У поданій статті автор розкриває специфіку профільної диференціації навчання в Україні, зупиняючись на проблемах вдосконалення і становлення профільного навчання у нашій країні та порівнює її
реалізацію з досвідом іноземних держав.
Автор статті, розкриває обрану тему відповідно до Концепції державної системи професійної орієнтації населення, також звертаючи увагу на профільну диференціацію навчання та освітній процес, який
досить успішно функціонує й дає гарні результати у більшості країн Європи Великобританії, Голландії, Данії, Фінляндії, Франції, Швеції та ін.
#3
Ауліна Г.О., НВО школа - ліцей №21(Saturday, 20 January 2018 14:16)
Дякую Вам , Тетяна Володимірівна, за порівняльну характеристику специфіки допрофільного і профільного навчання в Україні та ряді розвинених країн. Також сподіваюсь ,що у найблищий час в Україні буде
успішно здійснено профілізацію старшої школи.
#4
Ольга Наумець, методист ЦМСПС(Sunday, 21 January 2018 08:04)
Автор порівнює систему освіти розвинених країн світу і України і приходить до висновку, що нам необхідно надати право вибору навчальних предметів, профілів і шкіл самим учням. Від цього буде більше
користі. Спасибі за статтю
#5
Забудько В.І., НВО школа-ліцей №21(Monday, 22 January 2018 11:14)
Я погоджуюся з Вами, що процес профілізації навчання обумовлює існування якісної сучасної освіти. Тому нові вимоги до вчителя в умовах переходу до профільного навчання диктують необхідність подальшої
модернізації педагогічної освіти та підвищення кваліфікації діючих педагогічних кадрів.
#6
Беркутова Д.А. школа-ліцей №21(Monday, 22 January 2018 11:37)
Читаючи статтю, усвідомила, скільки роботи ще доведеться зробити нашому Міністерсту освіти і науки, щоб реалізувати потенційні можливості профільного навчання учнів. Тетяна Володимирівна абсолютно
чітко висвітлила основні проблеми, які, на жаль, створюють перепони для успішної реалізації профільного навчання в Україні в найближчий час. Це, перш за все, навчальні програми. З одного боку, вони
повинні сприяти розвитку всебічної обізнаності, проте, з іншого боку, саме ця надмірна насиченість шкільних програм не дає учневі можливості більш глибокого опанування саме тих предметів, які йому
можуть бути йому необхідні для профільного навчання.
#7
Наталія Мельникова, вчитель історії НВО школи-ліцею №21(Tuesday, 23 January 2018 01:16)
Мені дуже сподобалось порівняння принципів організації навчання в українській та американській школах. Адже зараз, в умовах формування нової української освіти важливо використати найкращий світовий
досвід. Це дозволить створити умови для індивідуалізації навчання кожного учня, реалізації його потенційних можливостей на здібностей. Згодна з думкою, що потрібно міняти систему організації
навчання, відмовитися від переповнених класів, широко запроваджувати нові підходи до роботи педагогів, учнів та їхніх батьків.
#8
Л. Засінець, директор НВО №21(Tuesday, 23 January 2018 01:42)
Зміст статті констатує, що якісна освіта - це виклик ХХІ століття, який потребує адекватної реакції, освітньої політики та її багатосуб'єктності в умовах стрімкого наростання масивів інформації щодо
принципів організації навчання в українській та зарубіжних школах. Був проведений змістовний аналіз світоглядних основ світової освітньої політики та її відображення в національній освітній системі.
В статті висвітлюються шляхи адаптування національної освітньої системи до умов сучасного інформаційного суспільства та розв'язання проблеми збалансування доступності та якості освіти, що на даному
етапі стоїть гостро для України.
#9
Сергій Козлов, вчитель фізичної культри, НВО №21(Tuesday, 23 January 2018 14:15)
Давно цікавлюся питанням профільності, особливо в розвиненних цивілізаціях, таких як: фінляндія, франція, канада. У цій статті автор робить цікаві порівняння, щодо становлення профільного навчання у
нашій країні та специфіку іноземної педагогіки. Зрозумів, що нам треба, ще багато провести реформ, аби вийти на якісно новий рівень функціонування вітчизняної освітянської галузі.
#10
Краузе Анастасія, практичний психолог, НВО №21(Thursday, 25 January 2018 09:46)
Згодна з Тетяною Володимирівною, що диференціація змісту навчання в профільних старших класах необхідна. І саме елективні курси будуть для наших учнів чи не найкращим виходом. Адже діти вже матимуть
можливість обрати те, що їм цікаво, за своїми здібностями і нахилами. А ми зможемо допомогти їм стати організованими, самостійними, відповідальними і серйозними.
Тільки вперед і ні кроку назад!!!
Write a comment
Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 14:37)
У поданій статті автор розкриває специфіку профільної диференціації навчання в Україні, зупиняючись на проблемах вдосконалення і становлення профільного навчання у нашій країні та порівнює її реалізацію з досвідом іноземних держав.
Шовкопляс Н.А., вихователь ГПД, НВО школа-ліцей №21 (Friday, 19 January 2018 13:32)
Автор статті, розкриває обрану тему відповідно до Концепції державної системи професійної орієнтації населення, також звертаючи увагу на профільну диференціацію навчання та освітній процес, який досить успішно функціонує й дає гарні результати у більшості країн Європи Великобританії, Голландії, Данії, Фінляндії, Франції, Швеції та ін.
Ауліна Г.О., НВО школа - ліцей №21 (Saturday, 20 January 2018 14:16)
Дякую Вам , Тетяна Володимірівна, за порівняльну характеристику специфіки допрофільного і профільного навчання в Україні та ряді розвинених країн. Також сподіваюсь ,що у найблищий час в Україні буде успішно здійснено профілізацію старшої школи.
Ольга Наумець, методист ЦМСПС (Sunday, 21 January 2018 08:04)
Автор порівнює систему освіти розвинених країн світу і України і приходить до висновку, що нам необхідно надати право вибору навчальних предметів, профілів і шкіл самим учням. Від цього буде більше користі. Спасибі за статтю
Забудько В.І., НВО школа-ліцей №21 (Monday, 22 January 2018 11:14)
Я погоджуюся з Вами, що процес профілізації навчання обумовлює існування якісної сучасної освіти. Тому нові вимоги до вчителя в умовах переходу до профільного навчання диктують необхідність подальшої модернізації педагогічної освіти та підвищення кваліфікації діючих педагогічних кадрів.
Беркутова Д.А. школа-ліцей №21 (Monday, 22 January 2018 11:37)
Читаючи статтю, усвідомила, скільки роботи ще доведеться зробити нашому Міністерсту освіти і науки, щоб реалізувати потенційні можливості профільного навчання учнів. Тетяна Володимирівна абсолютно чітко висвітлила основні проблеми, які, на жаль, створюють перепони для успішної реалізації профільного навчання в Україні в найближчий час. Це, перш за все, навчальні програми. З одного боку, вони повинні сприяти розвитку всебічної обізнаності, проте, з іншого боку, саме ця надмірна насиченість шкільних програм не дає учневі можливості більш глибокого опанування саме тих предметів, які йому можуть бути йому необхідні для профільного навчання.
Наталія Мельникова, вчитель історії НВО школи-ліцею №21 (Tuesday, 23 January 2018 01:16)
Мені дуже сподобалось порівняння принципів організації навчання в українській та американській школах. Адже зараз, в умовах формування нової української освіти важливо використати найкращий світовий досвід. Це дозволить створити умови для індивідуалізації навчання кожного учня, реалізації його потенційних можливостей на здібностей. Згодна з думкою, що потрібно міняти систему організації навчання, відмовитися від переповнених класів, широко запроваджувати нові підходи до роботи педагогів, учнів та їхніх батьків.
Л. Засінець, директор НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 01:42)
Зміст статті констатує, що якісна освіта - це виклик ХХІ століття, який потребує адекватної реакції, освітньої політики та її багатосуб'єктності в умовах стрімкого наростання масивів інформації щодо принципів організації навчання в українській та зарубіжних школах. Був проведений змістовний аналіз світоглядних основ світової освітньої політики та її відображення в національній освітній системі. В статті висвітлюються шляхи адаптування національної освітньої системи до умов сучасного інформаційного суспільства та розв'язання проблеми збалансування доступності та якості освіти, що на даному етапі стоїть гостро для України.
Сергій Козлов, вчитель фізичної культри, НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 14:15)
Давно цікавлюся питанням профільності, особливо в розвиненних цивілізаціях, таких як: фінляндія, франція, канада. У цій статті автор робить цікаві порівняння, щодо становлення профільного навчання у нашій країні та специфіку іноземної педагогіки. Зрозумів, що нам треба, ще багато провести реформ, аби вийти на якісно новий рівень функціонування вітчизняної освітянської галузі.
Краузе Анастасія, практичний психолог, НВО №21 (Thursday, 25 January 2018 09:46)
Згодна з Тетяною Володимирівною, що диференціація змісту навчання в профільних старших класах необхідна. І саме елективні курси будуть для наших учнів чи не найкращим виходом. Адже діти вже матимуть можливість обрати те, що їм цікаво, за своїми здібностями і нахилами. А ми зможемо допомогти їм стати організованими, самостійними, відповідальними і серйозними.
Тільки вперед і ні кроку назад!!!