Дякую автору статті за цікавий комплекс завдань до тексту, де можна застосувати знання з різних розділів лінгвістики: фонетики, стилістики, граматики. А головне, учень демонструє власну точку зору на
поданий текст, працюючи над висловлюванням, розумінням прочитаного, роблячи творчі нотатки. Виходячи з такої системи комплексної роботи, дитина усвідомить необхідність аналізу та переконається щодо
вибору майбутнього профілю, а саме філологічного.
#2
Василь Левицький(Thursday, 18 January 2018 06:48)
Дійсно, міжпредметними зв'язками і на уроках української мови, і на заняттях з літератури потрібно готувати ґрунт для сприймання художнього слова. Згоден з автором матеріалу.
Цікавий досвід роботи Хомутовської К.Д. допоможе вчителям-словесникам відійти від традиційної методики викладання української мови і літератури, орієнтує на впровадження інтеграції в навчальну
діяльність з метою формування гармонійно розвиненої особистості. Дякую!
#4
Ігор(Monday, 22 January 2018 10:22)
Дякую автору статті, яка звернула увагу на діалогічність у роботі учнів з різними текстами. Якщо ти читаєш твір і не розумієш того, про що читаєш, навіщо витрачати час на роботу з ним. Автору вдалося
розробити систему роботи над текстом, щоб зацікавити ним учнів.
#5
Валентина Юріївна(Monday, 22 January 2018 10:27)
Досвід, описаний у статті, націлює на сучасні підходи при роботі з текстами. Дається оцінка багатьом філологічним явищам з різних сторін, а це допомагає розуміти твір всебічно. Інтегрувати знання з
різних дисциплін можна на будь-якому уроці, варто спробувати. Дякую, пані Катерині, за матеріал.
#6
Світлана Іванівна(Monday, 22 January 2018 10:41)
Я згодна з автором щодо поєднання різних завдань та прийомів при роботі з текстом. Вони допомагають і вивчити новий матеріал, і повторити раніше вивчений, і пригадати правила, які вивчалися давно.
Учень має можливість "досліджувати" мовні та літературні аспекти, розуміти свої можливості при визначенні свого майбутнього. Дякую.
#7
Світлана Тунік(Tuesday, 23 January 2018 00:39)
Знайома і цікава тема інтегрованих уроків. Саме вихід за межі власне мовних фактів, залучення до вивчення мови матеріалу інших предметів, що становить сутність інтегрованого навчання, сприяє
поглибленню знань учнів, розширює їхній світогляд, розвиває ерудицію і мовленнєву культуру. Дякую за корисну статтю!
Write a comment
Наталія Рябуха (Wednesday, 17 January 2018 14:43)
Дякую автору статті за цікавий комплекс завдань до тексту, де можна застосувати знання з різних розділів лінгвістики: фонетики, стилістики, граматики. А головне, учень демонструє власну точку зору на поданий текст, працюючи над висловлюванням, розумінням прочитаного, роблячи творчі нотатки. Виходячи з такої системи комплексної роботи, дитина усвідомить необхідність аналізу та переконається щодо вибору майбутнього профілю, а саме філологічного.
Василь Левицький (Thursday, 18 January 2018 06:48)
Дійсно, міжпредметними зв'язками і на уроках української мови, і на заняттях з літератури потрібно готувати ґрунт для сприймання художнього слова. Згоден з автором матеріалу.
Ірина Бігун (Monday, 22 January 2018 08:24)
Цікавий досвід роботи Хомутовської К.Д. допоможе вчителям-словесникам відійти від традиційної методики викладання української мови і літератури, орієнтує на впровадження інтеграції в навчальну діяльність з метою формування гармонійно розвиненої особистості. Дякую!
Ігор (Monday, 22 January 2018 10:22)
Дякую автору статті, яка звернула увагу на діалогічність у роботі учнів з різними текстами. Якщо ти читаєш твір і не розумієш того, про що читаєш, навіщо витрачати час на роботу з ним. Автору вдалося розробити систему роботи над текстом, щоб зацікавити ним учнів.
Валентина Юріївна (Monday, 22 January 2018 10:27)
Досвід, описаний у статті, націлює на сучасні підходи при роботі з текстами. Дається оцінка багатьом філологічним явищам з різних сторін, а це допомагає розуміти твір всебічно. Інтегрувати знання з різних дисциплін можна на будь-якому уроці, варто спробувати. Дякую, пані Катерині, за матеріал.
Світлана Іванівна (Monday, 22 January 2018 10:41)
Я згодна з автором щодо поєднання різних завдань та прийомів при роботі з текстом. Вони допомагають і вивчити новий матеріал, і повторити раніше вивчений, і пригадати правила, які вивчалися давно. Учень має можливість "досліджувати" мовні та літературні аспекти, розуміти свої можливості при визначенні свого майбутнього. Дякую.
Світлана Тунік (Tuesday, 23 January 2018 00:39)
Знайома і цікава тема інтегрованих уроків. Саме вихід за межі власне мовних фактів, залучення до вивчення мови матеріалу інших предметів, що становить сутність інтегрованого навчання, сприяє поглибленню знань учнів, розширює їхній світогляд, розвиває ерудицію і мовленнєву культуру. Дякую за корисну статтю!