Дійсно , проблема наступності не є новою в педагогічній науці, але вона залишається актуальною в кожний період розвитку педагогічної теорії та практики. Тому дана стаття є важливою особливо зараз , в
той час коли відбувається профілізації старшої школи. Дякую .
Дуже цікава стаття, наповнена корисним змістом. Вдячна автору за актуальний матеріал!
#3
Ольга Наумець, методист ЦМСПС(Sunday, 21 January 2018 08:00)
Основний акцент у статті робиться на проблеми навчально-методичного забезпечення освітнього процесу. Корисним при цьому є співпраця з провідними закладами вищої освіти. Дякую за статтю
#4
Сандул Євгенія, ЗДНВР НВО №1(Tuesday, 23 January 2018 05:08)
У статті обгрунтована дидактична роль забезпечення наступності в освіті учнів середньої та старшої школи . Повністю згодна з тим , що відсутність належної уваги до наступності між ступенями навчання
призводить до неузгодженості ступенів освіти та відсутності координації у діях зацікавлених установ. Це знижує якість підготовки фахівців, веде до фрагментарності та формалізму знань учнів, до
зниження розвитку їх творчих можливостей.
#5
Смирнова Н.Б, учитель англійської мови НВО № 1.(Tuesday, 23 January 2018 05:14)
Дякую за корисну статтю! Безперервна освіта в школі, як важливий фактор модернізації освітньої системи, дає можливість створити єдиний освітній простір, забезпечити послідовність у викладанні, дати
можливість поетапно опановувати знання.
Write a comment
Коврига Наталія (Tuesday, 16 January 2018 12:17)
Дійсно , проблема наступності не є новою в педагогічній науці, але вона залишається актуальною в кожний період розвитку педагогічної теорії та практики. Тому дана стаття є важливою особливо зараз , в той час коли відбувається профілізації старшої школи. Дякую .
Олійник Н. С., вчитель хімії НВО №1 (Saturday, 20 January 2018 03:56)
Дуже цікава стаття, наповнена корисним змістом. Вдячна автору за актуальний матеріал!
Ольга Наумець, методист ЦМСПС (Sunday, 21 January 2018 08:00)
Основний акцент у статті робиться на проблеми навчально-методичного забезпечення освітнього процесу. Корисним при цьому є співпраця з провідними закладами вищої освіти. Дякую за статтю
Сандул Євгенія, ЗДНВР НВО №1 (Tuesday, 23 January 2018 05:08)
У статті обгрунтована дидактична роль забезпечення наступності в освіті учнів середньої та старшої школи . Повністю згодна з тим , що відсутність належної уваги до наступності між ступенями навчання призводить до неузгодженості ступенів освіти та відсутності координації у діях зацікавлених установ. Це знижує якість підготовки фахівців, веде до фрагментарності та формалізму знань учнів, до зниження розвитку їх творчих можливостей.
Смирнова Н.Б, учитель англійської мови НВО № 1. (Tuesday, 23 January 2018 05:14)
Дякую за корисну статтю! Безперервна освіта в школі, як важливий фактор модернізації освітньої системи, дає можливість створити єдиний освітній простір, забезпечити послідовність у викладанні, дати можливість поетапно опановувати знання.