Аброскіна Олена, НВО №25(Sunday, 21 January 2018 06:34)
Шановна п.Ольго! Повністю підримую Вашу думку , щодо неможливості інтегрування не тільки уроків української мови та літератури, а ще й зарубіжної літератури! Дійсно, варто збільшити кількість уроків
державної мови ,розвитку мовлення, літератури! Мовна культура особистості пов’язана із її загальною культурою. Максим Рильський писав : "Нове життя нового прагне слова"... Ми можемо додати -
грамотного слова! Лише грамотна, культурна, освічена особистість зможе покращити наше суспільство!
Нові формації суспільного життя вимагають «свіжого» погляду на систему освіти. Вичерпна наукова праця, яка показує нові вектори в навчанні словесності.
#3
Ольга Гаркуша(Sunday, 21 January 2018 07:15)
Дійсно, вивчення курсу української мови в школах нефілологічного профілю, де кількість годин значно зменшено, вимагає від учителя особливого підходу щодо добору навчального матеріалу, оскільки
необхідно дати не тільки знання про мову як систему, а й ознайомити учнів із основами культури мовлення, розвивати культуру мислення, глибоку і різнобічну освіченість.
#4
Прокопенко Г. М. НВО № 25(Sunday, 21 January 2018 08:28)
Стаття актуальна.Дійсно, для профільної школи потрібен учитель - генератор ідей, людина творча, у якої високий інтелект. Він має бути мудрим , компетентним, виявляти інтерес до реалізації нових
навчальних програм, володіти психологічними знаннями, культурою спілкування. Вчитель профільних класів повинен бути організатором навчальної, пошукової роботи, консультантом, наставником, Творчих
успіхів! Дякую!
#5
Людмила Лабенко, НВО №25(Tuesday, 23 January 2018 13:32)
Цілком згодна, що для формування життєвої компетентності учнів на уроках української мови і літератури ефективним є метод проектів, який передбачає вирішення певної проблеми та орієнтує на самостійну
дослідницьку діяльність учнів –індивідуальну, групову. Це допомагає формувати навички роботи в команді, що буде вкрай необхідним для майбутнього утвердження кожного члена суспільства, допоможе
проявляти найкращі оргагізаторські здібності та вміння працювати в команді. Бажаю творчих успіхів, пані Ольго!
#6
НВО 25 , Iрина Повшебна(Sunday, 28 January 2018 10:27)
Статья актуальна, адже саме вiд майстерностi учителя,вихователя залежить як навчатимуться дiти: за бажанням , чи за примусом.Ользi Iванiвнi натхнення та творчих успiхiв!
#7
Онищенко Валентина Олександрівна(Sunday, 28 January 2018 10:30)
В нашому регіоні,де поширена двомовність, питання мовної культури звучать дуже гостро.І ,дуже часто, школа стає чи не єдиним джерелом , де учні чують літературну, чисту, незабруднену українську мову,
носієм якої є ВЧИТЕЛЬ.Успіхів, Ольго Іванівно, у Вашій відповідальній, нелегкій праці!
#8
Журавльова Л.М. НВО №25(Sunday, 28 January 2018 11:06)
Я цілком погоджуюся з авторкою, що актуальним завданням сьогодення в галузі освіти є підготовка людини, здатної творити і сприймати зміни, нововведення, налаштованої на набуття ціннісно значущих
компетенцій, необхідних їй спочатку для самовизначення у виборі профілю навчання, а потім і професійного самовизначення. Успіху вам у профілізація старшої школи.
Write a comment
Аброскіна Олена, НВО №25 (Sunday, 21 January 2018 06:34)
Шановна п.Ольго! Повністю підримую Вашу думку , щодо неможливості інтегрування не тільки уроків української мови та літератури, а ще й зарубіжної літератури! Дійсно, варто збільшити кількість уроків державної мови ,розвитку мовлення, літератури! Мовна культура особистості пов’язана із її загальною культурою. Максим Рильський писав : "Нове життя нового прагне слова"... Ми можемо додати - грамотного слова! Лише грамотна, культурна, освічена особистість зможе покращити наше суспільство!
Тетяна Мусянович (Sunday, 21 January 2018 06:36)
Нові формації суспільного життя вимагають «свіжого» погляду на систему освіти. Вичерпна наукова праця, яка показує нові вектори в навчанні словесності.
Ольга Гаркуша (Sunday, 21 January 2018 07:15)
Дійсно, вивчення курсу української мови в школах нефілологічного профілю, де кількість годин значно зменшено, вимагає від учителя особливого підходу щодо добору навчального матеріалу, оскільки необхідно дати не тільки знання про мову як систему, а й ознайомити учнів із основами культури мовлення, розвивати культуру мислення, глибоку і різнобічну освіченість.
Прокопенко Г. М. НВО № 25 (Sunday, 21 January 2018 08:28)
Стаття актуальна.Дійсно, для профільної школи потрібен учитель - генератор ідей, людина творча, у якої високий інтелект. Він має бути мудрим , компетентним, виявляти інтерес до реалізації нових навчальних програм, володіти психологічними знаннями, культурою спілкування. Вчитель профільних класів повинен бути організатором навчальної, пошукової роботи, консультантом, наставником, Творчих успіхів! Дякую!
Людмила Лабенко, НВО №25 (Tuesday, 23 January 2018 13:32)
Цілком згодна, що для формування життєвої компетентності учнів на уроках української мови і літератури ефективним є метод проектів, який передбачає вирішення певної проблеми та орієнтує на самостійну дослідницьку діяльність учнів –індивідуальну, групову. Це допомагає формувати навички роботи в команді, що буде вкрай необхідним для майбутнього утвердження кожного члена суспільства, допоможе проявляти найкращі оргагізаторські здібності та вміння працювати в команді. Бажаю творчих успіхів, пані Ольго!
НВО 25 , Iрина Повшебна (Sunday, 28 January 2018 10:27)
Статья актуальна, адже саме вiд майстерностi учителя,вихователя залежить як навчатимуться дiти: за бажанням , чи за примусом.Ользi Iванiвнi натхнення та творчих успiхiв!
Онищенко Валентина Олександрівна (Sunday, 28 January 2018 10:30)
В нашому регіоні,де поширена двомовність, питання мовної культури звучать дуже гостро.І ,дуже часто, школа стає чи не єдиним джерелом , де учні чують літературну, чисту, незабруднену українську мову, носієм якої є ВЧИТЕЛЬ.Успіхів, Ольго Іванівно, у Вашій відповідальній, нелегкій праці!
Журавльова Л.М. НВО №25 (Sunday, 28 January 2018 11:06)
Я цілком погоджуюся з авторкою, що актуальним завданням сьогодення в галузі освіти є підготовка людини, здатної творити і сприймати зміни, нововведення, налаштованої на набуття ціннісно значущих компетенцій, необхідних їй спочатку для самовизначення у виборі профілю навчання, а потім і професійного самовизначення. Успіху вам у профілізація старшої школи.