Торбенко Тетяна Олегівна(Wednesday, 17 January 2018 12:24)
Філологічна компетентність обов’язкова для випускника. В статті розкрито основні принципи навчання української мови для шкіл нефілологічного профілю. Звертається увага на фактори реалізації вимог
щодо організації профільного навчання у старших класах.
Дякую Ганні Вікторівні за цікаву та змістовну статтю.
Дуже цікаво та інформативно! Дякую за корисний матеріал!
#3
Зінзура Г.М.(Thursday, 18 January 2018)
Стаття присвячена питанню реалізації засад профільного навчання в процесі викладання української мови в старшій школі, що, на мою думку, є досить актуальною проблемою сучасної освіти.
Погоджуюсь з автором, що філологічна компетентність є обов’язковою для випускника школи. Очевидно, що належне вивчення курсу української мови забезпечує не лише високий рівень опанування даного
предмета (і, як наслідок, успішне проходження ЗНО з української мови), але і сприяє успішному вивченню даного предмета у вищих навчальних закладах.
Дякую, Ганно Вікторівно, за змістовний матеріал Вашої статті.
#4
Семез Людмила(Thursday, 18 January 2018 13:04)
Авторка статті розглядає засади профільного навчання в процесі викладання української мови в старшій школі. Педагог окреслює провідні завдання мовної освіти, адже розвиток базових лексичних,
граматичних, культуромовних, стилістичних, орфоепічних, правописних умінь і навичок на основі узагальнення й поглиблення знань учнів про мову як суспільне явище дозволяють випускникові
використовувати комунікативні уміння і навички - один із дієвих шляхів самореалізації в майбутній професії. Дякую Стьопіній Г.В. за увагу до питань формування мовної, мовленнєвої компетентності учнів
у контексті профільної освіти.
#5
Колеснік І.О.(Saturday, 20 January 2018 09:11)
Дякую за пізнавальну і корисну статтю колезі!
#6
Гайворонська Н.В.(Saturday, 20 January 2018 11:14)
Погоджуюсь з автором статті, що профільне навчання в нефілогічних класах зорієнтоване на практичне оволодіння українською мовою, оскільки вона є засобом навчання, набуття знань, умінь і навичок з
усіх шкільних дисциплін. Вивчення української мови в класах цього профілю включає насамперед роботу над усним і писемним мовленням учнів, збагаченням їхнього лексико-фразеологічного запасу, аналізом
текстів різних типів і стилів та побудовою власних висловлювань діалогічної і монологічної структури. Ганна Вікторівна в своїй статті підняла важливі питання та дала грунтовні відповіді з проблеми,
яка присвячена окремим питанням організації профільного навчання з української мови у старших класах; визначення філологічної компетентністі як обов’язкової для випускника; розкрила основні принципи
навчання української мови для шкіл нефілологічного профілю; звернула увага на фактори реалізації вимог щодо організації профільного навчання у старших класах. Дякую, Ганно Вікторівно, за цікавий та
змістовний матеріал.
#7
Томенко В.В.(Saturday, 20 January 2018 11:17)
Стаття, яку написала наша колега, нині актуальна та сучасна як для вчителя, так і для випускника! Адже саме питання філологічної компетентності є однією зі складових у формуванні компетентного та
конкурентноспроможного спеціаліста, який буде відповідати вимогам та сандартам якості!!! Дякую Вам за хорошу та корисну роботу!!!
#8
Версаль С.А.(Saturday, 20 January 2018 11:22)
Дякую за статтю. Авторка піднімає актуальні питання та дає грунтовні відповіді, розкриває основні принципи навчання української мови для шкіл, які не мають філологічного напрямку; концентрує свою
увагу на те, як реалізувати вимоги щодо організації профільного навчання. Наснаги та успіхів.
#9
Мошак К.М.(Saturday, 20 January 2018 12:48)
Дякую за цікаву та корисну статтю. Автор розкриває основні засади та принципи профільного навчання у філологічних та нефілологічних класах. Нині це актуально та потрібно.
#10
Бережко Оксана Юріївна(Saturday, 20 January 2018 14:09)
У цій статті чітко визначаються напрямки та основні завдання профільного навчання під час викладання української мови. Я вважаю, що статті подібного характеру потрібні на даному етапі розвитку нової
освіти в Україні. Адже чітке усвідомлення засад і завдань нашої роботи - це вже половина успіху. Викладання української мови - основа для викладання інших предметів. Філологічна грамотність, високий
рівень володіння державною мовою, формування мовленнєвої компетентності на уроках української мови, збагачення словникового запасу, розвиток мовленнєвих умінь та навичок полегшують роботу педагогам з
інших предметів. Усвідомлення основних положень та завдань профільного навчання у даному сенсі робить працю педагогів злагодженою та результативною. Авторці дякую за таку статтю, яка має інформативну
та наукову цінність.
#11
Полова Ю.М.(Sunday, 21 January 2018 03:39)
Дякую за цікаву, змістовну і актуальну статтю. Запропоновані вами матеріали будуть доречними в роботі кожного вчителя.
#12
Ольга Гаркуша(Sunday, 21 January 2018 07:01)
Цілком підтримую автора, вивчення курсу української мови в школах нефілологічного профілю вимагає особливого підходу до вибору вправ та методик викладання.
#13
Самойленко А.О.(Sunday, 21 January 2018 07:48)
Дякую за змістовне обгрунтування даної теми. Бажаю творчих успіхів!
#14
Якубенко О.В.(Sunday, 21 January 2018 10:17)
Дякую автору статті за цікаву та корисну інформацію. Успіхів Вам у роботі та нових досягнень!
#15
Орлова І.Г.(Wednesday, 09 January 2019 07:47)
Автор статті розкриває нині актуальну тему профільного навчання в процесі вивчення української мови у старших класах. Було дуже цікаво та корисно переглянути матеріал.
Write a comment
Торбенко Тетяна Олегівна (Wednesday, 17 January 2018 12:24)
Філологічна компетентність обов’язкова для випускника. В статті розкрито основні принципи навчання української мови для шкіл нефілологічного профілю. Звертається увага на фактори реалізації вимог щодо організації профільного навчання у старших класах.
Дякую Ганні Вікторівні за цікаву та змістовну статтю.
Оксана Гарбуз (Wednesday, 17 January 2018 12:59)
Дуже цікаво та інформативно! Дякую за корисний матеріал!
Зінзура Г.М. (Thursday, 18 January 2018)
Стаття присвячена питанню реалізації засад профільного навчання в процесі викладання української мови в старшій школі, що, на мою думку, є досить актуальною проблемою сучасної освіти.
Погоджуюсь з автором, що філологічна компетентність є обов’язковою для випускника школи. Очевидно, що належне вивчення курсу української мови забезпечує не лише високий рівень опанування даного предмета (і, як наслідок, успішне проходження ЗНО з української мови), але і сприяє успішному вивченню даного предмета у вищих навчальних закладах.
Дякую, Ганно Вікторівно, за змістовний матеріал Вашої статті.
Семез Людмила (Thursday, 18 January 2018 13:04)
Авторка статті розглядає засади профільного навчання в процесі викладання української мови в старшій школі. Педагог окреслює провідні завдання мовної освіти, адже розвиток базових лексичних, граматичних, культуромовних, стилістичних, орфоепічних, правописних умінь і навичок на основі узагальнення й поглиблення знань учнів про мову як суспільне явище дозволяють випускникові використовувати комунікативні уміння і навички - один із дієвих шляхів самореалізації в майбутній професії. Дякую Стьопіній Г.В. за увагу до питань формування мовної, мовленнєвої компетентності учнів у контексті профільної освіти.
Колеснік І.О. (Saturday, 20 January 2018 09:11)
Дякую за пізнавальну і корисну статтю колезі!
Гайворонська Н.В. (Saturday, 20 January 2018 11:14)
Погоджуюсь з автором статті, що профільне навчання в нефілогічних класах зорієнтоване на практичне оволодіння українською мовою, оскільки вона є засобом навчання, набуття знань, умінь і навичок з усіх шкільних дисциплін. Вивчення української мови в класах цього профілю включає насамперед роботу над усним і писемним мовленням учнів, збагаченням їхнього лексико-фразеологічного запасу, аналізом текстів різних типів і стилів та побудовою власних висловлювань діалогічної і монологічної структури. Ганна Вікторівна в своїй статті підняла важливі питання та дала грунтовні відповіді з проблеми, яка присвячена окремим питанням організації профільного навчання з української мови у старших класах; визначення філологічної компетентністі як обов’язкової для випускника; розкрила основні принципи навчання української мови для шкіл нефілологічного профілю; звернула увага на фактори реалізації вимог щодо організації профільного навчання у старших класах. Дякую, Ганно Вікторівно, за цікавий та змістовний матеріал.
Томенко В.В. (Saturday, 20 January 2018 11:17)
Стаття, яку написала наша колега, нині актуальна та сучасна як для вчителя, так і для випускника! Адже саме питання філологічної компетентності є однією зі складових у формуванні компетентного та конкурентноспроможного спеціаліста, який буде відповідати вимогам та сандартам якості!!! Дякую Вам за хорошу та корисну роботу!!!
Версаль С.А. (Saturday, 20 January 2018 11:22)
Дякую за статтю. Авторка піднімає актуальні питання та дає грунтовні відповіді, розкриває основні принципи навчання української мови для шкіл, які не мають філологічного напрямку; концентрує свою увагу на те, як реалізувати вимоги щодо організації профільного навчання. Наснаги та успіхів.
Мошак К.М. (Saturday, 20 January 2018 12:48)
Дякую за цікаву та корисну статтю. Автор розкриває основні засади та принципи профільного навчання у філологічних та нефілологічних класах. Нині це актуально та потрібно.
Бережко Оксана Юріївна (Saturday, 20 January 2018 14:09)
У цій статті чітко визначаються напрямки та основні завдання профільного навчання під час викладання української мови. Я вважаю, що статті подібного характеру потрібні на даному етапі розвитку нової освіти в Україні. Адже чітке усвідомлення засад і завдань нашої роботи - це вже половина успіху. Викладання української мови - основа для викладання інших предметів. Філологічна грамотність, високий рівень володіння державною мовою, формування мовленнєвої компетентності на уроках української мови, збагачення словникового запасу, розвиток мовленнєвих умінь та навичок полегшують роботу педагогам з інших предметів. Усвідомлення основних положень та завдань профільного навчання у даному сенсі робить працю педагогів злагодженою та результативною. Авторці дякую за таку статтю, яка має інформативну та наукову цінність.
Полова Ю.М. (Sunday, 21 January 2018 03:39)
Дякую за цікаву, змістовну і актуальну статтю. Запропоновані вами матеріали будуть доречними в роботі кожного вчителя.
Ольга Гаркуша (Sunday, 21 January 2018 07:01)
Цілком підтримую автора, вивчення курсу української мови в школах нефілологічного профілю вимагає особливого підходу до вибору вправ та методик викладання.
Самойленко А.О. (Sunday, 21 January 2018 07:48)
Дякую за змістовне обгрунтування даної теми. Бажаю творчих успіхів!
Якубенко О.В. (Sunday, 21 January 2018 10:17)
Дякую автору статті за цікаву та корисну інформацію. Успіхів Вам у роботі та нових досягнень!
Орлова І.Г. (Wednesday, 09 January 2019 07:47)
Автор статті розкриває нині актуальну тему профільного навчання в процесі вивчення української мови у старших класах. Було дуже цікаво та корисно переглянути матеріал.