Write a comment

Comments: 24
  • #1

    Галина (Tuesday, 16 January 2018 05:20)

    Дуже цікаво!

  • #2

    Катерина (Tuesday, 16 January 2018 14:28)

    Корисно та інформативно! Дякую за матеріал!

  • #3

    Ірина Іванова (Wednesday, 17 January 2018 14:54)

    Згодна, допрофільна підготовка - обов'язкова!

  • #4

    Тетяна Подоляк (Friday, 19 January 2018 01:09)

    Цікаві ідеї для проведення тренінгів, що готуують учнів до професійного самовизначення.

  • #5

    Nadiia (Friday, 19 January 2018 03:53)

    Дякую за змістовну статтю та наданий план уроку!!!

  • #6

    Валентина Буняєва (Friday, 19 January 2018 04:14)

    Дуже інформативно та корисно, особливо наявність конспекту уроку.Класні ідеї,використаю у своїй педпрактиці.

  • #7

    Галина (Friday, 19 January 2018 04:15)

    Дуже цікавий досвід! Дякую

  • #8

    Наталія Турченко (Friday, 19 January 2018 04:23)

    Була особисто присутня на уроці і повинна відмітити високий професійний рівень вчителя !

  • #9

    Ковальчук Валентина НВО#15 (Friday, 19 January 2018 04:48)

    Дякую за корисну інформацію та цікаві ідеї. Бажаю творчого натхнення.

  • #10

    Ірина (Friday, 19 January 2018 09:06)

    Дякую за цікаву статтю і корисний матеріал.

  • #11

    Воропаєва Тетяна (Friday, 19 January 2018)

    Корисно та інформативно! Дякую !

  • #12

    Oksana (Friday, 19 January 2018 13:49)

    Тренінг на уроці англійської мови? Так, це досить незвичайно, інноваційно, але після того, як відвідала цей урок, переконалась, що це надає можливості учням для більш глибокого пізнання предмету

  • #13

    Олександр (Friday, 19 January 2018 14:02)

    Прекрасно, що в НВО № 6 починає впроваджуватися фінська система освіти. Це є гарним прикладом для наслідування.

  • #14

    Алла Бонк, НВО №6 (Friday, 19 January 2018 14:31)

    Дякую за змістовну та корисну статтю. Було особливо цікаво познайомитися із прикладом STEM уроку.

  • #15

    Наталія Пилипишина, НВО№6 (Friday, 19 January 2018 14:43)

    Дякую за корисний матеріал , який дає можливість запроваджувати STEM уроки в своїй роботі.

  • #16

    светлана (Saturday, 20 January 2018 02:48)

    актуально.молодець!

  • #17

    Olena Biriukova (Saturday, 20 January 2018 06:18)

    Дякую автору за статтю, дізналася для себе дуже багато нового.

  • #18

    Надія (Saturday, 20 January 2018 09:03)

    STEM освіта - сьогоді найактуальніший напрямок. Ви обрали вірний шлях у своїй діяльності.

  • #19

    Ірина (Saturday, 20 January 2018 11:59)

    Актуально, корисно, цікаво! Дякую!

  • #20

    Valentyna Gerasymenko (Saturday, 20 January 2018 15:33)

    Змістовна стаття! Дякую. Творчих успіхів!

  • #21

    Наталья (Sunday, 21 January 2018 12:40)

    Цікаво і корисно. Натхнення!

  • #22

    Liudmyla (Monday, 22 January 2018)

    Під час проведення подібних уроків учні залучаються до цікавих і значущих видів діяльності, використовуючи при цьому мову. Вивчення мови супроводжує все, що відбувається в класі і задовольняє всі негайні потреби. Іншими словами учні мають масу можливостей для мимовільного вивчення мови; вивчення, яке відбувається тоді, коли увага учнів зосереджена на чомусь іншому, а не на тому, що вивчають. Таке мимовільне вивчення мови є дуже ефективним, глибоким і тривалим. Але разом з тим вимагає кропіткої підготовки вчителя.

  • #23

    Зоя Родіонова, колегіум (Monday, 22 January 2018 10:05)

    Дякую автору за матеріали по плану-конспекту уроку. Завжди цікаво і корисно знайомитись з практичним досвідом.

  • #24

    Валентина Касьяненко (Monday, 22 January 2018 21:23)

    Автор статті пропонує цікавий за змістом та викладом матеріал з проблеми та ілюструє його власними напрацюваннями. Цікаво познайомитися з творчими напрацюваннями вчителя, вивчаючи один із конспектів. Згодні, що вивчення профорієтаційних потреб учнів та робота з їх батьками найкраще допомагає реалізувати ідеї профільного навчання та підготовати їх до вибору професій. Переконливо доводиться, що STEM освітамає великі перспективи. Бажаю подальших успіхів!