Ізрайлова Алла Петрівна КЗ НВО № 16(Saturday, 20 January 2018 08:06)
Дякую за цікаву статтю. Вчитель звернув увагу, як важливо на уроках застосовувати різні види і форми діяльності учнів, давати їм змогу висловити свої думки. Погоджуюсь з тим, що одним із засобів
формування життєвих компетентностей є цікава дослідницька робота при підготовці учнів до занять. Бажаю успіхів в роботі.
#4
Каратаєва І.С. КЗ НВО №16(Saturday, 20 January 2018 14:45)
Усвідомлене читання - то найкращий спосіб розвитку гармонійної особистості. І саме уроки літератури дають можливість учневі зрозуміти себе, самоствердитись, збагатитись духовно. Автор статті
поділилась досвідом щодо того, як можна поєднати різні форми та методи роботи на уроці і через слово знайти точки доступу до інших наук та видів мистецтв. Яскравий та цікавий матеріал!
Дякую автору статті за актуалізацію питання формування читацьких навичок, як основи формування мислячої особистості, тісного взаємозв'язку художньої літератури та інших дисциплін.
Бажаю професійних успіхів.
#6
Попова О.Г., НВО №16(Sunday, 21 January 2018 11:35)
Дякую за цікаву статтю. Творчий потенціал учнів треба розкривати на кожному уроці, сприйняття та інтерпретація художніх творів учнями дають можливість для розвитку інтелектуально-творчих здібностей.
Бажаю успіхів в роботі.
#7
Погляд А.В., НВО№16(Monday, 22 January 2018 09:42)
Дякую за пізнавальну та змістовну статтю. В епоху віртального спілкування та сучасних гаджетів дуже важливо прищипити учням любов до літератури. Доречним в даному випадку є викоритання міжпредметних
зв'язків.
#8
Світлана Короткова, НВО № 16(Monday, 22 January 2018 14:23)
Надіє Серафимівно, дякую за змістовну статтю. Погоджуюсь з Вами в тому, що лише під час вивчення літератури учні набувають не тільки літературознавчих знань, а й отримують історичні, філософські,
правові, мистецтвознавчі та інші. Справді, література дає учням потенціал добра, істини, краси, можливостей художньо-літературного самовираження.Саме уроки літератури творять з дитини гармонійну
особистість.
Творіть, прищеплюйте дітям красиве, вічне, духовне! Успіхів!
Write a comment
Задорожний Олександр Володимирович КЗ НВО №16 (Thursday, 18 January 2018 04:55)
Дякую! Дуже змістовний і актуальний матеріал.
Савенко Ірина Володимирівна КЗ НВО №16 (Thursday, 18 January 2018 04:57)
Матеріал для "Нової школи"
Ізрайлова Алла Петрівна КЗ НВО № 16 (Saturday, 20 January 2018 08:06)
Дякую за цікаву статтю. Вчитель звернув увагу, як важливо на уроках застосовувати різні види і форми діяльності учнів, давати їм змогу висловити свої думки. Погоджуюсь з тим, що одним із засобів формування життєвих компетентностей є цікава дослідницька робота при підготовці учнів до занять. Бажаю успіхів в роботі.
Каратаєва І.С. КЗ НВО №16 (Saturday, 20 January 2018 14:45)
Усвідомлене читання - то найкращий спосіб розвитку гармонійної особистості. І саме уроки літератури дають можливість учневі зрозуміти себе, самоствердитись, збагатитись духовно. Автор статті поділилась досвідом щодо того, як можна поєднати різні форми та методи роботи на уроці і через слово знайти точки доступу до інших наук та видів мистецтв. Яскравий та цікавий матеріал!
Дорогань І.А., НВО №16 (Sunday, 21 January 2018 05:13)
Дякую автору статті за актуалізацію питання формування читацьких навичок, як основи формування мислячої особистості, тісного взаємозв'язку художньої літератури та інших дисциплін.
Бажаю професійних успіхів.
Попова О.Г., НВО №16 (Sunday, 21 January 2018 11:35)
Дякую за цікаву статтю. Творчий потенціал учнів треба розкривати на кожному уроці, сприйняття та інтерпретація художніх творів учнями дають можливість для розвитку інтелектуально-творчих здібностей. Бажаю успіхів в роботі.
Погляд А.В., НВО№16 (Monday, 22 January 2018 09:42)
Дякую за пізнавальну та змістовну статтю. В епоху віртального спілкування та сучасних гаджетів дуже важливо прищипити учням любов до літератури. Доречним в даному випадку є викоритання міжпредметних зв'язків.
Світлана Короткова, НВО № 16 (Monday, 22 January 2018 14:23)
Надіє Серафимівно, дякую за змістовну статтю. Погоджуюсь з Вами в тому, що лише під час вивчення літератури учні набувають не тільки літературознавчих знань, а й отримують історичні, філософські, правові, мистецтвознавчі та інші. Справді, література дає учням потенціал добра, істини, краси, можливостей художньо-літературного самовираження.Саме уроки літератури творять з дитини гармонійну особистість.
Творіть, прищеплюйте дітям красиве, вічне, духовне! Успіхів!