Дехтяренко В.Д., НВО №35(Monday, 22 January 2018 02:31)
Хочу висловити подяку за цікаву та важливу статтю. Погоджуюся з думкою автора про те, що до вибору профілю навчального закладу потрібно підходити з усією відповідальністю. Цікавим є досвід учителя по
використанню різноманітних сучасних інтерактивних форм і методів роботи на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури в закладі , який обрав для себе філологічний профіль .
#2
Голубовська А.О.(Monday, 22 January 2018 09:32)
Дякую за цікаву і змістовну статтю. Погоджусь з тим що ефективним для формування життєвої компетентності є метод проектів, який передбачає вирішення певної проблеми та орієнтується на самостійну
дослідницьку діяльність – індивідуальну, парну, групову. Профільне навчання у старшій школі має забезпечити належний рівень готовності випускників до зовнішнього тестування, високий рівень опанування
предмета і подальше його вивчення на належному рівні у вищому навчальному закладі. Наснаги вам та творчого розвитку!!!!
#3
Бабич К.І., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 19:21)(Monday, 22 January 2018 11:27)
Профільне навчання - це вимога часу. Обрання закладом філологічного профілю ставить перед колективом педагогів непрості завдання. Стаття Тетяни Іванівни актуальна та конструктивна. Вчитель охоче
ділиться своїм досвідом роботи з предмету як на уроці, так і в позаурочний час.
Дякую. Цікаво.
#4
Бондаренко Л.О. НВО № 35(Monday, 22 January 2018 11:51)
Сучасна і змістовна стаття в якій розкриваються актуальні проблеми профільного навчання з української мови та літератури. Окреслено форми організації профільного навчання та специфіку їх проведення.
#5
Копецька Н.О., НВО №35(Monday, 22 January 2018 13:52)
Допрофільна підготовка є дуже важливою ланкою профільного навчання. Тетяна Іванівна аргументовано й чітко висловлює власну позицію. Дякую за цікаву і змістовну статтю.
#6
Покалюхіна Т. В., НВО №35(Tuesday, 23 January 2018 06:06)
Навчання української мови та літератури учнів старшої школи спрямоване не лише на оволодіння певним обсягом знань, вироблення вмінь і навичок, а й на формування комунікативної компетентності,
розвиток здібностей, набуття досвіду ефективного облаштування власного життя за допомогою мови в суспільстві. А допрофільне й профільне навчання української мови є успішною передумовою реалізації
цієї мети. Дякую за інформацію.
#7
Сергач Т.Г., НВО №35(Tuesday, 23 January 2018 11:09)
У статті розкрито шляхи реалізації профільного навчання на уроках української мови та літератури, вдало висвітлено форми та методи допрофільної освіти . Актуально, змістовно, цікаво. Дякую .
Write a comment
Дехтяренко В.Д., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 02:31)
Хочу висловити подяку за цікаву та важливу статтю. Погоджуюся з думкою автора про те, що до вибору профілю навчального закладу потрібно підходити з усією відповідальністю. Цікавим є досвід учителя по використанню різноманітних сучасних інтерактивних форм і методів роботи на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури в закладі , який обрав для себе філологічний профіль .
Голубовська А.О. (Monday, 22 January 2018 09:32)
Дякую за цікаву і змістовну статтю. Погоджусь з тим що ефективним для формування життєвої компетентності є метод проектів, який передбачає вирішення певної проблеми та орієнтується на самостійну дослідницьку діяльність – індивідуальну, парну, групову. Профільне навчання у старшій школі має забезпечити належний рівень готовності випускників до зовнішнього тестування, високий рівень опанування предмета і подальше його вивчення на належному рівні у вищому навчальному закладі. Наснаги вам та творчого розвитку!!!!
Бабич К.І., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 19:21) (Monday, 22 January 2018 11:27)
Профільне навчання - це вимога часу. Обрання закладом філологічного профілю ставить перед колективом педагогів непрості завдання. Стаття Тетяни Іванівни актуальна та конструктивна. Вчитель охоче ділиться своїм досвідом роботи з предмету як на уроці, так і в позаурочний час.
Дякую. Цікаво.
Бондаренко Л.О. НВО № 35 (Monday, 22 January 2018 11:51)
Сучасна і змістовна стаття в якій розкриваються актуальні проблеми профільного навчання з української мови та літератури. Окреслено форми організації профільного навчання та специфіку їх проведення.
Копецька Н.О., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 13:52)
Допрофільна підготовка є дуже важливою ланкою профільного навчання. Тетяна Іванівна аргументовано й чітко висловлює власну позицію. Дякую за цікаву і змістовну статтю.
Покалюхіна Т. В., НВО №35 (Tuesday, 23 January 2018 06:06)
Навчання української мови та літератури учнів старшої школи спрямоване не лише на оволодіння певним обсягом знань, вироблення вмінь і навичок, а й на формування комунікативної компетентності, розвиток здібностей, набуття досвіду ефективного облаштування власного життя за допомогою мови в суспільстві. А допрофільне й профільне навчання української мови є успішною передумовою реалізації цієї мети. Дякую за інформацію.
Сергач Т.Г., НВО №35 (Tuesday, 23 January 2018 11:09)
У статті розкрито шляхи реалізації профільного навчання на уроках української мови та літератури, вдало висвітлено форми та методи допрофільної освіти . Актуально, змістовно, цікаво. Дякую .