Дякую автору за корисний та своєчасний матеріал! Погоджуюсь, що важливою складовою механізму реалізації допрофільного навчання є чітке окреслення завдань для подальшого контролю і коригування
дієвості механізму,які полягають в зміцненні матеріально-технічної бази шкіл; зміні змісту освітнього процесу за рахунок переходу на нові освітні технології.
#2
Коваленко О. О. Но "Мрія"(Wednesday, 17 January 2018)
Дуже цікава, змістовна стаття. Завдання всіх шкіл - це розвиток якостей творчої особистості майбутнього громадянина і професіонала. Допомагати учням та батькам бути активними учасниками навчального
процесу. Дякую Ірина.
#3
Іваненко Н.І. НВО 32(Wednesday, 17 January 2018 13:16)
Чудова стаття, інформативна та зрозуміла. Цікава та актуальна тема! Бажаю і надалі наснаги на написання чудових робіт!
#4
Федаськова Венера(Wednesday, 17 January 2018 13:19)
Дякую Iрина за змiстовану статтю! На сьогоднiшний день дуже важливо створити умови для розвитку творчоi особистост i яка би змогла ефективно працювати i навчатися впродовж життя у вiдкритому
европейському просторi.
#5
Шутка О.В.(Wednesday, 17 January 2018 13:32)
Глибока інформація, яка змушує замислитись. Обов'язково слід змінити стратегічні завдання на нові (інноваціям завжди раді ) і створювати новітні умови для врахування індивідуальних особливих потреб
учнів, формування у школярів орієнтації на той чи інший вид майбутньої професійної діяльності.
#6
Лікаренко С.В.(Wednesday, 17 January 2018 14:24)
Дякую автору статті за дослідження даної проблеми. Тема цікава і досить актуальна зараз. Шкільна освіта має бути осучаснена таким чином, щоб випускники могли швидко адаптуватися в самостійному
житті.
#7
Якушева Т. О.(Wednesday, 17 January 2018 14:43)
Стаття корисна та актуальна на сьогоднi. Дякую автору за пiдiбраний матерiал
Дякую Ірині Вячеславівні за змістовну статтю. Я згодна, що допрофільне навчання в загальноосвітніх навчальних закладах зумовлено потребами сьогодення – посиленням ключової стратегічної ролі школи у
майбутньому професійному визначенні старшокласників, створенням умов для розвитку гнучкої творчої особистості.
#9
Литвиненко В.І. НВО 32(Thursday, 18 January 2018 01:23)
Дякую за статтю! Дійсно,розробка механізму реалізації допрофільного навчання дуже актуальна в наш час. Це розширює можливості соціалізаціі учнів та створить якісну новітню модель допрофільного
навчання в школі.
Дякую Вам, Ірино В`ячеславівно, за змістовну статтю, яка на даний момент дуже актуальна. Ми , учителі, усвідомлюємо важливість впровадження в дію стратегічних завдань зміни старого механізму на
новий, бо саме це буде створювати новітні умови для врахування індивідуальних особливостей, інтересів і потреб учнів, для формування у школярів орієнтації на той чи інший вид майбутньої професійної
діяльності. І від нас також багато залежить . Нам потрібно більше долучатися до обговорення та висвітлення таких питань, це дуже потрібно для кожного вчителя. Спасибі Вам за Вашу роботу, бажаю
успіхів та натхнення!
#11
Шусь А.А.(Thursday, 18 January 2018 13:40)
Активні зміни, що нині відбуваються в житті світової
спільноти, передбачають навчання й виховання абсолютно іншого покоління молоді,
спроможного швидко і легко адаптуватися до умов сьогодення, креативно мислити та
досягати високих результатів у своїй професійній діяльності. Цьому сприяє вдосконалення
та оновлення системи освіти. А одним із шляхів у поступі до цієї мети є впровадження в
загальноосвітніх закладах профільного навчання, яке може забезпечити зацікавленість, з
боку учнів, процесом навчання, оскільки враховує їхні потреби та інтереси, та гарантує
формування особистості.Ірина В'ячеславівна глибоко і комплексно підійшла до опрацювання та висвітлення даної теми.Дякую!
#12
Наход Валентина. НВО 32(Thursday, 18 January 2018 13:41)
Стаття слушна, тема актуальна, особливо в контексті нової української школи. Автор не тільки розкрив теоретичні аспекти проблеми, а і показав своє бачення практичних механізмів її реалізації. Стаття
написана професійною мовою, відчувається, що автор переймається проблематикою не один рік. Успішне і результативне допрофільне навчання - запорука якісного профільного навчання, і як наслідок, -
прямий шлях до професійної кар'єри випускника. Але держава повинна відповідально поставитися до технічного оснащення закладів освіти, створити належні умови для допрофільного і профільного навчання,
а потім впроваджувати ідеї. Ірині Вячеславівні бажаю здоров'я, натхнення, оптимізму, подальшого педагогічного зростання!
Сьогодні вже не виникає питання, чи потрібне профільне навчання, а актуальніше інше - навіщо воно потрібне. Профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють
підвищений інтерес до окремих предметів, і для професійного самовизначення, до успішної соціалізації, полегшення адаптації до самостійного життя, подолання інфантилізму підлітків, виховання
відповідальності за прийняття рішень. Автор статті надає конкретні рекомендації щодо стратегії реалізації механізму допрофільного навчання в закладах загальної середньої освіти та основні напрямки
діяльності. Дякую за цікаву і змістовну інформацію.
Стаття корисна, змістовна і містить конкретні пропозиції щодо заходів реалізації даної проблеми. Дякую, Ірино В'ячеславівно, що Ви піднімаєте актуальну тему.
Школярі повинні вміти об'єктивно оцінювати свої здібності до навчання за різними профілями, здійснювати вибір профілю, який співпадає зі здібностями та інтересами, бути готовими докласти зусилля для
отримання якісної освіти.
Насправді, думок і мрій щодо того, якою б можна було створити школу, надзвичайно багато. І в процесі, я думаю, завжди народжувалися б нові й нові. Головне тільки старатись втілити їх в життя і щоб
вони приносили користь. Тільки таким чином із школи вийде самодостатня, мудра людина, яка після середньої школи, зможе впевнено піти у школу життя.
#15
Зарудня О.В.(Friday, 19 January 2018 11:35)
Матеріал, викладений в статті, дуже цікавий та змістовний. Підтримую думку автора щодо атуальності розробки механізму реалізації допрофільного навчання в загальноосвітніх закладах. Дякую за корисну
інформацію!
Допрофільне навчання є фундаментом профільного навчання. Завдяки допрофільній підготовці у дітей формуються здібності робити усвідомлений вибір подальшого профілю навчання. Дякую автору.
#17
Рава Інна(Friday, 19 January 2018 13:49)
Дякую за статтю! Дуже актуальна тема. Информація зрозуміла, сучасна, потрібна вчителю для орієнтування в освітніх тенденція сьогодення!
#18
Голубєва Т. В.(Friday, 19 January 2018 14:37)
Автор статті чітко окреслила способи реалізації механізму допрофільного навчання. Роль школи у майбутньому професійному визначенні старшокласників є суттєвою.і проблема профільного та допрофільного
навчання дійсно вимагає оновлених моделей. Сподіваюся, що запропоновані пані Іриною науково-практичні рекомендації знайдуть підтримку в освітянської спільноти, а надто у тих, хто безпосередньо
долучається до реформ в освіті
#19
Nikitina Olena(Saturday, 20 January 2018 00:12)
Реалізація сучасних вимог, що висуваються до загальноосвітньої школі, значно активізувала розробку наукових і практичних проблем профорієнтації. Стаття є актуальною на часі. Запропонована автором
модель реалізації допрофільного навчання дозволить забезпечити розвиток індивідуальних здібностей учнів та відповідність рівня загальної середньої освіти вимогам сучасності. Дякуємо за статтю!
#20
Яцина Світлана(Saturday, 20 January 2018 13:30)
Дякую автору статті за грунтовне дослідження даноі проблеми. Допрофільне навчання в сучасній украінській школі є важливим чинником для успішного формування гармонійно розвиненоі та всебічно освіченоі
особистості.
#21
Бережко Оксана Юріївна(Saturday, 20 January 2018 14:21)
Дякую авторці за статтю. Тема вибрана надзвичайно актуальна. Згодна з Іриною Вячеславівною, що для зміцнення нашої держави в Європейському просторі та підняття престижу, як країни з перспективними і
цілеспрямованими людьми, потрібна реформа освіти. І погоджуюся також, що саме профільна освіта забезпечить названі вище напрямки розвитку. Сучасна українська школа тепер має основне завдання -
допрофільне навчання, як важливий чинник подальшого розвитку національної освіти. У статті вичерпно розглянуто механізми і напрямки допрофільного навчання.
#22
Ольга Наумець, методист ЦМСПС(Tuesday, 23 January 2018 04:28)
Найкраща стаття, у якій у науковій формі автором викладене власне бачення профільної школи, висловлені перспективи подальших розвідок і шляхи вирішення проблем. Вважаю, що теоретичний матеріал,
викладений у статті, стане у пригоді не лише теоретикам, а й практичним працівникам, які розбудовують нову українську школу. Спасибі .
#23
Брюховецька Н.Г., школа-інтернат(Tuesday, 23 January 2018 10:52)
Підтримаю коментар Ольги Наумець. Це, дійсно, одна з найкращих статей. Дякую та творчих успіхів!
Write a comment
Кісєєва Н.В. (Tuesday, 16 January 2018 08:47)
Дякую автору за корисний та своєчасний матеріал! Погоджуюсь, що важливою складовою механізму реалізації допрофільного навчання є чітке окреслення завдань для подальшого контролю і коригування дієвості механізму,які полягають в зміцненні матеріально-технічної бази шкіл; зміні змісту освітнього процесу за рахунок переходу на нові освітні технології.
Коваленко О. О. Но "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018)
Дуже цікава, змістовна стаття. Завдання всіх шкіл - це розвиток якостей творчої особистості майбутнього громадянина і професіонала. Допомагати учням та батькам бути активними учасниками навчального процесу. Дякую Ірина.
Іваненко Н.І. НВО 32 (Wednesday, 17 January 2018 13:16)
Чудова стаття, інформативна та зрозуміла. Цікава та актуальна тема! Бажаю і надалі наснаги на написання чудових робіт!
Федаськова Венера (Wednesday, 17 January 2018 13:19)
Дякую Iрина за змiстовану статтю! На сьогоднiшний день дуже важливо створити умови для розвитку творчоi особистост i яка би змогла ефективно працювати i навчатися впродовж життя у вiдкритому европейському просторi.
Шутка О.В. (Wednesday, 17 January 2018 13:32)
Глибока інформація, яка змушує замислитись. Обов'язково слід змінити стратегічні завдання на нові (інноваціям завжди раді ) і створювати новітні умови для врахування індивідуальних особливих потреб учнів, формування у школярів орієнтації на той чи інший вид майбутньої професійної діяльності.
Лікаренко С.В. (Wednesday, 17 January 2018 14:24)
Дякую автору статті за дослідження даної проблеми. Тема цікава і досить актуальна зараз. Шкільна освіта має бути осучаснена таким чином, щоб випускники могли швидко адаптуватися в самостійному житті.
Якушева Т. О. (Wednesday, 17 January 2018 14:43)
Стаття корисна та актуальна на сьогоднi. Дякую автору за пiдiбраний матерiал
Рубахіна Н.С. (Wednesday, 17 January 2018 15:23)
Дякую Ірині Вячеславівні за змістовну статтю. Я згодна, що допрофільне навчання в загальноосвітніх навчальних закладах зумовлено потребами сьогодення – посиленням ключової стратегічної ролі школи у майбутньому професійному визначенні старшокласників, створенням умов для розвитку гнучкої творчої особистості.
Литвиненко В.І. НВО 32 (Thursday, 18 January 2018 01:23)
Дякую за статтю! Дійсно,розробка механізму реалізації допрофільного навчання дуже актуальна в наш час. Це розширює можливості соціалізаціі учнів та створить якісну новітню модель допрофільного навчання в школі.
Хомко Олена. НВО №32. (Thursday, 18 January 2018 11:53)
Дякую Вам, Ірино В`ячеславівно, за змістовну статтю, яка на даний момент дуже актуальна. Ми , учителі, усвідомлюємо важливість впровадження в дію стратегічних завдань зміни старого механізму на новий, бо саме це буде створювати новітні умови для врахування індивідуальних особливостей, інтересів і потреб учнів, для формування у школярів орієнтації на той чи інший вид майбутньої професійної діяльності. І від нас також багато залежить . Нам потрібно більше долучатися до обговорення та висвітлення таких питань, це дуже потрібно для кожного вчителя. Спасибі Вам за Вашу роботу, бажаю успіхів та натхнення!
Шусь А.А. (Thursday, 18 January 2018 13:40)
Активні зміни, що нині відбуваються в житті світової
спільноти, передбачають навчання й виховання абсолютно іншого покоління молоді,
спроможного швидко і легко адаптуватися до умов сьогодення, креативно мислити та
досягати високих результатів у своїй професійній діяльності. Цьому сприяє вдосконалення
та оновлення системи освіти. А одним із шляхів у поступі до цієї мети є впровадження в
загальноосвітніх закладах профільного навчання, яке може забезпечити зацікавленість, з
боку учнів, процесом навчання, оскільки враховує їхні потреби та інтереси, та гарантує
формування особистості.Ірина В'ячеславівна глибоко і комплексно підійшла до опрацювання та висвітлення даної теми.Дякую!
Наход Валентина. НВО 32 (Thursday, 18 January 2018 13:41)
Стаття слушна, тема актуальна, особливо в контексті нової української школи. Автор не тільки розкрив теоретичні аспекти проблеми, а і показав своє бачення практичних механізмів її реалізації. Стаття написана професійною мовою, відчувається, що автор переймається проблематикою не один рік. Успішне і результативне допрофільне навчання - запорука якісного профільного навчання, і як наслідок, - прямий шлях до професійної кар'єри випускника. Але держава повинна відповідально поставитися до технічного оснащення закладів освіти, створити належні умови для допрофільного і профільного навчання, а потім впроваджувати ідеї. Ірині Вячеславівні бажаю здоров'я, натхнення, оптимізму, подальшого педагогічного зростання!
Федотова Т.В. (Friday, 19 January 2018 04:39)
Сьогодні вже не виникає питання, чи потрібне профільне навчання, а актуальніше інше - навіщо воно потрібне. Профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів, і для професійного самовизначення, до успішної соціалізації, полегшення адаптації до самостійного життя, подолання інфантилізму підлітків, виховання відповідальності за прийняття рішень. Автор статті надає конкретні рекомендації щодо стратегії реалізації механізму допрофільного навчання в закладах загальної середньої освіти та основні напрямки діяльності. Дякую за цікаву і змістовну інформацію.
Nastashchuk Inna, school 32 (Friday, 19 January 2018 04:44)
Стаття корисна, змістовна і містить конкретні пропозиції щодо заходів реалізації даної проблеми. Дякую, Ірино В'ячеславівно, що Ви піднімаєте актуальну тему.
Школярі повинні вміти об'єктивно оцінювати свої здібності до навчання за різними профілями, здійснювати вибір профілю, який співпадає зі здібностями та інтересами, бути готовими докласти зусилля для отримання якісної освіти.
Насправді, думок і мрій щодо того, якою б можна було створити школу, надзвичайно багато. І в процесі, я думаю, завжди народжувалися б нові й нові. Головне тільки старатись втілити їх в життя і щоб вони приносили користь. Тільки таким чином із школи вийде самодостатня, мудра людина, яка після середньої школи, зможе впевнено піти у школу життя.
Зарудня О.В. (Friday, 19 January 2018 11:35)
Матеріал, викладений в статті, дуже цікавий та змістовний. Підтримую думку автора щодо атуальності розробки механізму реалізації допрофільного навчання в загальноосвітніх закладах. Дякую за корисну інформацію!
Блошенко С.О. (Friday, 19 January 2018 13:39)
Допрофільне навчання є фундаментом профільного навчання. Завдяки допрофільній підготовці у дітей формуються здібності робити усвідомлений вибір подальшого профілю навчання. Дякую автору.
Рава Інна (Friday, 19 January 2018 13:49)
Дякую за статтю! Дуже актуальна тема. Информація зрозуміла, сучасна, потрібна вчителю для орієнтування в освітніх тенденція сьогодення!
Голубєва Т. В. (Friday, 19 January 2018 14:37)
Автор статті чітко окреслила способи реалізації механізму допрофільного навчання. Роль школи у майбутньому професійному визначенні старшокласників є суттєвою.і проблема профільного та допрофільного навчання дійсно вимагає оновлених моделей. Сподіваюся, що запропоновані пані Іриною науково-практичні рекомендації знайдуть підтримку в освітянської спільноти, а надто у тих, хто безпосередньо долучається до реформ в освіті
Nikitina Olena (Saturday, 20 January 2018 00:12)
Реалізація сучасних вимог, що висуваються до загальноосвітньої школі, значно активізувала розробку наукових і практичних проблем профорієнтації. Стаття є актуальною на часі. Запропонована автором модель реалізації допрофільного навчання дозволить забезпечити розвиток індивідуальних здібностей учнів та відповідність рівня загальної середньої освіти вимогам сучасності. Дякуємо за статтю!
Яцина Світлана (Saturday, 20 January 2018 13:30)
Дякую автору статті за грунтовне дослідження даноі проблеми. Допрофільне навчання в сучасній украінській школі є важливим чинником для успішного формування гармонійно розвиненоі та всебічно освіченоі особистості.
Бережко Оксана Юріївна (Saturday, 20 January 2018 14:21)
Дякую авторці за статтю. Тема вибрана надзвичайно актуальна. Згодна з Іриною Вячеславівною, що для зміцнення нашої держави в Європейському просторі та підняття престижу, як країни з перспективними і цілеспрямованими людьми, потрібна реформа освіти. І погоджуюся також, що саме профільна освіта забезпечить названі вище напрямки розвитку. Сучасна українська школа тепер має основне завдання - допрофільне навчання, як важливий чинник подальшого розвитку національної освіти. У статті вичерпно розглянуто механізми і напрямки допрофільного навчання.
Ольга Наумець, методист ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 04:28)
Найкраща стаття, у якій у науковій формі автором викладене власне бачення профільної школи, висловлені перспективи подальших розвідок і шляхи вирішення проблем. Вважаю, що теоретичний матеріал, викладений у статті, стане у пригоді не лише теоретикам, а й практичним працівникам, які розбудовують нову українську школу. Спасибі .
Брюховецька Н.Г., школа-інтернат (Tuesday, 23 January 2018 10:52)
Підтримаю коментар Ольги Наумець. Це, дійсно, одна з найкращих статей. Дякую та творчих успіхів!