Наталія Дуняшенко(Thursday, 18 January 2018 04:32)
Дякую пані Олені за чудову статтю, адже сенс життя кожної людини полягає у найбільш повній життєвій самореалізації, що має принести користь суспільству і самій людині, а цьому сприяє профільність
навчання.
У статті автор розкриває питання реалізації профільного та до профільного навчання в навчальних закладах педагогами освітніх галузей.Додам, що учитель профільної школи повинен бути не просто
спеціалістом високого рівня, але й уміти забезпечувати варіативність, особистісну і практичну орієнтацію освітнього процесу в цілому із застосуванням інтерактивних, діяльнісних компонентів змісту.
Він має володіти вмінням формувати здібності і компетентності, необхідні для продовження навчання у відповідній сфері професійної освіти.
#3
Голик Олена, НВО №20(Friday, 19 January 2018 14:12)
Пані Олена звернула увагу на необхідність продовження освіти у відповідній сфері майбутньої професійної діяльності, готовність вводити в освітній процес інтерактивні, діяльнісні компоненти, включати
проектно - дослідницькі та комунікативні методи, мати розвинений інтерес до інноваційних процесів у педагогіці, загалом творчий підхід до розв'язання завдань.
Write a comment
Наталія Дуняшенко (Thursday, 18 January 2018 04:32)
Дякую пані Олені за чудову статтю, адже сенс життя кожної людини полягає у найбільш повній життєвій самореалізації, що має принести користь суспільству і самій людині, а цьому сприяє профільність навчання.
Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 14:29)
У статті автор розкриває питання реалізації профільного та до профільного навчання в навчальних закладах педагогами освітніх галузей.Додам, що учитель профільної школи повинен бути не просто спеціалістом високого рівня, але й уміти забезпечувати варіативність, особистісну і практичну орієнтацію освітнього процесу в цілому із застосуванням інтерактивних, діяльнісних компонентів змісту. Він має володіти вмінням формувати здібності і компетентності, необхідні для продовження навчання у відповідній сфері професійної освіти.
Голик Олена, НВО №20 (Friday, 19 January 2018 14:12)
Пані Олена звернула увагу на необхідність продовження освіти у відповідній сфері майбутньої професійної діяльності, готовність вводити в освітній процес інтерактивні, діяльнісні компоненти, включати проектно - дослідницькі та комунікативні методи, мати розвинений інтерес до інноваційних процесів у педагогіці, загалом творчий підхід до розв'язання завдань.