Гольша Тетяна Савівна ЗОШ№4(Monday, 22 January 2018 09:30)
Тема профільного навчання дуже актуальна в наш час. Дякую за гарну статтю,яка розкриває суть цього питання.
#3
Дарія Маслюк(Monday, 22 January 2018 10:57)
Дякую за гарну статтю. Тема статті , сьогодні актуальна . Все написано ясно та доступно.
#4
Буріко Т.М. ЗОШ №4(Monday, 22 January 2018 11:12)
Актуальна стаття , адже профільне навчання допомагає учням удосконалювати вміння і навички в усіх видах мовленнєвої діяльності й розвиватися як мовній особистості. Дякую!
#5
Сароян Мері(Monday, 22 January 2018 11:36)
Профільна освіта, особливо з української мови та її основні концептуальні аспекти сформує у наших учнів-випускників конукікативну компетентність, що допоможе їм реалізуватися в житті та бути більш
адаптованими та конкурентноздатними. Дякую за детальний виклад суттєвих моментів,
Стаття змістовна та грунтовна, написано та поясненно доступно, навіть для делетантів. Дуже добре переданно зміст, окресленно головну мету та завдання профільного навчання. Стаття актуальна не лише
для педагогів, а також для батьків та учнів. Дякую за цікаву та корисну статтю)))))
#7
Кулик Ольга ЗОШ 4(Monday, 22 January 2018 12:13)
Доступно, цікаво та змістовно! Дякую Маріє Василівно, за корисну, власне мені, інформацію.
#8
Наталія Білобабченко(Monday, 22 January 2018 12:25)
У цій статті глибоко розкрито зміст профільного навчання учнів філологічного профілю.Він полягає в поєднанні лінгвістичної освіти й вихованні комуніканта-людини,здатної й готової до спілкування в
різних життєвих ситуаціях і сферах людської діяльності.
#9
Нікітченко Владлена(Monday, 22 January 2018 12:29)
У статті доступно пояснено в чому полягає провідна ідея концепції профільного навчання мови. Дякую за корисну інформацію.
#10
Світлана Стеба, вчитель початкових класів ЗОШ №4(Monday, 22 January 2018 12:44)
Вільне володіння державною мовою, вміння спілкуватися рідною мовою, висловлювати власні думки - це основні компетентності, яких набувають сьогодні учні в школі. Тому, на мою думку, питання,
висвітлені в даній статті є неабияк актуальними і потрібними.
#11
Піскун Ольга ЗОШ 4(Monday, 22 January 2018 13:18)
Вивчення базових лексичних, граматичних, культуромовних, стилістичних, орфоепічних, правописних умінь, вироблення комунікативних умінь і навичок ефективного спілкування в різних життєвих ситуаціях -
це головне у вивченні української мови. Дякую автору, що звернув увагу саме на цих питаннях!
#12
Ірина Колос ЗОШ №4(Monday, 22 January 2018 13:23)
Філологічний профіль зорієнтований на поглиблення лінгвістичної компетенції учнів, формування в них наукового світогляду, проникнення в сутність лінгвальної дійсності, що функціонує у двох іпостасях
– мові й мовленні. Нефілологічний профіль забезпечує на основі системи знань про мову як засіб мислення і спілкування розвиток мовної особистості, яка володіє мовленнєвими уміннями й навичками з
метою спілкування. А, отже, саме профільне навчання дає можливість створити умови для самоствердження та самореалізації кожного учня. Дякую змістовно викладений матеріал статті. Бажаю творчих злетів!
#13
Оксана Жаданова(Monday, 22 January 2018 15:26)
Дуже цікава стаття, дякуємо за корисну та цікаву інформацію.
#14
Ірина Марченко, заступник директора з НВР ЗОШ № 4(Thursday, 25 January 2018 22:10)
Дякую за статтю, яка знайомить зі структурою профільного навчання української мови в закладах освіти. Матеріал про форми організації профільного навчання, на мою думку, буде корисний всіх вчителям,
які зможуть використовувати його в практичній роботі.
Write a comment
Олена Василенко (Monday, 22 January 2018 05:57)
Дуже змістовна та гарна стаття
Гольша Тетяна Савівна ЗОШ№4 (Monday, 22 January 2018 09:30)
Тема профільного навчання дуже актуальна в наш час. Дякую за гарну статтю,яка розкриває суть цього питання.
Дарія Маслюк (Monday, 22 January 2018 10:57)
Дякую за гарну статтю. Тема статті , сьогодні актуальна . Все написано ясно та доступно.
Буріко Т.М. ЗОШ №4 (Monday, 22 January 2018 11:12)
Актуальна стаття , адже профільне навчання допомагає учням удосконалювати вміння і навички в усіх видах мовленнєвої діяльності й розвиватися як мовній особистості. Дякую!
Сароян Мері (Monday, 22 January 2018 11:36)
Профільна освіта, особливо з української мови та її основні концептуальні аспекти сформує у наших учнів-випускників конукікативну компетентність, що допоможе їм реалізуватися в житті та бути більш адаптованими та конкурентноздатними. Дякую за детальний виклад суттєвих моментів,
Олена Павленко (Monday, 22 January 2018 12:06)
Стаття змістовна та грунтовна, написано та поясненно доступно, навіть для делетантів. Дуже добре переданно зміст, окресленно головну мету та завдання профільного навчання. Стаття актуальна не лише для педагогів, а також для батьків та учнів. Дякую за цікаву та корисну статтю)))))
Кулик Ольга ЗОШ 4 (Monday, 22 January 2018 12:13)
Доступно, цікаво та змістовно! Дякую Маріє Василівно, за корисну, власне мені, інформацію.
Наталія Білобабченко (Monday, 22 January 2018 12:25)
У цій статті глибоко розкрито зміст профільного навчання учнів філологічного профілю.Він полягає в поєднанні лінгвістичної освіти й вихованні комуніканта-людини,здатної й готової до спілкування в різних життєвих ситуаціях і сферах людської діяльності.
Нікітченко Владлена (Monday, 22 January 2018 12:29)
У статті доступно пояснено в чому полягає провідна ідея концепції профільного навчання мови. Дякую за корисну інформацію.
Світлана Стеба, вчитель початкових класів ЗОШ №4 (Monday, 22 January 2018 12:44)
Вільне володіння державною мовою, вміння спілкуватися рідною мовою, висловлювати власні думки - це основні компетентності, яких набувають сьогодні учні в школі. Тому, на мою думку, питання, висвітлені в даній статті є неабияк актуальними і потрібними.
Піскун Ольга ЗОШ 4 (Monday, 22 January 2018 13:18)
Вивчення базових лексичних, граматичних, культуромовних, стилістичних, орфоепічних, правописних умінь, вироблення комунікативних умінь і навичок ефективного спілкування в різних життєвих ситуаціях - це головне у вивченні української мови. Дякую автору, що звернув увагу саме на цих питаннях!
Ірина Колос ЗОШ №4 (Monday, 22 January 2018 13:23)
Філологічний профіль зорієнтований на поглиблення лінгвістичної компетенції учнів, формування в них наукового світогляду, проникнення в сутність лінгвальної дійсності, що функціонує у двох іпостасях – мові й мовленні. Нефілологічний профіль забезпечує на основі системи знань про мову як засіб мислення і спілкування розвиток мовної особистості, яка володіє мовленнєвими уміннями й навичками з метою спілкування. А, отже, саме профільне навчання дає можливість створити умови для самоствердження та самореалізації кожного учня. Дякую змістовно викладений матеріал статті. Бажаю творчих злетів!
Оксана Жаданова (Monday, 22 January 2018 15:26)
Дуже цікава стаття, дякуємо за корисну та цікаву інформацію.
Ірина Марченко, заступник директора з НВР ЗОШ № 4 (Thursday, 25 January 2018 22:10)
Дякую за статтю, яка знайомить зі структурою профільного навчання української мови в закладах освіти. Матеріал про форми організації профільного навчання, на мою думку, буде корисний всіх вчителям, які зможуть використовувати його в практичній роботі.