Write a comment

Comments: 27
  • #1

    Світлана Тіхоненко (Tuesday, 16 January 2018)

    Профільне навчання на сучасному етапі шкільної освіти - найважливий фактор реалізації концепції НУШ. Дякую автору статті за грунтовне та глибоке дослідження даної проблеми

  • #2

    Олена Яремчук (Tuesday, 16 January 2018 06:20)

    Yaremelena123@gmail.com

  • #3

    Олена Яремчук (Tuesday, 16 January 2018 06:23)

    Стаття дуже корисна і містить змістовну інформацію. Дякую автору!

  • #4

    Олена Гетман (Tuesday, 16 January 2018 07:01)

    Дякую Наталії Василівні за цікаву статтю та розкриття інтерактивних методів навчання у профільній освіті

  • #5

    Оксана Єрьоміна (Tuesday, 16 January 2018 07:45)

    В статті розкрито актуальне питання допрофільної підготовки учнів, яка є невід'ємною складовою профільної освіти. Застосування інноваційних методів навчання вимагає старанної підготовки вчителя й учнів, тож дана стаття має велике практичне значення.
    Дякую автору за змістовний виклад інформації.

  • #6

    Патріман Наталія (Tuesday, 16 January 2018 11:27)

    Дякую автору статті за грунтовне та глибоке дослідження даної проблеми, адже допроффльна підготовка учнів є неві'ємною складовою профільної освіти. Інноваційні методи навчання зацікавлюють учнів, що є важливим фактором реалізації концепції нової школи

  • #7

    Наталья (Tuesday, 16 January 2018 12:25)

    Дякую за корисну і цікаву статтю. Дійсно, профільні компетентності є основою для подальшого розвитку інтересів та здібностей учнів, покликані забезпечити успіх кожної особистості.

  • #8

    Валентина (Tuesday, 16 January 2018 13:01)

    Наталка, як завжди, на висоті. Не просто говорить, а дає гарні поради, які можна використовувати у практиці

  • #9

    Шевченко Ніна (Tuesday, 16 January 2018 15:53)

    Дякую Наталі Василівні за корисну на сучасному рівні статтю. Адже профільна освіта покликана забезпечити успіх кожної особистості. Цікаві запропоновані зразки дидактичних матеріалів для допрофільного навчання.

  • #10

    Оксана Стародубцова (Wednesday, 17 January 2018 03:42)

    Автор статті змістовно розкрила сутність поняття допрофільного та профільного навчання, запропонувала зразки дидактичних матеріалів для допрофільного навчання. Згодна, що застосування інтерактивних методів навчання сприяє створенню атмосфери співпраці, взаємодії та успіху. Бажаю Вам творчих успіхів!

  • #11

    Нінель Блауцяк (Wednesday, 17 January 2018 09:33)

    Стаття Наталії Василівни стане у нагоді як учителям- початківцям, так і досвідченим педагогам, адже питання профільного навчання як ніколи є актуальним, а використання інтерактивних методів спрямовує навчально-виховний процес у потрібне русло, забезпечує його якість та результативність. Важливим також є доцільне використання інтерактивних методів під час уроку: методи, що названі у статті, урізноманітнять уроки , оскільки перевірені практично, а значить, є дієвими.

  • #12

    Лілія Онищенко (Wednesday, 17 January 2018 10:17)

    Дякую, Наталіє Василівно, за цікаво та доступно поданий матеріал. Профільне навчання - це майбутнє нашої освіти, тому завжди корисно знайомитись із досягненнями колег у цій царині.

  • #13

    Тетяна Тернавська (Thursday, 18 January 2018 00:02)

    Погоджуюсь з думкою автора статті про те, що профільна освіта забезпечує професійне самовизначення, сприяє становленню конкурентноспроможності особистості в сучасних умовах. У статті подані цікаві й дієві прийоми навчання. Особливо сподобались метод конкретної ситуації та метод мозкової атаки, що сприяють розвитку в учнів критичного мислення, а метод синектики допоможе розкрити в учнів емоційну складову, сприятиме розвитку творчої уяви. Дякую, Наталіє Василівно, за цікавий матеріал.

  • #14

    Зоя Миколаївна (Thursday, 18 January 2018 05:52)

    Корисна та сучасна стаття. Цікава подача матеріалу. Методи, описані автором, сприятимуть розвитку в учнів емоційного інтелекту, критичного мислення, творчої уяви.

  • #15

    Пришляк О.В., НВО "Мрія" (Thursday, 18 January 2018 09:49)

    Корисна та змістовна стаття. Дійсно, профільність є ефективним засобом диференціації навчально-виховного процесу учнів.

  • #16

    Голик Олена, НВО №20 (Thursday, 18 January 2018 10:10)

    Дякую, Наталіє Василівно, за цікаву та корисну статтю. Запропонований Вами матеріал стане в нагоді багатьом учителям, адже питання профільної та допрофільної школи дуже актуальне. Бажаю нових творчих досягнень та успіхів!

  • #17

    Хомко Олена. НВО №32. (Thursday, 18 January 2018 11:30)

    Вдячна Наталії Василівні за чудову роботу, матеріал якої для вчителів неодмінно буде корисним. Проблема профільної школи актуальна і потребує обговорення та обміну напрацюваннями. Ваші знахідки дуже цінні. Стаття цікава та змістовна. Ще раз дякую. Бажаю успіху та натхнення!

  • #18

    Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 13:56)

    У статті колеги розкрито суть до профільного та профільного навчання в сучасній методичній літературі та нормативних документах, запропоновано зразки актуальних та сучасних дидактичних матеріалів для до профільного навчання.

  • #19

    Вікторія Цьома (Thursday, 18 January 2018 16:47)

    Запропоновані зразки дидактичних матеріалів для допрофільного навчання цікаві, доступні, допоможуть урізноманітнити урок, сприятимуть розвитку критичного мислення учнів. Дякую Наталії Василівні за поданий матеріал. Успіхів і нових знахідок!

  • #20

    Яна Сіренко (Friday, 19 January 2018 03:49)

    У наш час, дуже актуальна і важлива тема профільного та допрофільного навчання, стаття написана Наталією Василівною цікава, змістовна і буде в нагоді вчителям-словесникам. Дякую Наталії Василівні за поданий матеріал! Бажаю Вам успіхів у роботі і безліч творчих ідей!!!

  • #21

    Івлєва Наталія Іванівна, гімназія 9 (Friday, 19 January 2018 05:49)

    Дякую Наталії Василівні за цікаву та змістовну статтю.

  • #22

    Лілія (Friday, 19 January 2018 10:31)

    Дякую за змістовне розкриття сутністі поняття допрофільного та профільного навчання та запропоновані зразки дидактичних матеріалів для допрофільного навчання, які спробую використати на своїх уроках..

  • #23

    Наталія Дуняшенко (Sunday, 21 January 2018 08:18)

    Колеги! Щиро вдячна за відгуки. Ваші слова мотивують та надихають до нових ідей.

  • #24

    Наталія Філіппова, НВО ЗОШ №17 (Monday, 22 January 2018 05:52)

    Колего, дуже корисний практичний матеріал статті! Дякую!

  • #25

    Світлана Короткова, НВО № 16 (Monday, 22 January 2018 14:53)

    Дякую, Наталіє, за змістовну статтю. Адже профільна освіта покликана забезпечити успіх кожної особистості. Профільна освіта забезпечує професійне самовизначення, робить акцент на становлення компетентної, конкурентноспроможної особистості, здатної до соціальної адаптації, навчання протягом усього життя, оволодіння декількома професіями. У Вашій статті є багато цікавих та корисних прийомів навчання, які можна використовувати на будь-якому уроці.
    Успіхів Вам у подальшій роботі, творчих учнів!

  • #26

    Ольга Шапаренко, школа-інтернат (Tuesday, 23 January 2018 10:56)

    Читаючи даний матеріал, ще раз переконуєшся, що впровадження інтерактивних методів сприяє не лише результативності учнів, а й самовираженню педагога. Дякую за змістовну статтю, бажаю успіху в роботі.

  • #27

    Вдовиченко Т. В., НВО СЗНЗ 1 ступеня "Гармонія"-гімназія імені Т. Шевченка-ЦПВ "Контакт" (Tuesday, 23 January 2018 13:24)

    Дякую, Наталіє Василівно, за цікаву та корисну статтю. Застосування інтерактивних методів навчання вимагає старанної підготовки вчителя й учнів. Таке навчання сприяє створенню атмосфериспівпраці, взаємодії, дає змогу вчителю стати справжнім лідером дитячогоколективу. Інноваційні методи навчання зацікавлюють учнів, що є важливим фактором реалізації концепції нової школи. Дякую Вам за кропітку працю та цінну інформацію. Бажаю творчих успіхів!