У статті подані результати авторського дослідження щодо використання дивергентних задач, які сприяють розвитку творчого мислення учнів Дякую за цікаві матеріали!
#2
Токарєва Е.А.(Tuesday, 23 January 2018 10:00)
Дякую за цікаву та змістовну статтю. Матеріал статті спонукає організовувати роботу с дітьми так, щоб переважав фактор пошуку, а це стимулює розвиток здібностей кожної дитини; вчити дітей мислити в
різних напрямах; знаходити розв'язання в нестандартних ситуаціях.
#3
Боровий Д.М., НВО ЗНЗ І-ІІІ ст. №1(Tuesday, 23 January 2018 11:38)
Вікторія Віталіївна, дякую за змістовне висвітлення данної теми. Погоджуюсь з тим, що введення дивергентних задач в шкільний курс математики необхідне для творчого розвитку учнів.
#4
Гаєвський М.В.(Wednesday, 24 January 2018 04:26)
Дякую автору за грунтовну та цікаву роботу
#5
Олійник В.А.(Wednesday, 24 January 2018 11:57)
Дуже змістовна і цікава інформація. Дякую за Вашу статтю
Write a comment
Світлана Тіхоненко (Monday, 22 January 2018 16:03)
У статті подані результати авторського дослідження щодо використання дивергентних задач, які сприяють розвитку творчого мислення учнів Дякую за цікаві матеріали!
Токарєва Е.А. (Tuesday, 23 January 2018 10:00)
Дякую за цікаву та змістовну статтю. Матеріал статті спонукає організовувати роботу с дітьми так, щоб переважав фактор пошуку, а це стимулює розвиток здібностей кожної дитини; вчити дітей мислити в різних напрямах; знаходити розв'язання в нестандартних ситуаціях.
Боровий Д.М., НВО ЗНЗ І-ІІІ ст. №1 (Tuesday, 23 January 2018 11:38)
Вікторія Віталіївна, дякую за змістовне висвітлення данної теми. Погоджуюсь з тим, що введення дивергентних задач в шкільний курс математики необхідне для творчого розвитку учнів.
Гаєвський М.В. (Wednesday, 24 January 2018 04:26)
Дякую автору за грунтовну та цікаву роботу
Олійник В.А. (Wednesday, 24 January 2018 11:57)
Дуже змістовна і цікава інформація. Дякую за Вашу статтю