Дякую автору статті за перелік цікавих форм роботи для розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури, адже впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний
процес дозволяє сформувати якісно нову особистість, яка володіє ключовими компетентностями.
#2
Доленко І.О., ЗОШ І-ІІІступенів №2(Tuesday, 16 January 2018 15:14)
Тема статті є актуальною на сучасному етапі розвитку освіти. Мета профільного навчання - забезпечити умови для якісної освіти старшокласників у відповідності з індивідуальними нахилами, можливостями,
здібностями і потребами, забезпечення професійної орієнтації учнів на майбутню діяльність, яка користується попитом на ринку праці. І хто, як не вчитель, може розвити і зміцнити нахили та здібності
обдарованої дитини, використовуючи інноваційні технології, що дасть змогу таким дітям в майбутньому мати улюблену професію. Дякую за корисну статтю .
#3
Ольга Самофалова, ЗОШ І-ІІІ ст. № 2(Wednesday, 17 January 2018 12:19)
Погоджуюсь з думкою автора статті. Учитель сучасної школи повинен мати інтерес до інноваційних процесів у педагогіці, творчий підхід до розв'язання завдань, володіти технікою експерименту, вільно
орієнтуватись у педагогічних та психологічних проблемах, вміти проектувати індивідуальні освітні траєкторії учнів, формувати компетенції, необхідні для продовження освіти у відповідній сфері
майбутньої професійної діяльності, володіти здатністю і готовністю вводити в освітній процес інтерактивні, діяльнісні компоненти, включати проектно-дослідницькі та комунікативні методи.
#4
Бойко О.Ф. (ЗДВР ЗШ №2)(Thursday, 18 January 2018 06:55)
В сучасній освіті актуальним є перехід до компетентнісно орієнтованого навчання та виховання, упровадження нових ефективних педагогічних технологій, інтерактивних методів навчання. Першорядним
завданням учителя є створення умов для формування творчої, компетентної особистості, здатної реалізувати свій потенціал в суспільстві. Дякую автору статті за деталізоване розкриття змістовного та
системниго підходу до формування творчої особистості учня під час уроків української мови та літератури.
Вдячна Вам, Оксано Іванівно, за цікаву та змістовну статтю. Я погоджуюся з Вами в тому, що провідна роль в організації освітнього процесу завжди належала і належить учителеві. Саме він здійснює
керівництво процесом навчання, шукає оптимальні способи організації уроку з метою інтенсифікації навчання й розвитку творчої індивідуальності учнів.Учителі української мови та літератури дуже багато
уваги приділяють розвитку творчих здібностей своїх учнів. Від нас багато залежить.Ви творчий та досвідчений учитель! Бажаю Вам успіху та гарних учнів!
#6
Світлана Короткова, НВО № 16(Monday, 22 January 2018 14:36)
Оксано Іванівно, дякую за актуальну статтю. Сучасна освітня система актуалізує пошук нових підходів у реалізації особистісно орієнтованої педагогіки, що передбачає створення умов для самореалізації
кожної особистості, формування в учнів адекватних уявлень про майбутню професію, ґрунтовну допрофесійну підготовку в загальноосвітньому навчальному закладі.Саме цим підходом є профільне навчання. А
його якість зростатиме за умови систематичного впровадження інноваційних технологій навчання, від змін пріоритетів у діяльності вчителя. Саме вчителю відведена ключова роль у формуванні творчої
особистості.
Творчих учнів Вам, Оксано Іванівно, успіхів, креативності, нових ідей та планів!
#7
Дорогань І.А., НВО №16(Thursday, 25 January 2018 08:17)
Дякую автору статті за представлений цікавий практичний досвід роботи з обдарованими дітьми. Творчих Вам успіхів, Оксано Іванівно!
#8
Кондратенко Тетяна(Thursday, 25 January 2018 09:45)
Стаття цікава та актуальна. Від вчителя залежить творчий потенцал учня. У статті представлений цікавий матеріал із власного досвіду роботи .
Write a comment
Наталія Дуняшенко (Tuesday, 16 January 2018 06:05)
Дякую автору статті за перелік цікавих форм роботи для розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури, адже впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес дозволяє сформувати якісно нову особистість, яка володіє ключовими компетентностями.
Доленко І.О., ЗОШ І-ІІІступенів №2 (Tuesday, 16 January 2018 15:14)
Тема статті є актуальною на сучасному етапі розвитку освіти. Мета профільного навчання - забезпечити умови для якісної освіти старшокласників у відповідності з індивідуальними нахилами, можливостями, здібностями і потребами, забезпечення професійної орієнтації учнів на майбутню діяльність, яка користується попитом на ринку праці. І хто, як не вчитель, може розвити і зміцнити нахили та здібності обдарованої дитини, використовуючи інноваційні технології, що дасть змогу таким дітям в майбутньому мати улюблену професію. Дякую за корисну статтю .
Ольга Самофалова, ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 (Wednesday, 17 January 2018 12:19)
Погоджуюсь з думкою автора статті. Учитель сучасної школи повинен мати інтерес до інноваційних процесів у педагогіці, творчий підхід до розв'язання завдань, володіти технікою експерименту, вільно орієнтуватись у педагогічних та психологічних проблемах, вміти проектувати індивідуальні освітні траєкторії учнів, формувати компетенції, необхідні для продовження освіти у відповідній сфері майбутньої професійної діяльності, володіти здатністю і готовністю вводити в освітній процес інтерактивні, діяльнісні компоненти, включати проектно-дослідницькі та комунікативні методи.
Бойко О.Ф. (ЗДВР ЗШ №2) (Thursday, 18 January 2018 06:55)
В сучасній освіті актуальним є перехід до компетентнісно орієнтованого навчання та виховання, упровадження нових ефективних педагогічних технологій, інтерактивних методів навчання. Першорядним завданням учителя є створення умов для формування творчої, компетентної особистості, здатної реалізувати свій потенціал в суспільстві. Дякую автору статті за деталізоване розкриття змістовного та системниго підходу до формування творчої особистості учня під час уроків української мови та літератури.
Хомко Олена. НВО №32. (Thursday, 18 January 2018 12:45)
Вдячна Вам, Оксано Іванівно, за цікаву та змістовну статтю. Я погоджуюся з Вами в тому, що провідна роль в організації освітнього процесу завжди належала і належить учителеві. Саме він здійснює керівництво процесом навчання, шукає оптимальні способи організації уроку з метою інтенсифікації навчання й розвитку творчої індивідуальності учнів.Учителі української мови та літератури дуже багато уваги приділяють розвитку творчих здібностей своїх учнів. Від нас багато залежить.Ви творчий та досвідчений учитель! Бажаю Вам успіху та гарних учнів!
Світлана Короткова, НВО № 16 (Monday, 22 January 2018 14:36)
Оксано Іванівно, дякую за актуальну статтю. Сучасна освітня система актуалізує пошук нових підходів у реалізації особистісно орієнтованої педагогіки, що передбачає створення умов для самореалізації кожної особистості, формування в учнів адекватних уявлень про майбутню професію, ґрунтовну допрофесійну підготовку в загальноосвітньому навчальному закладі.Саме цим підходом є профільне навчання. А його якість зростатиме за умови систематичного впровадження інноваційних технологій навчання, від змін пріоритетів у діяльності вчителя. Саме вчителю відведена ключова роль у формуванні творчої особистості.
Творчих учнів Вам, Оксано Іванівно, успіхів, креативності, нових ідей та планів!
Дорогань І.А., НВО №16 (Thursday, 25 January 2018 08:17)
Дякую автору статті за представлений цікавий практичний досвід роботи з обдарованими дітьми. Творчих Вам успіхів, Оксано Іванівно!
Кондратенко Тетяна (Thursday, 25 January 2018 09:45)
Стаття цікава та актуальна. Від вчителя залежить творчий потенцал учня. У статті представлений цікавий матеріал із власного досвіду роботи .