчання в умовах реалізації профільного навчання у старших класах (профіль «Технології»), вказуючи на значення профільного трудового навчання в умовах сучасної освіти. Дійсно, на уроках профільного трудового навчання створюються всі умови для того, щоб учень перебував у ролі дослідника, активного пошукача, оволодівав дослідницькими прийомами, навичками самостійної творчої діяльності. Дякую, Олено Валеріївно, за змістовну статтю.
Голик Олена, НВО №20 (Wednesday, 24 January 2018 09:20)
Олена Валеріївна переконала, що профільне трудове навчання є комплексною проблемою. На основі досліджень про профорієнтаційну роботу в школі виокремила такі аспекти профільного трудового навчання: економічний, соціальний, психологічний, медико-фізіологічний та педагогічний.
Дякую за цікаву статтю!