Дуже цікава й актуальна стаття, Валентино Іванівно! Зрозуміло і вичерпно написали про різницю між профільним та допрофільним навчанням. Дякую, що поділилися власним досвідом з використання різних
методик у навчанні зарубіжної літератури. Успіхів і натхнення Вам!
#2
Курлюк Т.М. НВО №24(Monday, 22 January 2018 12:14)
Дякую автору статті за цікаву та корисну інформацію. Актуально та компетентно підібрано матеріал щодо допрофільного та профільного навчання старшокласників як потреби сьогодення. Бажаю наснаги та
творчих успіхів!
Дякуємо, Валентино Іванівно за ґрунтовну роботу та докладені зусилля! Цікаві думки та погляди на сучасні освітні питання і реформи. Особливо цінними для колег будуть Ваші педагогічні «родзинки»
досвіду. Творчої наснаги Вам, вдячних і талановитих учнів!
#4
Середня Альбіна Григорівна(Monday, 22 January 2018 14:48)
Аргументовано стверджується думка, що сучасний урок вимагає від учителя використання таких видів роботи, які б сприяли формуванню і розвитку ключових компетентностей учнів ,а саме проблемні
запитання, які дозволяють вчителеві створити умови , коли учень зможе висловити на задану тему власний погляд. Адже вміння вільно володіти власною думкою допомогає формувати життєвий досвід учнів і в
подальшому визначати своє майбутнє . Стаття є важливою та актуальною . Успіхів та вдячних учнів.
#5
Антоніна Островська(Tuesday, 23 January 2018 00:46)
Дякую за цікаву статтю. Вчитель звернув увагу, як важливо на уроках застосовувати різні види і форми діяльності учнів, давати їм змогу висловити свої думки. Підняте автором питання щодо формування
життєвих компетентностей є актуальним, оскільки цього вимагає Нова українська школа. Бажаю успіхів в роботі.
Write a comment
Дирко Є. С. (Monday, 22 January 2018 11:18)
Дуже цікава й актуальна стаття, Валентино Іванівно! Зрозуміло і вичерпно написали про різницю між профільним та допрофільним навчанням. Дякую, що поділилися власним досвідом з використання різних методик у навчанні зарубіжної літератури. Успіхів і натхнення Вам!
Курлюк Т.М. НВО №24 (Monday, 22 January 2018 12:14)
Дякую автору статті за цікаву та корисну інформацію. Актуально та компетентно підібрано матеріал щодо допрофільного та профільного навчання старшокласників як потреби сьогодення. Бажаю наснаги та творчих успіхів!
Шлєєнкова Тетяна Миколаївна, НВО ЗШ І-ІІІ ст.№24 (Monday, 22 January 2018 12:14)
Дякуємо, Валентино Іванівно за ґрунтовну роботу та докладені зусилля! Цікаві думки та погляди на сучасні освітні питання і реформи. Особливо цінними для колег будуть Ваші педагогічні «родзинки» досвіду. Творчої наснаги Вам, вдячних і талановитих учнів!
Середня Альбіна Григорівна (Monday, 22 January 2018 14:48)
Аргументовано стверджується думка, що сучасний урок вимагає від учителя використання таких видів роботи, які б сприяли формуванню і розвитку ключових компетентностей учнів ,а саме проблемні запитання, які дозволяють вчителеві створити умови , коли учень зможе висловити на задану тему власний погляд. Адже вміння вільно володіти власною думкою допомогає формувати життєвий досвід учнів і в подальшому визначати своє майбутнє . Стаття є важливою та актуальною . Успіхів та вдячних учнів.
Антоніна Островська (Tuesday, 23 January 2018 00:46)
Дякую за цікаву статтю. Вчитель звернув увагу, як важливо на уроках застосовувати різні види і форми діяльності учнів, давати їм змогу висловити свої думки. Підняте автором питання щодо формування життєвих компетентностей є актуальним, оскільки цього вимагає Нова українська школа. Бажаю успіхів в роботі.