Цікава стаття, яка розкриває аспекти зацікавлення учнів книжкою, зʼясовує питання впливу художніх творів на становлення людини в аспекті реалізації допрофільної та профільної освіти. Щиро вдячна!
Автором статті розкрито аспекти зацікавлення учнів книжкою, визначено психологічні умови читання, акцентовано увагу на вплив художніх творів на становлення людини в аспекті реалізації допрофільної та
профільної освіти. Представлений досвід є сучасним, цікавим, актуальним, заслуговує на увагу.
#4
Пришляк О.В., НВО "Мрія"(Wednesday, 17 January 2018 12:05)
Дійсно, діалог є домінуючою формою спілкування на уроках, сприяє розвитку критичного мислення, дає можливість висловити власну позицію, формує навички відстоювати свою думку. Дякую за цікаву статтю.
#5
Самонова Валентина, загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. № 10(Thursday, 18 January 2018 00:06)
Цілком підтримую думку автора, що першочерговим завданням вчителя-словесника є залучення дитини до читання, до детальної роботи з текстом. Проблема формування читацької компетентності сучасного учня
знаходиться у колі посиленої уваги вчених, адже з приходом у світ інформаційних технологій інтерес до книги пропав. Старше покоління ще читає, молодь - ні. Дана стаття розкриває аспекти зацікавлення
учнів книжкою, визначення психологічних умов читання тощо.
#6
Зоя Миколаївна(Thursday, 18 January 2018 07:34)
Досить актуальна проблема сучасної літературної освіти піднята автором статті. Цікавий досвід, сучасний погляд.
Щиро вдячна!
#7
Зінзура Г.М., НВО №8(Thursday, 18 January 2018 12:10)
В даній статті розкрито актуальне для сучасної освіти питання методичного супроводу організації читання художніх творів як важливого компоненту формування особистості в системі профільної освіти.
Дійсно, літературна освіта школярів, зокрема робота над художніми текстами, має вагоме значення у формуванні гармонійної особистості.
Погоджуюсь з автором, що робота над художніми текстами не тільки розвиває комунікативні здібності школяра, а й сприяє виявленню його пізнавальних способів осягнення дійсності та становленню і
розвитку його особистості.
Дякую Вам за цікаву та корисну статтю.
Стаття дуже актуальна. У ній наголшується на тому, що у формуванні гармонійної особистості має літературна освіта, зокрема робота над художнім текстом. Автор пропонує свій погляд на проблему, яка
зараз перебуває в центрі уваги методичної науки. Дякую, Наталіє Іллівно, за корисну та пізнавальну статтю!
Важливі та ґрунтовна стаття, в якій розкрито вплив літературної освіти на становлення сучасної учнівської особистості, досліджено аспекти формування компетентного читача у процесі роботи з художнім
словом.
Автор статті відзначає важливість виховання творчого читача, з самостійним критичним мисленням, сформованим гуманістичним світоглядом, загальною культурою, естетичним смаком, тобто виховати
особистіть: вільну, духовно багату, самостійно мислячу, із широким світоглядом, зі стійкими моральними принципами. Дякую !
#11
Стьопіна Г.В., НВО №8(Saturday, 20 January 2018 09:21)
Актуальність проблеми є в тому, що в сучасних учнів знижені пізнавальна активність, показники їх навченості та виховання, послаблений моральний аспект (дякуємо інтернету!), спостерігається високий
рівень психоемоційного напруження. Крім того, предмет, якому відведено головну роль у вихованні моральності, вимагає постійного читання. А учні ХХІ століття читають значно менше, ніж їх батьки.
Частіше читання художнього тексту обмежується ознайомленням із скороченим його варіантом, причому коло читацьких інтересів – програмові твори української та світової літератури.
Дякую, Наталіє Іллівно, за цікаву й змістовну статтю!
#12
Аброскіна Олена, НВО №25(Sunday, 21 January 2018 06:42)
Погоджуюся з автором статті, щодо важливості формування компетентного читача, здатного аналізувати твори різних за змістом і родово-жанровою приналежністю, вести діалог із автором художнього твору та
його епохою, вміти визначати культурологічну цінність творів світового красного писемства. Таким чином на уроках літератури вчитель формує не лише певні компетентності в учня, а освічену людину.Це
творча особистість, яка на основі здобутих знань здатна самостійно мислити, здатна до інновацій і організації власного життя, яка керується у своїй діяльності мотивами відповідальності. Вчителю
формує ОСОБИСТІСТЬ, що зможе керувати МАЙБУТНІМ! Дякую авторові за статтю! Бажаю успіхів!
#13
Чекаліна Тетяна(Sunday, 21 January 2018 11:34)
Дякую Наталії Іллівні за цікаву і корисну статтю. Тема дісно є актуальною.
#14
Ольга Наумець, методист ЦМСПС(Monday, 22 January 2018 02:25)
Індивідуалізція навчання повязана перш зас з умінням висловити свою думку у творові, діалозі. Це є яскравим вираженням особистості, що є надзвичайно важливим в умовах профіліації навчання
#15
Світлана Табальчук, заступник директора НВО №31(Monday, 22 January 2018 06:59)
Дякую автору статті за глибокий і цікавий матеріал. Саме читання для кожного учня є важливим компонентом у навчанні, джерелом для пізнання навколишнього світу, а розкритий у статті методичний
супровід організації роботи над художнім твором допоможе кожному педагогу підвищити свою кваліфікацію, створити такі умови для школярів, які б дали можливість сформувати компетентного учня і
компетентного випускника закладу та забезпечити реалізацію його творчого, професійного потенціалу в майбутньому.
#16
Яцина Світлана, НВО 32(Monday, 22 January 2018 09:40)
Досвід представлений в статті є цікавий, актуальний і необхідний вчителю-словеснику. Дякую за корисний матеріал.
#17
Бабич К.І., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 19:42)(Monday, 22 January 2018 11:45)
Вплив літературної освіти на становлення особистості важко переоцінити. Як зацікавити учнів читати - це питання хвилює кожного словесника. Тому охоче скористаюся мудрими порадами видатних педагогів,
психологів, літературознавців, які так дбайливо і професійно зібрані у цій статті.
Корисно, цікаво, потрібно. Дякую!
#18
Світлана Короткова, НВО № 16(Monday, 22 January 2018 14:45)
Наталіє Іллівно, дякую за корисну і цікаву статтю. Читання літератури учнем - це справді проблема сучасної школи. Тому завданням учителя є розкрити аспекти зацікавлення учнів книжкою, визначення
психологічних умов читання, зʼясування питань впливу художніх творів на становлення людини.Дійсно, літературна освіта на сучасному етапі має вагоме значення у формуванні гармонійної особистості
учня.
Дякую за корисну інформацію! Успіхів!
#19
Пахолівецька М.В., ЦМСПС(Tuesday, 23 January 2018 01:01)
Стаття актуальна, своєчасна, заслуговує на увагу керівників, педагогів. Автор піднімає вкрай актуальну проблему сьогодення в освіті – втрату інтересу учнів до читання. Наталія Іллівна, аналізуючи
методичну літературу, зуміла в статті розкрити аспекти зацікавлення учнів книжкою, визначити психологічні умови читання, зʼясувати питання впливу художніх творів на становлення людини в аспекті
реалізації допрофільної та профільної освіти. Я згодна з думкою автора, що у ході роботи над художнім текстом важливим є висловлення кожною дитиною власної думки. Це не тільки розвиває комунікативні
здібності, а й сприяє виявленню рецептивних і пізнавальних способів осягнення дійсності учнями, становленню особистості та її розвитку. Дякую за участь у конференції.
#20
Світлана Живіцька, заступник директора ЦМСПС(Tuesday, 23 January 2018 07:29)
Погоджуюсь з автором статті, що формування читацької компетентності учнів сьогодні залишається дуже актуальною, адже література впливає на формування і розвиток особистості, допомагає учню зрозуміти
свою позицію відносно почутого чи побаченого. Сформувати в учнів читацьку компетентність учитель зможе перш за все через зацікавлення школярів читанням. Дякую за статтю!
#21
Легка В.А., директор ЗШ І-ІІст.№12(Tuesday, 23 January 2018 09:04)
Повністю підтримую думку автора статті про те, що вагоме значення у формуванні гармонійної особистості має літературна освіта, зокрема робота над художнім текстом. Саме завдяки їй учні залучаються до
скарбів світового мистецтва, вчаться цілісно бачити текст, визначати його ідейно-тематичний зміст і проблематику. Працюючи над художнім текстом важливим є висловлення кожною дитиною власної думки,
яка не тільки розвиває комунікативні здібності, а й сприяє виявленню рецептивних і пізнавальних способів осягнення дійсності учнями, становленню особистості та її розвитку. Дякую за статтю.
#22
Брюховецька Н.Г., школа-інтернат(Tuesday, 23 January 2018 10:43)
У своїй статті Наталія Іллівна зазначає проблеми, з якими має працювати сучасний вчитель. Робить грунтовне дослідження вивчення методичної літератури, спрямованої на формування компетентного читача.
Ця стаття є корисною для роботи вчителів-філологів. Дякую авторові!
#23
Ольга Шапаренко, школа-інтернат(Tuesday, 23 January 2018 11:07)
"Люди, які читають книжки, рідко відчувають самотність чи нудьгу, бо в читанні вони знаходять розраду і просвітлення, - пише Пол Теру, - іноді це видно неозброєним оком. Бо обличчя людини, яка
занурилася в книгу, часто випромінює світло". Дякую Наталії Іллівні за цікаву статтю.
#24
Оксана Стародубцова(Tuesday, 23 January 2018 11:58)
Дякую Вам, Наталіє Іллівно, за змістовне висвітлення актуальної проблеми сучасної освіти. Основна мета літературної освіти – виховання творчого читача із самостійним критичним мисленням, формування
гуманістичного світогляду, загальної культури, естетичних смаків особистості.
Об’єктом літературної освіти є особистість учня, тому дуже важливо педагогам розвинути його духовно-емоційний світ, формувати моральні цінності та орієнтації, творче мислення через зацікавлення
творами художньої літератури. Вдячна Вам за корисну інформацію. Натхнення та реалізації творчих задумів!
#25
Сємідєтна А.О., заступник директора з НВР ЗШ № 12(Wednesday, 24 January 2018 03:12)
Погоджуюся з автором статті. Адже в умовах сучасного швидкоплинного світу не лише дитині, а й дорослому так непросто розібратися в інформаційному огромі. Тому саме вдумливе читання - запорука
успішного становлення в житті, чинник його саморозвитку. А мудрий учитель-словесник має знайти той ключик, щоб читання для учнів стало можливістю здобуття безцінного психологічного, соціокультурного
й життєвого досвіду.
#26
Голик О.В., НВО №20(Wednesday, 24 January 2018 09:04)
Автор статті звернула увагу на те, що профілізація літературної освіти спрямована на духовне збагачення читацького життя дитини, формування аксіологічності, здатності до вибору напряму філологічної
освіти, вироблення навичок самостійної літературно-мистецької, дослідницько-пошукової діяльності, прагнення до літературного саморозвитку та самоосвіти.
Дякую, Наталіє Іллівно, за цікавий матеріал!
#27
Осаулець Л.В., НВО ЗШ №20(Wednesday, 24 January 2018 14:10)
Погоджуюся з думкою Наталії Іллівни, що важливим аспектом літературної освіти є формування компетентного читача, здатного аналізувати твори різних за змістом і родово-жанровою приналежністю, вести
діалог із автором художнього твору та його епохою, вміти визначати культурологічну цінність творів світового красного писемства.
#28
Небеленчук Ірина Олександрівна, старший викладач КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського"(Friday, 26 January 2018 11:26)
Метою статті, як зазначає Романовська Наталія Іллівна, "є розкриття аспектів зацікавлення учнів книжкою, визначення психологічних умов читання, зʼясування питань впливу художніх творів на становлення
людини в аспекті реалізації допрофільної та профільної освіти". Наталія Іллівна прослідковує шлях зацікавлення книжкою, починаючи з античності, звертаючись до надбань давньогрецьких мислителів
Платона й Аристотеля, показаний вплив художніх творів на свідомість учнів у добу середньовіччя.
#29
ебеленчук Ірина Олександрівна, старший викладач КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського"(Friday, 26 January 2018 11:27)
Опираючись на сучасні методичні джерела, Наталія Іллівна розкриває проблему формування читацької компетентності школярів, зосереджує увагу на методах творчого читання та творчих завдань,
евристичному, дослідницькому тощо. У статі також розкрито психологічні умови роботи з книжкою, що є важливим компонентом літературної освіти. Стаття має практичну значущість. Це дає підстави
стверджувати, що матеріал може бути використаний у дільності вчителів-словесників. Дякую, Наталіє Іллівно, за цікавий і глибокий матеріал.
Write a comment
Наталія Дуняшенко (Tuesday, 16 January 2018 05:49)
Цікава стаття, яка розкриває аспекти зацікавлення учнів книжкою, зʼясовує питання впливу художніх творів на становлення людини в аспекті реалізації допрофільної та профільної освіти. Щиро вдячна!
Світлана Тіхоненко (Tuesday, 16 January 2018 06:07)
Надзвичайно цікавий та необхідний вчителю - філологу науковий дискурс! Дякую Наталії Іллівні за глибоке та ретельне дослідження даної теми
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Wednesday, 17 January 2018 02:36)
Автором статті розкрито аспекти зацікавлення учнів книжкою, визначено психологічні умови читання, акцентовано увагу на вплив художніх творів на становлення людини в аспекті реалізації допрофільної та профільної освіти. Представлений досвід є сучасним, цікавим, актуальним, заслуговує на увагу.
Пришляк О.В., НВО "Мрія" (Wednesday, 17 January 2018 12:05)
Дійсно, діалог є домінуючою формою спілкування на уроках, сприяє розвитку критичного мислення, дає можливість висловити власну позицію, формує навички відстоювати свою думку. Дякую за цікаву статтю.
Самонова Валентина, загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. № 10 (Thursday, 18 January 2018 00:06)
Цілком підтримую думку автора, що першочерговим завданням вчителя-словесника є залучення дитини до читання, до детальної роботи з текстом. Проблема формування читацької компетентності сучасного учня знаходиться у колі посиленої уваги вчених, адже з приходом у світ інформаційних технологій інтерес до книги пропав. Старше покоління ще читає, молодь - ні. Дана стаття розкриває аспекти зацікавлення учнів книжкою, визначення психологічних умов читання тощо.
Зоя Миколаївна (Thursday, 18 January 2018 07:34)
Досить актуальна проблема сучасної літературної освіти піднята автором статті. Цікавий досвід, сучасний погляд.
Щиро вдячна!
Зінзура Г.М., НВО №8 (Thursday, 18 January 2018 12:10)
В даній статті розкрито актуальне для сучасної освіти питання методичного супроводу організації читання художніх творів як важливого компоненту формування особистості в системі профільної освіти. Дійсно, літературна освіта школярів, зокрема робота над художніми текстами, має вагоме значення у формуванні гармонійної особистості.
Погоджуюсь з автором, що робота над художніми текстами не тільки розвиває комунікативні здібності школяра, а й сприяє виявленню його пізнавальних способів осягнення дійсності та становленню і розвитку його особистості.
Дякую Вам за цікаву та корисну статтю.
Хомко Олена. НВО №32. (Thursday, 18 January 2018 12:37)
Стаття дуже актуальна. У ній наголшується на тому, що у формуванні гармонійної особистості має літературна освіта, зокрема робота над художнім текстом. Автор пропонує свій погляд на проблему, яка зараз перебуває в центрі уваги методичної науки. Дякую, Наталіє Іллівно, за корисну та пізнавальну статтю!
Оксана Даценко НВО школа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 14:11)
Важливі та ґрунтовна стаття, в якій розкрито вплив літературної освіти на становлення сучасної учнівської особистості, досліджено аспекти формування компетентного читача у процесі роботи з художнім словом.
Блошенко С.О. (Friday, 19 January 2018 14:05)
Автор статті відзначає важливість виховання творчого читача, з самостійним критичним мисленням, сформованим гуманістичним світоглядом, загальною культурою, естетичним смаком, тобто виховати особистіть: вільну, духовно багату, самостійно мислячу, із широким світоглядом, зі стійкими моральними принципами. Дякую !
Стьопіна Г.В., НВО №8 (Saturday, 20 January 2018 09:21)
Актуальність проблеми є в тому, що в сучасних учнів знижені пізнавальна активність, показники їх навченості та виховання, послаблений моральний аспект (дякуємо інтернету!), спостерігається високий рівень психоемоційного напруження. Крім того, предмет, якому відведено головну роль у вихованні моральності, вимагає постійного читання. А учні ХХІ століття читають значно менше, ніж їх батьки. Частіше читання художнього тексту обмежується ознайомленням із скороченим його варіантом, причому коло читацьких інтересів – програмові твори української та світової літератури.
Дякую, Наталіє Іллівно, за цікаву й змістовну статтю!
Аброскіна Олена, НВО №25 (Sunday, 21 January 2018 06:42)
Погоджуюся з автором статті, щодо важливості формування компетентного читача, здатного аналізувати твори різних за змістом і родово-жанровою приналежністю, вести діалог із автором художнього твору та його епохою, вміти визначати культурологічну цінність творів світового красного писемства. Таким чином на уроках літератури вчитель формує не лише певні компетентності в учня, а освічену людину.Це творча особистість, яка на основі здобутих знань здатна самостійно мислити, здатна до інновацій і організації власного життя, яка керується у своїй діяльності мотивами відповідальності. Вчителю формує ОСОБИСТІСТЬ, що зможе керувати МАЙБУТНІМ! Дякую авторові за статтю! Бажаю успіхів!
Чекаліна Тетяна (Sunday, 21 January 2018 11:34)
Дякую Наталії Іллівні за цікаву і корисну статтю. Тема дісно є актуальною.
Ольга Наумець, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 02:25)
Індивідуалізція навчання повязана перш зас з умінням висловити свою думку у творові, діалозі. Це є яскравим вираженням особистості, що є надзвичайно важливим в умовах профіліації навчання
Світлана Табальчук, заступник директора НВО №31 (Monday, 22 January 2018 06:59)
Дякую автору статті за глибокий і цікавий матеріал. Саме читання для кожного учня є важливим компонентом у навчанні, джерелом для пізнання навколишнього світу, а розкритий у статті методичний супровід організації роботи над художнім твором допоможе кожному педагогу підвищити свою кваліфікацію, створити такі умови для школярів, які б дали можливість сформувати компетентного учня і компетентного випускника закладу та забезпечити реалізацію його творчого, професійного потенціалу в майбутньому.
Яцина Світлана, НВО 32 (Monday, 22 January 2018 09:40)
Досвід представлений в статті є цікавий, актуальний і необхідний вчителю-словеснику. Дякую за корисний матеріал.
Бабич К.І., НВО №35 (Monday, 22 January 2018 19:42) (Monday, 22 January 2018 11:45)
Вплив літературної освіти на становлення особистості важко переоцінити. Як зацікавити учнів читати - це питання хвилює кожного словесника. Тому охоче скористаюся мудрими порадами видатних педагогів, психологів, літературознавців, які так дбайливо і професійно зібрані у цій статті.
Корисно, цікаво, потрібно. Дякую!
Світлана Короткова, НВО № 16 (Monday, 22 January 2018 14:45)
Наталіє Іллівно, дякую за корисну і цікаву статтю. Читання літератури учнем - це справді проблема сучасної школи. Тому завданням учителя є розкрити аспекти зацікавлення учнів книжкою, визначення психологічних умов читання, зʼясування питань впливу художніх творів на становлення людини.Дійсно, літературна освіта на сучасному етапі має вагоме значення у формуванні гармонійної особистості учня.
Дякую за корисну інформацію! Успіхів!
Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 01:01)
Стаття актуальна, своєчасна, заслуговує на увагу керівників, педагогів. Автор піднімає вкрай актуальну проблему сьогодення в освіті – втрату інтересу учнів до читання. Наталія Іллівна, аналізуючи методичну літературу, зуміла в статті розкрити аспекти зацікавлення учнів книжкою, визначити психологічні умови читання, зʼясувати питання впливу художніх творів на становлення людини в аспекті реалізації допрофільної та профільної освіти. Я згодна з думкою автора, що у ході роботи над художнім текстом важливим є висловлення кожною дитиною власної думки. Це не тільки розвиває комунікативні здібності, а й сприяє виявленню рецептивних і пізнавальних способів осягнення дійсності учнями, становленню особистості та її розвитку. Дякую за участь у конференції.
Світлана Живіцька, заступник директора ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 07:29)
Погоджуюсь з автором статті, що формування читацької компетентності учнів сьогодні залишається дуже актуальною, адже література впливає на формування і розвиток особистості, допомагає учню зрозуміти свою позицію відносно почутого чи побаченого. Сформувати в учнів читацьку компетентність учитель зможе перш за все через зацікавлення школярів читанням. Дякую за статтю!
Легка В.А., директор ЗШ І-ІІст.№12 (Tuesday, 23 January 2018 09:04)
Повністю підтримую думку автора статті про те, що вагоме значення у формуванні гармонійної особистості має літературна освіта, зокрема робота над художнім текстом. Саме завдяки їй учні залучаються до скарбів світового мистецтва, вчаться цілісно бачити текст, визначати його ідейно-тематичний зміст і проблематику. Працюючи над художнім текстом важливим є висловлення кожною дитиною власної думки, яка не тільки розвиває комунікативні здібності, а й сприяє виявленню рецептивних і пізнавальних способів осягнення дійсності учнями, становленню особистості та її розвитку. Дякую за статтю.
Брюховецька Н.Г., школа-інтернат (Tuesday, 23 January 2018 10:43)
У своїй статті Наталія Іллівна зазначає проблеми, з якими має працювати сучасний вчитель. Робить грунтовне дослідження вивчення методичної літератури, спрямованої на формування компетентного читача. Ця стаття є корисною для роботи вчителів-філологів. Дякую авторові!
Ольга Шапаренко, школа-інтернат (Tuesday, 23 January 2018 11:07)
"Люди, які читають книжки, рідко відчувають самотність чи нудьгу, бо в читанні вони знаходять розраду і просвітлення, - пише Пол Теру, - іноді це видно неозброєним оком. Бо обличчя людини, яка занурилася в книгу, часто випромінює світло". Дякую Наталії Іллівні за цікаву статтю.
Оксана Стародубцова (Tuesday, 23 January 2018 11:58)
Дякую Вам, Наталіє Іллівно, за змістовне висвітлення актуальної проблеми сучасної освіти. Основна мета літературної освіти – виховання творчого читача із самостійним критичним мисленням, формування гуманістичного світогляду, загальної культури, естетичних смаків особистості.
Об’єктом літературної освіти є особистість учня, тому дуже важливо педагогам розвинути його духовно-емоційний світ, формувати моральні цінності та орієнтації, творче мислення через зацікавлення творами художньої літератури. Вдячна Вам за корисну інформацію. Натхнення та реалізації творчих задумів!
Сємідєтна А.О., заступник директора з НВР ЗШ № 12 (Wednesday, 24 January 2018 03:12)
Погоджуюся з автором статті. Адже в умовах сучасного швидкоплинного світу не лише дитині, а й дорослому так непросто розібратися в інформаційному огромі. Тому саме вдумливе читання - запорука успішного становлення в житті, чинник його саморозвитку. А мудрий учитель-словесник має знайти той ключик, щоб читання для учнів стало можливістю здобуття безцінного психологічного, соціокультурного й життєвого досвіду.
Голик О.В., НВО №20 (Wednesday, 24 January 2018 09:04)
Автор статті звернула увагу на те, що профілізація літературної освіти спрямована на духовне збагачення читацького життя дитини, формування аксіологічності, здатності до вибору напряму філологічної освіти, вироблення навичок самостійної літературно-мистецької, дослідницько-пошукової діяльності, прагнення до літературного саморозвитку та самоосвіти.
Дякую, Наталіє Іллівно, за цікавий матеріал!
Осаулець Л.В., НВО ЗШ №20 (Wednesday, 24 January 2018 14:10)
Погоджуюся з думкою Наталії Іллівни, що важливим аспектом літературної освіти є формування компетентного читача, здатного аналізувати твори різних за змістом і родово-жанровою приналежністю, вести діалог із автором художнього твору та його епохою, вміти визначати культурологічну цінність творів світового красного писемства.
Небеленчук Ірина Олександрівна, старший викладач КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" (Friday, 26 January 2018 11:26)
Метою статті, як зазначає Романовська Наталія Іллівна, "є розкриття аспектів зацікавлення учнів книжкою, визначення психологічних умов читання, зʼясування питань впливу художніх творів на становлення людини в аспекті реалізації допрофільної та профільної освіти". Наталія Іллівна прослідковує шлях зацікавлення книжкою, починаючи з античності, звертаючись до надбань давньогрецьких мислителів Платона й Аристотеля, показаний вплив художніх творів на свідомість учнів у добу середньовіччя.
ебеленчук Ірина Олександрівна, старший викладач КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" (Friday, 26 January 2018 11:27)
Опираючись на сучасні методичні джерела, Наталія Іллівна розкриває проблему формування читацької компетентності школярів, зосереджує увагу на методах творчого читання та творчих завдань, евристичному, дослідницькому тощо. У статі також розкрито психологічні умови роботи з книжкою, що є важливим компонентом літературної освіти. Стаття має практичну значущість. Це дає підстави стверджувати, що матеріал може бути використаний у дільності вчителів-словесників. Дякую, Наталіє Іллівно, за цікавий і глибокий матеріал.