Автором статті здійснено спробу розкрити необхідність та важливість саме сучасної підліткової літератури у формуванні компетентного читача на прикладі шкільного аналізу роману «Мандрівний замок
Хаула» Діани Джонс». Щиро вдячна Світлані Олегівні за глибоку роботу з текстом.
#2
Олена Яремчук(Tuesday, 16 January 2018 06:35)
Дякую автору за цікаву статтю!
#3
Л.Юлдашева(Tuesday, 16 January 2018 06:59)
Стаття С. О. Тіхоненко розкриває необхідність та доцільність вивчення сучасної європейської підліткової літератури в українській школі ХХІ століття. Через аналітичне дослідження роману Д. В. Джонс"
Мандрівний замок Хаула " автор доводить усю важливість даного виду літератури для покоління Z у формуванні життєвих компетенцій учнів
#4
Олена Гетман(Tuesday, 16 January 2018 07:06)
Дякую Світлані Олегівні за змістовну та цікаву статтю. І погоджуюсь з автором що необхідно привносити європейські ідеї розуміння і поваги один до одного із книжкової реальності у наше життя.
#5
Олена Шевченко(Tuesday, 16 January 2018 09:33)
Хочу сподіватись, що цю статтю прочитають і оцінять не тільки учителі світової літератури, а і укладачі програми з української літератури, в якій бракує саме сучасної підліткової літератури.
#6
Daria M(Tuesday, 16 January 2018 11:12)
Дуже корисна стаття. Лiтература для пiдлiткв мало вивчаеться у школах, але це дiйсно важливий пласт культури. А "Замок Хаула" - книга, що буде актуальною для читача будь-якого вiку. Кожен побачить у
нiй щось близьке для себе.
#7
Аброскіна Олена, НВО №25(Tuesday, 16 January 2018 11:41)
Щиро дякуюВам,п.Світлано ,за змістовно викладений матеріал.Літературна освіта в Україні потребує оновлення я к на рівні змісту, так і на рівні методики. На мою думку, перспективним шляхом розвитку
читацької культури юного покоління є не тільки реформування літературної освіти, а й активна промоція дитячої книги та читання. Тільки використання найкращих практик промоції читання серед дітей та
підлітків забезпечить якісний результат: читаюче, а значить — мисляче, свідоме, всебічно розвинене, культурне майбутнє покоління.
#8
Наталія Патріман(Tuesday, 16 January 2018 11:43)
Стаття Світлани Олегівни розкриває доцільність вивчення сучасної європейської підліткової літератури в українській школі. Саме через аналітичне дослідження роману Д. В. Джонс" Мандрівний замок Хаула
" автор доводить усю важливість даного виду літератури для сучасного покоління учнів.
#9
Вікторія Туряниця(Tuesday, 16 January 2018 14:30)
Стаття С.Тіхоненко відкриває таємниці однієї зі сторінок сучасної підліткової європейської літератури, яка стала ближчою для українських школярів завдяки новій шкільній програмі з нашого предмету,
знайомить із особливостями чудової й натхненної історії про боротьбу з життєвими перешкодами, людські почуття, гуманістичні цінності. Дякуємо Світлані Олегівні й за методичні цікавинки, які стануть в
нагоді кожному з нас!
#10
Шевченко Ніна(Tuesday, 16 January 2018 16:26)
Вдячна Світлані Олегівні за цікаву, змістовну статтю на сучасному розвитку освіти. Де здійснено спробу розкрити необхідність та важливість саме сучасної підліткової літератури у формуванні
компетентного читача . Запропоноване глибоке аналітичне дослідження роману «Мандрівний замок Хаула» англійської письменниці Діани Джонс», де виявляється глибинний гуманістичний зміст твору та
європейські ідеї розуміння і поваги один до одного. Світлана Олегівна, як завжди на високому методичному рівні.
#11
Олена Пітерська(Tuesday, 16 January 2018 16:39)
Дякуємо С.О. Тіхоненко за яскравий приклад майстерного шкільного аналізу літературного твору! Сегмент сучасної підліткової літератури потребує саме такого фахового осмислення.
#12
Лілія Онищенко(Wednesday, 17 January 2018 00:12)
Вищеозначена стаття повно і вичерпно аналізує цікавий сучасний твір для дітей. Хочеться, аби і програму з української літератури трішки "оживили сучасністю". Дякую Світлані Олегівні за надану
можливість пізнавати разом із дітьми цікаву літературу.
#13
Оксана Єрьоміна(Wednesday, 17 January 2018 08:20)
В статті продемонстровано шляхи реалізації компетентнісного підходу щодо викладання ЗЛ відповідно до Держстандарту освіти і оновленої навчальної програми. Запропоновані інноваційні методики
інтерпретації художнього тексту забезпечують розширення прав і можливостей учнів на уроках ЗЛ, сприяють розвитку інтересу до читання сучасної художньої літератури, дають змогу семикласникам виявити
здатність до самостійного мислення, творчості тощо.
Дякую автору за корисні методичні смаколики!
#14
Наталія Рябуха(Wednesday, 17 January 2018 13:49)
Пані Світлані вдалося довести необхідність вивчення сучасної дитячої літератури в школі. Дітям подобаються "модерні" твори, тому що їх хвилює й вигадане, й детективне, й людське. А цей твір допомагає
відповісти на різні питання підліткового віку. Дякую автору за професійний аналіз ключових елементів роману, особливо сподобалась колективна робота під час створення схеми "Поради читачам".
Сучасна підліткова європейська література – це родзинка нової програми шкільного курсу Зарубіжна література; це вдала, на мою думку, спроба осучаснити шкільну літературну освіту. Адже твір, який
відповідає духовним запитам дитини, прочитується нею залюбки. Але як побудувати урок так, щоб його центром став учень-читач, щоб гуманістичний потенціал твору став духовним досвідом учня, зорієнтував
у непростому вирі сучасного життя?
С.О.Тіхоненко у своїй статті презентує сучасний підхід до аналізу художнього твору. З таким матеріалом учитель-практик обов’язково знайде «ключик», щоб «відкрити» «Замок Хаула» та допомогти своїх
учням збагатитися його скарбами!
Дякую, Світлано Олегівно! Чекаємо нових досліджень!
#16
Katerina19-86(Thursday, 18 January 2018 04:08)
Вивчення підліткової літератури відкриває не тільки нові шляхи та підходи до викладання літератури, а й формує європейське обличчя українця майбутнього!)
#17
Ірина Рибалка НВО 16(Thursday, 18 January 2018 11:51)
Дякую , шановна Світлано Олегівно, за змістовну та пізнавальну статтю. Хронотоп- це ваш коник.Мені дуже цікаво ознайомитися із вашим баченням аналізу цього непростого й неоднозначеного твору.
#18
Вікторія Цьома(Thursday, 18 January 2018 16:42)
На прикладі шкільного аналізу роману «Мандрівний замок Хаула» Діани Джонс було доведено важливість саме сучасної підліткової літератури у формуванні компетентного читача. Дякую Світлані Олегівні за
цікаво викладений матеріал. Успіхів і наснаги!
#19
Зоя Миколаївна(Sunday, 21 January 2018)
Майстерний аналіз літературного твору.
Дякую автору за професіональний підхід, сучасні погляди, глибоке розуміння духовних потреб дитини.
#20
Жанна Костюк(Sunday, 21 January 2018 06:12)
Цікава, пізнавальна стаття, одразу відчувається грунтовна підготовка, творчий потенціал Світлани Олегівни. Дякую за цінний матеріал, він допоможе на уроках формувати компетентного читача, розвивати
моральні якості підлітків у складний вік технологій. А прийоми роботи із текстом, запропоновані автором, викличуть інтерес до читання. Чекаємо, пані Світлано, на нові роботи. Успіхів!
#21
Яцина Світлана(Monday, 22 January 2018 01:57)
Дякую автору за статтю, в якій Світлана Олегівна розкриває необхідність вивчення сучасноі європейськоі підлітковоі літератури. Роман Джонса "Манндрівний замок Хаула" є прикладом осучаснення шкільноі
ліітературноі освіти. В творі виявляється глибокий гуманістичний зміст. Ця книга буде актуальною для чтьача будь-якого віку. Рекомендаціі Світлани Олегівни щодо вивчення цього твору як завжди на
високому методичному рівні.
#22
Аліна Беньковська(Monday, 22 January 2018 04:37)
Стаття дуже чудова, дякую!!!
#23
Нінель Блауцяк(Monday, 22 January 2018 12:37)
Наразі як ніколи лишається актуальним питання підліткової літератури у сучасній українській школі, оскільки є вартісним і таким, що потребує особливого акцентування у контексті " підліток" і "реалії
сучасної ".
Рекомендації щодо вивчення даного твору, надані Світланою Олегівною, є дієвими та важливими. Науковість, наступність, панорамність, причинно- наслідкові зв'язки - основи підходу вчителя-
майстра,особливості її бачення як науковця, що знаходять втілення у шкільній практиці.
#24
Брюховецька Н.Г., школа-інтернат(Tuesday, 23 January 2018 10:20)
Із задоволенням прочитала статтю Світлани Олегівни. Її досвід у роботі з текстом сучасної підліткової літератури стане у нагоді і вчителям української літератури. Дякую за творчість Майстра!
#25
Оксана Нетребенко, ЗОШ №10(Thursday, 25 January 2018 12:43)
Стаття Світлани Олегівни - яскравий приклад професійного підходу до переформатування глибокого наукового підходу до аналізу художнього тесту на шкільну інтерпретацію із збереженням глибини і
змістовності. Герменевтичний підхід, елементи хронотопу і структурно-логічна схема як фінальний акорд. Маємо цілком готовий урок. Якісна робота, як завжди!
Write a comment
Наталія Дуняшенко (Tuesday, 16 January 2018 05:32)
Автором статті здійснено спробу розкрити необхідність та важливість саме сучасної підліткової літератури у формуванні компетентного читача на прикладі шкільного аналізу роману «Мандрівний замок Хаула» Діани Джонс». Щиро вдячна Світлані Олегівні за глибоку роботу з текстом.
Олена Яремчук (Tuesday, 16 January 2018 06:35)
Дякую автору за цікаву статтю!
Л.Юлдашева (Tuesday, 16 January 2018 06:59)
Стаття С. О. Тіхоненко розкриває необхідність та доцільність вивчення сучасної європейської підліткової літератури в українській школі ХХІ століття. Через аналітичне дослідження роману Д. В. Джонс" Мандрівний замок Хаула " автор доводить усю важливість даного виду літератури для покоління Z у формуванні життєвих компетенцій учнів
Олена Гетман (Tuesday, 16 January 2018 07:06)
Дякую Світлані Олегівні за змістовну та цікаву статтю. І погоджуюсь з автором що необхідно привносити європейські ідеї розуміння і поваги один до одного із книжкової реальності у наше життя.
Олена Шевченко (Tuesday, 16 January 2018 09:33)
Хочу сподіватись, що цю статтю прочитають і оцінять не тільки учителі світової літератури, а і укладачі програми з української літератури, в якій бракує саме сучасної підліткової літератури.
Daria M (Tuesday, 16 January 2018 11:12)
Дуже корисна стаття. Лiтература для пiдлiткв мало вивчаеться у школах, але це дiйсно важливий пласт культури. А "Замок Хаула" - книга, що буде актуальною для читача будь-якого вiку. Кожен побачить у нiй щось близьке для себе.
Аброскіна Олена, НВО №25 (Tuesday, 16 January 2018 11:41)
Щиро дякуюВам,п.Світлано ,за змістовно викладений матеріал.Літературна освіта в Україні потребує оновлення я к на рівні змісту, так і на рівні методики. На мою думку, перспективним шляхом розвитку читацької культури юного покоління є не тільки реформування літературної освіти, а й активна промоція дитячої книги та читання. Тільки використання найкращих практик промоції читання серед дітей та підлітків забезпечить якісний результат: читаюче, а значить — мисляче, свідоме, всебічно розвинене, культурне майбутнє покоління.
Наталія Патріман (Tuesday, 16 January 2018 11:43)
Стаття Світлани Олегівни розкриває доцільність вивчення сучасної європейської підліткової літератури в українській школі. Саме через аналітичне дослідження роману Д. В. Джонс" Мандрівний замок Хаула " автор доводить усю важливість даного виду літератури для сучасного покоління учнів.
Вікторія Туряниця (Tuesday, 16 January 2018 14:30)
Стаття С.Тіхоненко відкриває таємниці однієї зі сторінок сучасної підліткової європейської літератури, яка стала ближчою для українських школярів завдяки новій шкільній програмі з нашого предмету, знайомить із особливостями чудової й натхненної історії про боротьбу з життєвими перешкодами, людські почуття, гуманістичні цінності. Дякуємо Світлані Олегівні й за методичні цікавинки, які стануть в нагоді кожному з нас!
Шевченко Ніна (Tuesday, 16 January 2018 16:26)
Вдячна Світлані Олегівні за цікаву, змістовну статтю на сучасному розвитку освіти. Де здійснено спробу розкрити необхідність та важливість саме сучасної підліткової літератури у формуванні компетентного читача . Запропоноване глибоке аналітичне дослідження роману «Мандрівний замок Хаула» англійської письменниці Діани Джонс», де виявляється глибинний гуманістичний зміст твору та європейські ідеї розуміння і поваги один до одного. Світлана Олегівна, як завжди на високому методичному рівні.
Олена Пітерська (Tuesday, 16 January 2018 16:39)
Дякуємо С.О. Тіхоненко за яскравий приклад майстерного шкільного аналізу літературного твору! Сегмент сучасної підліткової літератури потребує саме такого фахового осмислення.
Лілія Онищенко (Wednesday, 17 January 2018 00:12)
Вищеозначена стаття повно і вичерпно аналізує цікавий сучасний твір для дітей. Хочеться, аби і програму з української літератури трішки "оживили сучасністю". Дякую Світлані Олегівні за надану можливість пізнавати разом із дітьми цікаву літературу.
Оксана Єрьоміна (Wednesday, 17 January 2018 08:20)
В статті продемонстровано шляхи реалізації компетентнісного підходу щодо викладання ЗЛ відповідно до Держстандарту освіти і оновленої навчальної програми. Запропоновані інноваційні методики інтерпретації художнього тексту забезпечують розширення прав і можливостей учнів на уроках ЗЛ, сприяють розвитку інтересу до читання сучасної художньої літератури, дають змогу семикласникам виявити здатність до самостійного мислення, творчості тощо.
Дякую автору за корисні методичні смаколики!
Наталія Рябуха (Wednesday, 17 January 2018 13:49)
Пані Світлані вдалося довести необхідність вивчення сучасної дитячої літератури в школі. Дітям подобаються "модерні" твори, тому що їх хвилює й вигадане, й детективне, й людське. А цей твір допомагає відповісти на різні питання підліткового віку. Дякую автору за професійний аналіз ключових елементів роману, особливо сподобалась колективна робота під час створення схеми "Поради читачам".
Таміла Козова (Wednesday, 17 January 2018 14:00)
Сучасна підліткова європейська література – це родзинка нової програми шкільного курсу Зарубіжна література; це вдала, на мою думку, спроба осучаснити шкільну літературну освіту. Адже твір, який відповідає духовним запитам дитини, прочитується нею залюбки. Але як побудувати урок так, щоб його центром став учень-читач, щоб гуманістичний потенціал твору став духовним досвідом учня, зорієнтував у непростому вирі сучасного життя?
С.О.Тіхоненко у своїй статті презентує сучасний підхід до аналізу художнього твору. З таким матеріалом учитель-практик обов’язково знайде «ключик», щоб «відкрити» «Замок Хаула» та допомогти своїх учням збагатитися його скарбами!
Дякую, Світлано Олегівно! Чекаємо нових досліджень!
Katerina19-86 (Thursday, 18 January 2018 04:08)
Вивчення підліткової літератури відкриває не тільки нові шляхи та підходи до викладання літератури, а й формує європейське обличчя українця майбутнього!)
Ірина Рибалка НВО 16 (Thursday, 18 January 2018 11:51)
Дякую , шановна Світлано Олегівно, за змістовну та пізнавальну статтю. Хронотоп- це ваш коник.Мені дуже цікаво ознайомитися із вашим баченням аналізу цього непростого й неоднозначеного твору.
Вікторія Цьома (Thursday, 18 January 2018 16:42)
На прикладі шкільного аналізу роману «Мандрівний замок Хаула» Діани Джонс було доведено важливість саме сучасної підліткової літератури у формуванні компетентного читача. Дякую Світлані Олегівні за цікаво викладений матеріал. Успіхів і наснаги!
Зоя Миколаївна (Sunday, 21 January 2018)
Майстерний аналіз літературного твору.
Дякую автору за професіональний підхід, сучасні погляди, глибоке розуміння духовних потреб дитини.
Жанна Костюк (Sunday, 21 January 2018 06:12)
Цікава, пізнавальна стаття, одразу відчувається грунтовна підготовка, творчий потенціал Світлани Олегівни. Дякую за цінний матеріал, він допоможе на уроках формувати компетентного читача, розвивати моральні якості підлітків у складний вік технологій. А прийоми роботи із текстом, запропоновані автором, викличуть інтерес до читання. Чекаємо, пані Світлано, на нові роботи. Успіхів!
Яцина Світлана (Monday, 22 January 2018 01:57)
Дякую автору за статтю, в якій Світлана Олегівна розкриває необхідність вивчення сучасноі європейськоі підлітковоі літератури. Роман Джонса "Манндрівний замок Хаула" є прикладом осучаснення шкільноі ліітературноі освіти. В творі виявляється глибокий гуманістичний зміст. Ця книга буде актуальною для чтьача будь-якого віку. Рекомендаціі Світлани Олегівни щодо вивчення цього твору як завжди на високому методичному рівні.
Аліна Беньковська (Monday, 22 January 2018 04:37)
Стаття дуже чудова, дякую!!!
Нінель Блауцяк (Monday, 22 January 2018 12:37)
Наразі як ніколи лишається актуальним питання підліткової літератури у сучасній українській школі, оскільки є вартісним і таким, що потребує особливого акцентування у контексті " підліток" і "реалії сучасної ".
Рекомендації щодо вивчення даного твору, надані Світланою Олегівною, є дієвими та важливими. Науковість, наступність, панорамність, причинно- наслідкові зв'язки - основи підходу вчителя- майстра,особливості її бачення як науковця, що знаходять втілення у шкільній практиці.
Брюховецька Н.Г., школа-інтернат (Tuesday, 23 January 2018 10:20)
Із задоволенням прочитала статтю Світлани Олегівни. Її досвід у роботі з текстом сучасної підліткової літератури стане у нагоді і вчителям української літератури. Дякую за творчість Майстра!
Оксана Нетребенко, ЗОШ №10 (Thursday, 25 January 2018 12:43)
Стаття Світлани Олегівни - яскравий приклад професійного підходу до переформатування глибокого наукового підходу до аналізу художнього тесту на шкільну інтерпретацію із збереженням глибини і змістовності. Герменевтичний підхід, елементи хронотопу і структурно-логічна схема як фінальний акорд. Маємо цілком готовий урок. Якісна робота, як завжди!