Анотація варта уваги у розкритті шляхів здійснення допрофільного навчання в навчальному середовищі початкової школи та середньої.
#2
Майборода Н.С.(Monday, 22 January 2018 03:52)
Дякую за цікаву та корисну інформацію. Дійсно,допрофільне навчання є основою для подальшого розвитку інтересів та здібностей учнів, самовизнасенні в подальшому.
#3
Бондаренко О.А.(Monday, 22 January 2018 03:54)
Я вважаю, що вчитель будь-якої предметної галузі може "взяти" щось корисне з даної статті. Цікаві та конструктивні поради щодо реалізації допрофільного навчання в умовах сучасної школи. Погоджуюсь,
що підготовка до профільності починається ще з початкової школи і проводити її можна під час будь-якого предмету.
#4
Кожевнік А.В.(Monday, 22 January 2018 03:55)
Стаття є актуальною у виявленні проблеми в наступності та визначенні ролі вчителя початкових класів у забезпеченні професійного самовизначення учнів . Мене зацікавили форми і методи профорієнтаційної
роботи на уроках з усіх предметів та позакласних заходах.Дякую за статтю.
#5
Бурдаковська С.В.(Monday, 22 January 2018 04:34)
Питання допрофільного навчання в умовах сьогодення є важливим моментом в навчанні. Дякую за змістовну статтю та можливість скористатися поданою інформацією.
#6
Худякова А.С.(Monday, 22 January 2018 04:53)
Впровадження гуртків за інтересами, факультативів, індивідуальних та групових занять з вивчення окремих предметів, використання інтерактивних форм навчання та виховання є актуальним в даний час
#7
Шпаченко Олена Володимирівна. ЗШ І-ІІІ ступенів №30(Monday, 22 January 2018 05:23)
Тема наступності в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання дуже актуальна в сучасній освіті. Допрофільне трудове навчання формує в учнів культуру праці,
відповідальність за результати власної діяльності, а значить навчає стати успішним в майбутньому житті. Дякую за цікавий матеріал.
#8
Лавріненко Ольга Василівна. НВО №32(Tuesday, 23 January 2018 14:58)
Стаття змістовна та актуальна в умовах сьогодення. Методи та прийоми профорієнтаційної роботи використаю в групі продовженого дня. Дякую за цікаву статтю.
Write a comment
Майборода К.В. (Monday, 22 January 2018 03:51)
Анотація варта уваги у розкритті шляхів здійснення допрофільного навчання в навчальному середовищі початкової школи та середньої.
Майборода Н.С. (Monday, 22 January 2018 03:52)
Дякую за цікаву та корисну інформацію. Дійсно,допрофільне навчання є основою для подальшого розвитку інтересів та здібностей учнів, самовизнасенні в подальшому.
Бондаренко О.А. (Monday, 22 January 2018 03:54)
Я вважаю, що вчитель будь-якої предметної галузі може "взяти" щось корисне з даної статті. Цікаві та конструктивні поради щодо реалізації допрофільного навчання в умовах сучасної школи. Погоджуюсь, що підготовка до профільності починається ще з початкової школи і проводити її можна під час будь-якого предмету.
Кожевнік А.В. (Monday, 22 January 2018 03:55)
Стаття є актуальною у виявленні проблеми в наступності та визначенні ролі вчителя початкових класів у забезпеченні професійного самовизначення учнів . Мене зацікавили форми і методи профорієнтаційної роботи на уроках з усіх предметів та позакласних заходах.Дякую за статтю.
Бурдаковська С.В. (Monday, 22 January 2018 04:34)
Питання допрофільного навчання в умовах сьогодення є важливим моментом в навчанні. Дякую за змістовну статтю та можливість скористатися поданою інформацією.
Худякова А.С. (Monday, 22 January 2018 04:53)
Впровадження гуртків за інтересами, факультативів, індивідуальних та групових занять з вивчення окремих предметів, використання інтерактивних форм навчання та виховання є актуальним в даний час
Шпаченко Олена Володимирівна. ЗШ І-ІІІ ступенів №30 (Monday, 22 January 2018 05:23)
Тема наступності в роботі початкової та середньої ланки в реалізації допрофільного навчання дуже актуальна в сучасній освіті. Допрофільне трудове навчання формує в учнів культуру праці, відповідальність за результати власної діяльності, а значить навчає стати успішним в майбутньому житті. Дякую за цікавий матеріал.
Лавріненко Ольга Василівна. НВО №32 (Tuesday, 23 January 2018 14:58)
Стаття змістовна та актуальна в умовах сьогодення. Методи та прийоми профорієнтаційної роботи використаю в групі продовженого дня. Дякую за цікаву статтю.